Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
HEAO Accountancy
Citaat:
De paar afgestuurde mensen van MER die ik ken studeren allemaal door aangezien ze geen passende baan kunnen vinden. Meeste gaan rechten daarna studeren. Misschien is het een goede opstap hiervoor? Verder over hoe leuk of interessant de studie is kan ik niet zoveel zeggen. Volgens mij is het wel leuk gezien de hoop beginselen die je leert. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Of was tegenwoordig ook weer minder? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat is jouw ambitie dan wel? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tja ik denk dat je met MER niet veel opschiet. Naar mijn idee kun je managen niet leren maar moet je het gewoon kunnen. Waar je dan meer mee opschiet is een studie waarmee je veel leert over hoe bedrijven werken en dan kun je vanzelf groeien in zo'n bedrijf. BE of AC zou een goede opleiding zijn. Aangezien je goed boekhouden leert kennen en lezen van bedrijfsgegevens en op zo'n manier het bedrijf beter kan runnen. Zijn natuurlijk nog andere opleidingen die je dan goed zou kunnen doen, maar ik geef een voorbeeld waar ik ervaring in heb. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[edit] Ik zie net dat je daar al een topic over geopend hebt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik doe zelf de opleiding niet dus ik denk dat je er best een nieuw topic over kan openen hoor (lijkt me ook niet dat je hier veel reacties krijgt)
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat leek mij ook leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Op welke leeftijd wisten jullie welke studie je ging doen? Durian | 38 | 13-10-2015 16:17 | |
Studeren |
Welke studie volg je, waarom en wat vind je daar leuk aan? Scholier10 | 2 | 09-06-2012 14:37 | |
Studeren |
Welke studie? EmilyDing | 1 | 12-12-2011 11:42 | |
Algemene schoolzaken |
welke studie sluit aan op mijn wensen? Karin18 | 11 | 21-03-2004 11:45 | |
Algemene schoolzaken |
Welke studie moet dan? Koit | 6 | 19-09-2003 16:05 | |
Eindexamens 2003 |
Welke studie (of wat dan ook) ga je doen als je geslaagd bent? charly not | 3 | 05-04-2003 11:19 |