Advertentie | |
|
![]() |
|
Heeerlijk! Als ik zeg dattie zo lekker ruikt, zegt tie meteen dat hij geen luchtje op heeft. Ja, d0h, daarom ruikt tie zo lekker.
![]() Voelt fijn, relaxed, vertrouwd en knus. *misgevoelens* ![]() En ja, ik zou het zeker onprettig vinden als mijn vriendje niet lekker zou ruiken... Vieze lichaamsgeur is een afknapper. IMO.
|
![]() |
ja ik ken het en ik vind het heerlijk
![]() ![]() en als ie zou stinken zegmaar zou dat bestwel een afknapper zijn inderdaad...
|
Verwijderd
|
Ik vindt hem lekker ruiken. Niet beslist de deo of aftershave die hij draagt.. oeh! english leather
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
NATUURLIJK ruikt je vriend(in) lekker.
Dat is namelijk waar je als eerst voor valt, onbewust welliswaar maar toch. Je voelt je alleen aangetrokken tot mensen met een voor jou goede geur (heeft dacht ik iets te maken met goed kindertjes kunnen krijgen samen--oerinstincten)
|
Verwijderd
|
mwieh, hij heeft niet gigantisch veel lichaamsgeur eigenlijk. Maar elke geur die met hem te maken heeft vinnik lekker, zn zweetlucht owk
![]() Maar als ie dr niet is, laat ie vaak een shirt achter, en dan ruik ik hem daarin wel, en dat ruikt echt heerlijk, val ik meteen helemaal lekker in slaap enzow.. Maar de geur van zn scheerschuim, en van zn luchtje enzow, das ook allemaal heel erg hém, dus das owk heel lekker. |
![]() |
||
Citaat:
maar tuurlijk ruikt je partner lekker. geur is een natuurlijk signaal, je kan nog zo'n mooie partner hebben, de geur moet goed zijn. niemand kan toch een hele dag bij een stinkdier zijn? mijn vriendin ruikt lekker omdat het vertrouwend is, rustgevent, en vooral omdat het mijn vriendin is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|