Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Onze hond had 2 weken geleden ofzo ook voor het eerst een aanval , iedereen schrok zich te pletter en wij dierenarts gebeld en met onze hond daarheen.De dierenarts zei dat zolang het niet vaker dan 1x in de 6 weken gebeurt het niet heel erg is, want dat de volgende keer ook wel pas over 3 jaar kan zijn magoed het jammergenoeg niet zo, ik werd van8 wakker van rare geluiden en vanmorguh weer, beide keren had me hond dus een aanval en ik denk dat we zo ff naar de dierenarts gaan want die medicijnen heeft hij dus tog wel nodig, tis egt eng, ik durf gewon niet te kijken ofzo als hij eeen aanval heeft.
Ze zeggen dat het tussen het 2 en 3e jaar voor het eerst gebeurt en bij onze hond is dat wel zo, en hij is ook nog half golden retriever.Hij is nu helemaal moe en van streek dus khoop dat hij niet nog een aanval krijgt want dan gaat het niet goed...
|
hoe oud is je hond?
wij kwamen er bij onze hond wss te laat achter.. hij had vaak aanvallen maar het waren hele rare dus ze wisten niet hoe of wat op een avond, hij was 14 jaar savonds om 11uur kreeg hij bijna geen adem meer echt zo zielig en hebben hem toen naar de dierenarts gebracht ze hebben vanalles geprobeerd, maar hij moest een spuitje ![]() waarschijnlijk was dat ook vanwege zo'n aanval ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Hond met pijn Little Sister | 5 | 27-05-2007 22:04 | |
Flora & Fauna |
Hoeveel heb je over voor je huisdier? Dr. Korsakov | 53 | 13-12-2006 18:38 | |