![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Een kennis van mijn ouders schijnt gewoon soms 4 aanvallen op een dag te hebben, ook gewoon tijdens het werk dus. Die man kan gewoon helemaal niets meer eigelijk omdat hij zo beperkt wordt door zijn aanvallen. Soms kunnen ze hem nog maar nauwelijks uit zijn aanvallen halen zegmaar, en duren zijn aanvallen echt verschrikkelijk lang. Bij mij is het altijd binnen 5 min. afgelopen. Maar nu ik lees dat er idd toch wel mensen zijn die er "overheen groeien" heb ik ook wat meer hoop dat het allemaal nog goed komt, hoewel ik altijd zal moeten oppassen (denk ik). ![]() Weet iemand hier trouwens, of een epileptische aanval schade aanricht aan je hersenen? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar bij jou zijn/waren de aanvallen dus ook overdag? Ik moet nu weer stoppen, want ik voel me beroerd. Vanmorgen toevallig weer een kleine aanval gehad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat heb ik dus ook wel, omdat ik nooit uitga kom ik geen vriendinnen meer tegen waar ik vroeger bevriend mee was. Tegenwoordig zit ik met jongens in de klas. Ken nog wel wat mensen van de school waar ik nu opzit maar ga daar verder niet superveel me om ofzo. Soms vragen mensen ookwel of ik niet een keer mee ga ofzo. Als je tegen mensen verteld dat je niet uitgaat krijg je echt meteen van die reacties: "oh wat saai!, waarom niet?" Althans dat kreeg ik laatst te horen van een jongen uit m'n klas. Ik zeg dan gewoon dat ik er niks aanvindt, en dat het me niet interesseert. (dat is in zekere zin ook wel zo)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Homeopathische middelen tegen epilepsie Little Phoebe | 3 | 10-04-2015 16:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
epilepsie spierschokken an4every1 | 2 | 12-07-2004 17:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Epilepsie andrea-tje | 8 | 06-02-2004 13:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Epilepsie, en dan? Methuselah | 14 | 26-11-2003 20:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
~epilepsie!~ mijwn | 1 | 23-10-2003 13:08 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
epilepsie interview marinus-arnhem | 4 | 19-01-2003 17:09 |