Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen leven toch voor gevoel.. en als je niet verliefd bent zul je je nooit zo happy voelen in een relatie als je eigenlijk zou willen.. Want verliefd zijn zorgt ervoor dat je heel graag bij iemand wil zijn... Ik denk dat het voor MIJ echt onmogelijk is om een relatie aan te gaan zonder verliefdheid.. Naja dat Wéét ik want het is al een keertje gebeurd.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want ik heb liefde en ik weet zeker dat het echt is. Daarbij is 'ware liefde' wel een heel groot begrip. Maar ik daag je uit: overtuig mij maar eens van je gelijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond je wel cool, maar je begint echt fokking irritant te worden. Mensen van zestien kunnen prima liefde kennen. Dat jij nou frigide bent wil niet zeggen dat de rest dat is. Goed, misschien kunnen ze er nog niet goed mee omgaan, maar ze kennen het zeker weten. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
verder deel ik wel totaal je mening over het verliefd zijn en de definitie van een relatie (hechte vriendschap enzo)
||
![]() |
Citaat:
2) Is "prima" hier een bijwoord of een bijvoeglijk naamwoord? 3) Volgens Van Dale kunnen mannen ook frigide zijn, maar het is geen gangbare kwalificatie voor hen. In mijn geval klopt het oeverigens niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Prima is een beetje fout in die zin ja - ze kennen het heus wel, zo goed? Ik neem aan dat je toch begrijpt wat ik zeg... En idd, reageer je inhoudelijk nog ergens op?! |
![]() |
||
Citaat:
edit: ik doel dus op die post van nare man ![]()
||
Citaat:
![]() Maar iig... ja, denk wel dat je echt verliefd moet zijn, anders gaat et niet lang goed vrees ik. Dat was bij mij wel bij een van mijn exen. Kvond em echt superleuk enzo, maar was niet echt verliefd (maar dat maakte ik mezelf wel wijs zeg maar...) Kheb et dan ook na ongeveer anderhalve maand weer uitgemaakt.
||
![]() |
Citaat:
Eerst nadenken, dan reageren! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ze doelde op een Sexrelatie dan is daar voor sommigen geen verliefdheid nodig.
|
Ik denk dat je dat zelf moet weten
maar ik zou pas een relatie aangaan met een jongen als ik zeker weet dat ik hem HEEL erg leuk vind (dat komt niet vaak voor... maar da's wat anders) En dat verliefd zijn, daar geloof ik niet zo in... Ik bedoel... nou ja, ik vind dat je pas verliefd kunt zijn als je die jongen helemaal kent... Zijn goeie EN zijn slechte kanten... Het gaat toch om zijn geheel, niet hoe hij is als ie bij jou is... maar ook ergens anders (= moeilijk uit te leggen...) Dus dat verliefd zijn komt later in een relatie wel... (dat bouwt zich op)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geef dan eens antwoord op mij! |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Liefde komt gewoon en verzoekt je rationele verstand om stappen te ondernemen om het te bereiken. Maar rationele stuk kan het ook anuleren... maar verliefdheid komt gewoon. Diegene door en door kennen is niet noodzakelijk. En abbie, reageer ff op die ~dark voice~ of doe iets revolutionairs... stel je open. Je moet wel inzien dat als de argumenten die jij gebruikt niet voor 100% worden aangezien door de meerderheid van de mensen dan zou je misschien kunnen denken dat ze net niet helemaal correct zouden kunnen zijn (stijlfiguur: understatement - ik haal de taalfouten er wel uit). Dus als men het niet volledig met je eens is moet je je ook openstellen voor de argumenten van de ander en je toestaan om te denken van 'hee, misschien zit ik er wel naast' - en dat denken vervolgens ook te uiten. Citaat:
|
![]() |
Ja, in zekere mate wel. Bij mij in ieder geval wel. Ik zou wel graag een relatie willen. Het was ook mogelijk, dat hij mij erg leuk vond. Ik vond hem wel een aardig jongen, maar ik was niet verliefd. Dan ga ik me alleen maar irriteren en het is ook niet eerlijk tegenover hem. Ik moet dus wel verliefd zijn ja. (En dat is niet altijd even makkelijk...)
|
![]() |
|
Hey phoenix,
Ik denk niet dat je het snapt Niet dat je die vriend(in) al JAAAAAAAAAAREN kent ofzow maar een beetje weet hoe hij/zij is... (het is moeilijk uit te leggen) Maar ach het is ook maar een 14-jarig tutje of niet soms Dat even terzijde Ik geloof niet in liefde O natuurlijk kun je iemand heel leuk vinden, maar dat duurt toch maar een een paar maanden hooguit een paar jaar... Daarna is het gewenning... Dan ben je aan elkaar, dan is het in de meeste gevallen niet eens (wat jullie noemen) liefde meer En dat vind ik jammer Mede daarom geloof ik er niet in Misschien moet ik eerst een keertje echt verliefd worden om hier op te kunnen replyen... Denk je niet?
|
Voor je een relatie begint moet je wel verliefd zijn denk ik, maar als je eenmaal in een relatie zit, dan kan en mag die verliefdheid weggaan. Zodra deze dan omslaat in liefde dan heb je een 'goede' relatie. Gebeurd dit niet, dan is het (waarschijnlijk) niet 'de ware'.
||
Citaat:
En het is hooguit 3 jaar. Dan heeft de vrouw (jager/verzamelaar) geen constante privé hulp van de man meer nodig en kunnen man en vrouw op zoek naar de volgende partner zodat ze hun genen erg veel verspreiden (de gene-verspreiders waren succesvoller dus zijn wij hen). [edit]succes is in natuurlijke selectie aantal nakomelingen, mocht je het ff zijn vergeten[/edit]
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Je kunt nooit vantevoren zeggen of wat je voelt nou echt liefde is of iets anders. Dat kun je eigenlijk pas aan het einde van je leven.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op instructeur :( Emma Fa... | 43 | 03-05-2007 21:40 | |
Liefde & Relatie |
Algemeen topic: Leeftijdsverschil Somebody Special | 284 | 14-07-2003 09:14 | |
Liefde & Relatie |