Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2002, 18:39
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Hoe 'erg' verliefd moet je zijn om een relatie te beginnen met iemand?

Is 'een beetje' verliefd al genoeg of loopt het hier dan op fout, ook al komen jullie in opvattingen, praten etc heel veel overeen, gaat dat echt allemaal heel goed?

En is de eerste keer een vriend hebben altijd 'meer' dan de volgende jongens zullen zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2002, 18:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
bij mij wordt verliefdheid steeds erger... k hou het ook steeds langer vol met een jongen.

k begin zelf met iemand wat als ik die gene écht leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 18:57
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik wil eerst zeker zijn of ik wel echt verliefd ben en goed verliefd
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 19:26
kirsten
kirsten is offline
Ik was zelf niet verliefd toen ik mijn huidige en eerste relatie begon. Maar het ging allemaal wel wat snel...
Bij de laatste jongens waar ik op verliefd was, lukte het niet om een relatie te krijgen, waarschijnlijk omdat ik blind was voor de nadelen ervan (de eerste was 23 toen ik 15-16 was en de tweede was 24-25 toen ik 17 was EN franstalig, terwijl ik geen Frans kan...).

Bij deze ging het meer met ons verstand en het werkte!! We hebben nu een jaar en 3 maanden en het gaat nog altijd redelijk.
Oud 11-06-2002, 19:31
The Bachelor
The Bachelor is offline
toen ik met mijn huidige vriendin (enige vriendin) kreeg, ben ik gewoon in het diepe gesprongen, ik vond haar erg leuk en had interesse maar was nie verliefd, maar na de eerste zoen was ik dat wel hehehe
Oud 11-06-2002, 20:29
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:
toen ik met mijn huidige vriendin (enige vriendin) kreeg, ben ik gewoon in het diepe gesprongen, ik vond haar erg leuk en had interesse maar was nie verliefd, maar na de eerste zoen was ik dat wel hehehe
Same here!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 21:37
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
me-myself&anne schreef:
Hoe 'erg' verliefd moet je zijn om een relatie te beginnen met iemand?

Wat versta je hier onder een "relatie"?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 21:48
Verwijderd
Ik heb uit ervaring geleerd dat ik toch zeker wel verliefd moet zijn op iemand wil ik er iets mee beginnen.
Ik ben nu bij mijn tweede vriend. Met mijn eerste vriend heb ik 6 maanden gehad terwijl ik helemaal niet verliefd op hem was. Stom natuurlijk en ik heb er gigantisch veel spijt van. Op een gegeven moment ging ik smoesjes bedneken omdat ik niet bij hem wilde zijn. Ik heb ook niets anders met hem gedaan dan zoenen.. Omdat ik het ook helemaal niet fijn vond om intiem met hem te zijn.. Maja ik geef niet zo snel op, dacht dat het wel zou komen, maar het werd alleen maar erger..
Op een gegeven moment heb ik het dus uitgemaakt. Op mijn verjaardag zelfs Omdat ik helemaal opnieuw wilde starten.. En mezelf wel even iets 'wilde geven'. Het klinkt allemaal heel lullig, en dat was het ook, en ik heb dr wel spijt van. Hij moest janken.. Maja hij was zelf ook vreemdgegaan omdat ik geen seks wilde.. Naja hij was ook geen lieverdje, maar ik zat ook heel fout.

Een paar maanden geleden ontmoette ik een fantastische jongen en ik was echt in één klap verliefd (liefde op het eerste gezicht ) En daar kan ik het nog heeeeel lang mee uithouden.. Elke keer dat ik hem zie lijkt het alsof ik opnieuw verliefd op hem word. En elke keer wordt het heviger.. Hmm khou van hem
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 22:06
Verwijderd
Nee, ik niet. Ik zie een relatie niet als meer dan een (heel hechte) vriendschap met seks. Gewoon het feit dat je een maatje hebt waar je alles mee kunt bespreken, gewoon lekker tegenaan kunt hangen en mee kunt kletsen...natuurlijk ook zoenen en seks mee hebben, maar dat is lichamelijk. Het versterkt de band, maar de band wordt er niet ánders van aard door. Maar goed

Ik hoef dus ook niet verliefd te zijn om een relatie te beginnen met een meisje...ik doe sowieso m'n best wel voor haar, gewoon omdat ik het fijn vind mensen een plezier te doen, en na verloop van tijd word ik vanzelf wel verliefd
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 22:09
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Wat versta je hier onder een "relatie"?
Liefdesrelatie natuurlijk. De terminologie van de gemiddelde 16-jarige moet jou nou onderhand toch wel bekend zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 09:19
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:
...ik doe sowieso m'n best wel voor haar, gewoon omdat ik het fijn vind mensen een plezier te doen
Oké dit klinkt vrij apart, zo van 'ik wil wel iets met je, omdat jij mij leuk vindt, laat ik je een plezier doen...?'

Ik vind verliefdheid niet meteen noodzakelijk. Soms kun je iemand heel erg leuk vinden en dan kun je (of tenminste, ik kan dat vaak wel van mezelf) redelijk goed inschatten of de kans bestaat dat je ook echt verliefd kunt worden op diegene. Verliefdheid komt meestal vanzelf, als je elkaar echt heel leuk vindt.
Oud 12-06-2002, 10:47
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ja ik wel maar ja van verliefdheid komt houden van he...mar ikzelf ben nog steeds tot over me oren verliefd en ik hou van m!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 10:54
Verwijderd
Ja. Ik heb het zonder geprobeerd en dat werkte niet.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Ja. Ik heb het zonder geprobeerd en dat werkte niet.
Idem..
Mensen leven toch voor gevoel.. en als je niet verliefd bent zul je je nooit zo happy voelen in een relatie als je eigenlijk zou willen.. Want verliefd zijn zorgt ervoor dat je heel graag bij iemand wil zijn... Ik denk dat het voor MIJ echt onmogelijk is om een relatie aan te gaan zonder verliefdheid.. Naja dat Wéét ik want het is al een keertje gebeurd..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 14:29
little lady
little lady is offline
oppervlakkige relaties (relaties zonde liefde) lopen meestal stuk..
die van mij tenminste, ik zoek toch meer..
Oud 12-06-2002, 15:25
Cloud Strife
Cloud Strife is offline
Echt superverliefd moet ik niet zijn om een relatie te beginnen maar er moet natuurlijk wel een aantrekkingskracht zijn anders begin ik er nie aan.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 16:14
de abt van sion
Citaat:
nare man schreef:

Liefdesrelatie natuurlijk. De terminologie van de gemiddelde 16-jarige moet jou nou onderhand toch wel bekend zijn.
Dan val ik in dit kader toch nog over het woord "liefde".
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 20:11
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:

Ow, zit toch niet altijd zo te zeuren!!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 20:41
miss Elise
miss Elise is offline
ben toevallie vandaag n relatie begonnen met n jongen waar ik niet echt verliefd op ben. ik vind hem wel onwijs leuk, en kan super goed met hem praten enzo. heb alleen geen idee hoe lang dit gaat duren, omdat ikke nie echt verliefd ben.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 20:51
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:

Mag ik iets vragen? Denk jij echt dat mensen van 16 niet weten wat liefde is?

Want ik kan je nu al zeggen dat dat de grootste bullshit is die ik ooit heb gehoord.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 22:02
de abt van sion
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Mag ik iets vragen? Denk jij echt dat mensen van 16 niet weten wat liefde is?

Want ik kan je nu al zeggen dat dat de grootste bullshit is die ik ooit heb gehoord.
Mijn stelling is: mensen van 16 kunnen nog niet weten wat ware liefde is. En dat is geen "bullshit", wat dat dan ook mag zijn...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 22:02
de abt van sion
Citaat:
Morgan schreef:

Ow, zit toch niet altijd zo te zeuren!!
Zeuren??? Hoe bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
Oké dit klinkt vrij apart, zo van 'ik wil wel iets met je, omdat jij mij leuk vindt, laat ik je een plezier doen...?'
Nou, dan stel je het wel weer nogal luchtig, maar laat ik het zo zeggen. Als ik weet dat een meisje mij leuk vindt, en ik vind haar ook aardig (aardig genoeg om iets mee te hebben, geen botsende karakters ofzo) dan zou ik echt wel iets met haar beginnen, gewoon omdat ik weet dat zij zich dan hartstikke goed voelt...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 02:27
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:

Mijn stelling is: mensen van 16 kunnen nog niet weten wat ware liefde is. En dat is geen "bullshit", wat dat dan ook mag zijn...
Waarom is ware liefde aan leeftijd gebonden dan? Wil je me dat even uitleggen? En als je goede argumenten hebt, dus niet van die "ik vind-argumenten" dan wil ik je best geloven, maar voordat jij hebt bewezen dat het echt zo is, geloof ik er geen snars van!
Want ik heb liefde en ik weet zeker dat het echt is. Daarbij is 'ware liefde' wel een heel groot begrip.

Maar ik daag je uit: overtuig mij maar eens van je gelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 15:43
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:

Zeuren??? Hoe bedoel je?
Zo doen!!

Ik vond je wel cool, maar je begint echt fokking irritant te worden.

Mensen van zestien kunnen prima liefde kennen. Dat jij nou frigide bent wil niet zeggen dat de rest dat is. Goed, misschien kunnen ze er nog niet goed mee omgaan, maar ze kennen het zeker weten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2002, 17:17
DeadHearT
DeadHearT is offline
Citaat:
nare man schreef:

Nou, dan stel je het wel weer nogal luchtig, maar laat ik het zo zeggen. Als ik weet dat een meisje mij leuk vindt, en ik vind haar ook aardig (aardig genoeg om iets mee te hebben, geen botsende karakters ofzo) dan zou ik echt wel iets met haar beginnen, gewoon omdat ik weet dat zij zich dan hartstikke goed voelt...
dit zouk dan weer niet gelijk doen..denk ik..

verder deel ik wel totaal je mening over het verliefd zijn en de definitie van een relatie (hechte vriendschap enzo)
Oud 13-06-2002, 18:29
de abt van sion
Citaat:
Morgan schreef:

1) maar je begint echt fokking irritant te worden.

2) Mensen van zestien kunnen prima liefde kennen.

3) Dat jij nou frigide bent wil niet zeggen dat de rest dat is.
1) "fokking irritant"???
2) Is "prima" hier een bijwoord of een bijvoeglijk naamwoord?
3) Volgens Van Dale kunnen mannen ook frigide zijn, maar het is geen gangbare kwalificatie voor hen. In mijn geval klopt het oeverigens niet.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 18:33
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

1) "fokking irritant"???
3) Volgens Van Dale kunnen mannen ook frigide zijn, maar het is geen gangbare kwalificatie voor hen. In mijn geval klopt het oeverigens niet.
hou je mond of zeg iets nuttigs svp
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 18:34
DeadHearT
DeadHearT is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

1) "fokking irritant"???
waarbij je niet inhoudelijk ingaat om het commentaar wat morgan geeft. Op taalfouten gaan letten is overgens zon beetje het slechtste verweer wat iemand geven
Oud 13-06-2002, 20:45
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:

1) "fokking irritant"???
Fokking jah. ONTZETTEND irritant, voor mensen die het niet begrijpen.

Prima is een beetje fout in die zin ja - ze kennen het heus wel, zo goed? Ik neem aan dat je toch begrijpt wat ik zeg...

En idd, reageer je inhoudelijk nog ergens op?!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:52
Passenger
Passenger is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

dat wil niet zeggen dat de gemiddelde 16-jarige geen gevoel heeft
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:22
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
DeadHearT schreef:

dit zouk dan weer niet gelijk doen..denk ik..

verder deel ik wel totaal je mening over het verliefd zijn en de definitie van een relatie (hechte vriendschap enzo)
Dat zou ik, dat meisje in kwestie zijnde, dan niet bepaald tof vinden, je wil toch dat iemand wat met je aangaat om jou en niet omdat ie je een plezier wil doen? Ik zou me daar niet lekker bij voelen, maar goed, misschien stel ik het nu te zwart-wit.

edit: ik doel dus op die post van nare man
Oud 13-06-2002, 21:36
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Vandaar dat ik 17 ben geworden

Maar iig... ja, denk wel dat je echt verliefd moet zijn, anders gaat et niet lang goed vrees ik. Dat was bij mij wel bij een van mijn exen. Kvond em echt superleuk enzo, maar was niet echt verliefd (maar dat maakte ik mezelf wel wijs zeg maar...) Kheb et dan ook na ongeveer anderhalve maand weer uitgemaakt.
Oud 13-06-2002, 23:03
de abt van sion
Citaat:
DeadHearT schreef:

Op taalfouten gaan letten is overgens zon beetje het slechtste verweer wat iemand geven
Ik reageerde niet op taalfouten, want er wáren geen taalfouten. Als ik dat zou hebben gedaan, had jij gelijk gehad. Maar ik vroeg alleen om een toelichting, zodat ik haar zin goed kon decoderen.

Eerst nadenken, dan reageren!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 01:41
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:

Ik reageerde niet op taalfouten, want er wáren geen taalfouten. Als ik dat zou hebben gedaan, had jij gelijk gehad. Maar ik vroeg alleen om een toelichting, zodat ik haar zin goed kon decoderen.

Eerst nadenken, dan reageren!
En dan antwoordt je er nog niet inhoudelijk op! Jij bent je eigen zwakte en domheid aan het tonen hier, Abt! Want ik, en vele mensen met mij, geloof niets van wat jij allemaal loopt uit te kramen, en weet je waarom? Omdat je geen enkel argument geeft, alleen maar ingaat op taalvaardigheid van mensen en geen antwoord geeft op mensen die nét iets te moeilijke vragen stellen! Je laat jezelf wel heel erg kennen hè? Beetje zwak hoor.. Geef nou eindelijk eens normale argumenten! Want ik ben de slechtste niet en ik zal je écht wel gelijk geven als blijkt dat je het ook werkelijk aan kunt tonen, door middel van echte argumenten, want de werkelijkheid spreekt te tegen. En niet zo'n klein beetje ook!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 09:05
miro
miro is offline
Tuurlijk moet je verliefd zijn om een relatie te beginnen. Dat is toch de basis? Kan wel begrijpen dat het steeds erger wordt maar een relatie zonder liefde kan absoluut niet. Een relatie begin je juist omdat je verliefd bent, je wordt niet verliefd omdat je een relatie hebt.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 09:16
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
nare man schreef:

hm, zo vanzelfsprekend is dat helemaal niet vind ik.
Als ze doelde op een Sexrelatie dan is daar voor sommigen geen verliefdheid nodig.
Oud 15-06-2002, 14:03
Black Reina
Black Reina is offline
als k een relatie aan zou moeten gaan met iemand waark niet verliefd genoeg op ben dan kan k dat niet aan, kmoet echt helemaal gek van diegene zijn anders heeft t bij mij weinig nut
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 18:30
de abt van sion
Citaat:
Black Reina schreef:
als k een relatie aan zou moeten gaan met iemand waark niet verliefd genoeg op ben dan kan k dat niet aan, kmoet echt helemaal gek van diegene zijn anders heeft t bij mij weinig nut
Dit is me iets te compact geformuleerd.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 19:19
Cinamon
Cinamon is offline
Ik denk dat je dat zelf moet weten
maar ik zou pas een relatie aangaan met een jongen
als ik zeker weet dat ik hem HEEL erg leuk vind
(dat komt niet vaak voor... maar da's wat anders)
En dat verliefd zijn, daar geloof ik niet zo in...
Ik bedoel... nou ja, ik vind dat je pas verliefd kunt zijn als je die jongen helemaal kent... Zijn goeie EN zijn slechte kanten...
Het gaat toch om zijn geheel, niet hoe hij is als ie bij jou is... maar ook ergens anders (= moeilijk uit te leggen...)
Dus dat verliefd zijn komt later in een relatie wel... (dat bouwt zich op)
Oud 15-06-2002, 19:44
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:

Ik vat je hoor, Black Reina. Bij mij precies zo. Tis helaas nog nooit gebeurd
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 04:09
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:

En ga je nou nog antwoorden op mij, of blijf je, zoals ik in andere topics ook al aangaf, alleen maar doorhameren op taalvaardigeheid, spellingsfouten en schrijfwijzen van mensen? Ben je wel zo intelligent als je je voordoet?

Geef dan eens antwoord op mij!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 09:11
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef:
Ik denk dat je dat zelf moet weten
maar ik zou pas een relatie aangaan met een jongen
als ik zeker weet dat ik hem HEEL erg leuk vind
(dat komt niet vaak voor... maar da's wat anders)
En dat verliefd zijn, daar geloof ik niet zo in...
Ik bedoel... nou ja, ik vind dat je pas verliefd kunt zijn als je die jongen helemaal kent... Zijn goeie EN zijn slechte kanten...
Het gaat toch om zijn geheel, niet hoe hij is als ie bij jou is... maar ook ergens anders (= moeilijk uit te leggen...)
Dus dat verliefd zijn komt later in een relatie wel... (dat bouwt zich op)
kom op zeg... verliefd zijn is niet rationeel hoor. En wat jij zegt eerst helemaal kennen en dan kan je pas verliefd worden is gewoon fout... en dat kan iedereen wel bevestigen... vooral ik .

Liefde komt gewoon en verzoekt je rationele verstand om stappen te ondernemen om het te bereiken. Maar rationele stuk kan het ook anuleren... maar verliefdheid komt gewoon. Diegene door en door kennen is niet noodzakelijk.

En abbie, reageer ff op die ~dark voice~ of doe iets revolutionairs... stel je open.
Je moet wel inzien dat als de argumenten die jij gebruikt niet voor 100% worden aangezien door de meerderheid van de mensen dan zou je misschien kunnen denken dat ze net niet helemaal correct zouden kunnen zijn (stijlfiguur: understatement - ik haal de taalfouten er wel uit).
Dus als men het niet volledig met je eens is moet je je ook openstellen voor de argumenten van de ander en je toestaan om te denken van 'hee, misschien zit ik er wel naast' - en dat denken vervolgens ook te uiten.
Citaat:
de abt van sion scheef in http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=115101 :
En, forumbaas, nog iets: een boos gezicht kan ik heel goed hebben, maar voor reacties vergezeld van een wapen kan ik maar weinig waardering opbrengen.
Ik zie dit forum als een basis om gedachten uit te wisselen, geen kogels.
Gedachten uitwisselen en niet gedachten opleggen. Maar dat hoef ik je niet uit te leggen want dat zeg je zelf ook al...
Oud 16-06-2002, 10:04
Python
Python is offline
Ja, in zekere mate wel. Bij mij in ieder geval wel. Ik zou wel graag een relatie willen. Het was ook mogelijk, dat hij mij erg leuk vond. Ik vond hem wel een aardig jongen, maar ik was niet verliefd. Dan ga ik me alleen maar irriteren en het is ook niet eerlijk tegenover hem. Ik moet dus wel verliefd zijn ja. (En dat is niet altijd even makkelijk...)
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:19
Cinamon
Cinamon is offline
Hey phoenix,
Ik denk niet dat je het snapt
Niet dat je die vriend(in) al JAAAAAAAAAAREN kent ofzow
maar een beetje weet hoe hij/zij is... (het is moeilijk uit te leggen)
Maar ach het is ook maar een 14-jarig tutje of niet soms
Dat even terzijde
Ik geloof niet in liefde
O natuurlijk kun je iemand heel leuk vinden,
maar dat duurt toch maar een een paar maanden hooguit een paar jaar...
Daarna is het gewenning... Dan ben je aan elkaar, dan is het in de meeste gevallen niet eens (wat jullie noemen) liefde meer
En dat vind ik jammer
Mede daarom geloof ik er niet in
Misschien moet ik eerst een keertje echt verliefd worden om hier op te kunnen replyen... Denk je niet?
Oud 16-06-2002, 21:11
moenbase
moenbase is offline
Voor je een relatie begint moet je wel verliefd zijn denk ik, maar als je eenmaal in een relatie zit, dan kan en mag die verliefdheid weggaan. Zodra deze dan omslaat in liefde dan heb je een 'goede' relatie. Gebeurd dit niet, dan is het (waarschijnlijk) niet 'de ware'.
Oud 16-06-2002, 21:20
xx-lovegirl-xx
xx-lovegirl-xx is offline
als je een beetje verliefd ben kun je heus wel een relatie beginnen de verliefdheid groeit toch.
Oud 16-06-2002, 21:29
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef:
Hey phoenix,
Dat even terzijde
Ik geloof niet in liefde
Daarna is het gewenning... Dan ben je aan elkaar, dan is het in de meeste gevallen niet eens (wat jullie noemen) liefde meer
En dat vind ik jammer
Misschien moet ik eerst een keertje echt verliefd worden om hier op te kunnen replyen... Denk je niet?
Ik hoop niet dat je mij met het tweede gedeelte ook aanspreekt. Want ik weet ook dat tweede geen liefde meer is en daarom een onlogische stap om te nemen in naam der liefde.
En het is hooguit 3 jaar. Dan heeft de vrouw (jager/verzamelaar) geen constante privé hulp van de man meer nodig en kunnen man en vrouw op zoek naar de volgende partner zodat ze hun genen erg veel verspreiden (de gene-verspreiders waren succesvoller dus zijn wij hen).

[edit]succes is in natuurlijke selectie aantal nakomelingen, mocht je het ff zijn vergeten[/edit]
Oud 16-06-2002, 22:25
Verwijderd
Citaat:
drinks@myplace schreef:
Hey phoenix,
Dat even terzijde
Ik geloof niet in liefde
En dat vind ik jammer
Wordt eerst maar eens verliefd ja, als je niet weet waar je het over hebt lijkt het idd niet zo overweldigend als het eigenlijk is
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 08:48
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Je kunt nooit vantevoren zeggen of wat je voelt nou echt liefde is of iets anders. Dat kun je eigenlijk pas aan het einde van je leven.
Reageren

Regels voor berichten