Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2002, 09:11
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
het zit zo...

ik heb PRECIES vandaag een half jaar met mijn schatje, alleen gaat het heel erg slecht bijv. ik bel hem om af te spreken en dan komt ie gewoon niet opdagen ofzo ik heb geprobeerd alles te zeggen wat er me dwars zit maar hij maakt er alleen maar grapjes over of schuift alle schuld op mij...
ik kan gewoon niet serieus met hem praten! en daar baal ik van, in het begin van onze relatie was alles zooo perfect, hij kwam elke dag langs en belde me elke avond om te zeggen dat hij me miste en van me houdt dat is nu dus allemaal weg, hij belt alleen als ik hem eerst sms of ik moet hem maar bellen, er is een tijd geweest dat we elkaar 2 weken niet hebben gezien en in die 2 weken maar 1 keer hebben gebelt... het lijkt alsof ik degene ben die de relatie nog gezond wil houden en hij denkt van: "Tsss fuck ik" (want zo is hij echt) ik hou van hem echt waar...

maar er is nog een probleem, in de tijd dat mijn vriend er niet voor me was, ben ik nogal close geworden met een vriend van mijn broer, hij heeft echt alles voor me over en geeft me altijd complimentjes (wat mijn vriend NOOIT doet) ik ga heel veel met die vriend van mijn broer om en we kunnen het erg goed met elkaar vinden... we hebben geen relatie ofzo, maar ik denk dat hij me wel heel erg leuk vind en wel verliefd op me is, alleen vind hij dat mijn broer in de weg zit, omdat ze zo'n goede vrienden zijn (mijn broer geeft er nix om, zei hij)... hij is dus wel verliefd op me?????????

moet ik nu mijn huidige vriend gewoon dumpen en voor die andere jongen gaan? of bij mijn vriend blijven en toekijken hoe de relatie verrot?

plzz help me... ik hou echt veel van mijn vriend ondanks die vriend van mijn broer

xxx=jes
indo shorty
Oud 23-02-2002, 09:43
moenbase
moenbase is offline
het lijkt er op dat je vriend de relatie niet echt meer serieus neemt.
Je kunt proberen na te gaan waar het misging. Ik neem aan dat er vooraf iets gebeurd moet zijn, is hij niet meer verliefd op je, kijkt hij nu anders naar je dan in het begin,
Als ik jou was zou ik em gewoon dumpen, want dit gaat echt niet zo natuurlijk.
Jij probeert vanalles aan te doen om de relatie een beetje waarde te geven, en hij doet helemaal niets ervoor.
Uitmaken dus.

Het is ook niet zo dat je wanneer je et uitmaakt, dat je maar wat moet aanpappen met de vriend van je broer. Tenminste, je moet het niet zien als een gedeelte van de 1e optie, "ik maak het uit met vriendje, en neem wat met vriend van broer"
Dit moet je gewoon de tijd geven, én als je hem dan écht leuk vind, of gaat vinden, dan kun je alsnog overwegen om een relatie te beginnen met de vriend van je broer.

Uitmaken zou ik wel doen, maar ik zou niet meteen me eigen weer gaan verbinden met een andere. Tenminste, niet meteen.

Succes!
Oud 23-02-2002, 17:29
LiJp_WiJF
LiJp_WiJF is offline
wijffie, wat ik zou doen in jou situatie is gewoon de bijl erbij neerleggen en nooit meer iets van je laten horen.
als je um nau evve een week niet belt ofzo wedden dat hij helemaal gek word dat hij geen andacht meer van je krijgt??
nau sec-6 hiermee..
Oud 23-02-2002, 19:47
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
Citaat:
LiJp_WiJF schreef:
wijffie, wat ik zou doen in jou situatie is gewoon de bijl erbij neerleggen en nooit meer iets van je laten horen.
als je um nau evve een week niet belt ofzo wedden dat hij helemaal gek word dat hij geen andacht meer van je krijgt??
nau sec-6 hiermee..
eeeyzz yeah! goed idee!!! dat ga ik doen... *ghegheghe*
thnQ
Oud 23-02-2002, 20:08
Anna Kournikova
Anna Kournikova is offline
Citaat:
~*InDo SHorTy*~ schreef:
ik bel hem om af te spreken en dan komt ie gewoon niet opdagen

al het eerste bewijs van onfatsoenlijk gedrag. te laat komen vind ik een ding, maar helemaal NIET komen opdagen is simpelweg a-sociaal. belt hij trouwens af? Als mijn vriend zegt dat hij verhinderd is kan het me niets schelen, al smst ie het. Er kan altijd wat tussenkomen. maar dit lijkt er eerder op dat hij andere dingen leukr vind, of gewoon geen zin heeft om naar je toe te gaan.

Citaat:

ik heb geprobeerd alles te zeggen wat er me dwars zit maar hij maakt er alleen maar grapjes over of schuift alle schuld op mij...
ik kan gewoon niet serieus met hem praten!

oke dit is gewoon een verderfelijke persoonlijkheid, hij is ziek. En weet wel, als hij je geen aandacht geeft heb jij er geen schuld aan, hij is gewoon lomp, en niet attent.

Citaat:
in het begin van onze relatie was alles zooo perfect

leef niet in het verleden, hoe goed het vroeger was, is geen garantie voor de toekomst. Blijkbaar is dat de enige hoop die je vast doet houden, plus het feit dat je van hem houdt, maar waarom? Omdat jullie zo lang bij elkaar zijn, om zijn uiterlijk> Toch zeker niet omdat hij lief voor je is, ik bedoel zeg nu zelf

Citaat:

moet ik nu mijn huidige vriend gewoon dumpen en voor die andere jongen gaan? of bij mijn vriend blijven en toekijken hoe de relatie verrot?

bestaat de wereld alleen uit je vriend en die vriend van je broer? NEET COH. Meis, soms is het moeilijk om helemaal overniew te moeten beginnen. je valt in een zwart gat, je kan dan kiezen voor de eenzaamheid, je direct storten in de armen van een andere klootzak, of goed uit je dopjes kijken en het treffen met een goede knul.

Maka het uit met je vriend, zat gevoelige lieve jongens die je wel willen ( misschien niet alla minuut, maar heb geduld) en behoud vriendschap met die vriend van je broer, dat is ook belangrijk om te hebben. Gewoon iemand die voor je klaar staat, en voor wie jij klaarstaat.

veel sterkete kus Anna

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten