Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2005, 15:11
sofie3
sofie3 is offline
Het is niet de eerste keer dat ik het denk te merken, maar gister was het heel duidelijk. Ik ben altijd heel stipt wat menstruatie betreft, vaak tot op het uur correct. Maar als ik de dag voordien heb gerandjesfietst, zorgt dat ene mega-orgasme er blijkbaar voor dat mijn menstruatie gewoon een stuk sneller begint! Hebben jullie ook al zoiets gemerkt? Het is wel handig, op deze manier kan ik dus wat heen en weer schuiven om een examen of een vakantie menstruatie-loos te maken. Bij een 'normaal' orgasme schuift er niets op, ik heb het alleen bij een zeer hevig orgasme, met diepe, lang uithalende en lang durende samentrekkingen (bij het randjesfietsen dus).
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 15:17
Lorelei
Lorelei is offline
Volgens mij kan dat, ja. Alsof het dan makkelijker doorbreekt ofzo.
Oud 13-04-2005, 15:19
DG
DG is offline
gerandjesfietst, ?
Oud 13-04-2005, 15:24
dead person
dead person is offline
ik heb dat ook
Ik heb ook dat als mn menstruatie eigelijk weg is en ik die dag een orgasme krijg, ik weer bloed gaat verliezen wel maar een kleine beetje, maar toch vervelend.
Oud 13-04-2005, 15:25
Sitroentje
Sitroentje is offline
Ja, dat kan Door dat orgasme trekt je baarmoeder samen, zeg maar, en daardoor komt het bloed makkelijker of sneller vrij.
Oud 13-04-2005, 16:43
Verwijderd
Dat kan, heb het zelf net gisteren ervaren, mijn menstruatie was ook een dag te vroeg (rara )
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 17:06
Mara
Mara is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 13-04-2005 @ 16:25 :
Ja, dat kan Door dat orgasme trekt je baarmoeder samen, zeg maar, en daardoor komt het bloed makkelijker of sneller vrij.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 17:33
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 13-04-2005 @ 16:25 :
Inderdaad. Bij zwangere vrouwen die al over de uitgerekende datum heen zijn, wordt het verkrijgen van een orgasme zelfs geadviseerd om de bevalling op te wekken. Dat berust op hetzelfde principe
Oud 13-04-2005, 17:40
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 13-04-2005 @ 18:33 :
Inderdaad. Bij zwangere vrouwen die al over de uitgerekende datum heen zijn, wordt het verkrijgen van een orgasme zelfs geadviseerd om de bevalling op te wekken. Dat berust op hetzelfde principe
dat advies gaven ze rachel ook in friends
Oud 13-04-2005, 18:04
bracelance
bracelance is offline
weer een reden om vaker sex te hebben
Oud 13-04-2005, 18:08
Rozijn
Rozijn is offline
Randjesfietsen?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 18:32
juno
juno is offline
Door het hebben van sex zet je menstruatie ook beter en makkelijker door zonder teveel buikkrampen. Even doorprikken, noemen wij dat thuis. Maar als je het te vroeg doet, werkt het niet, je moet er wel echt tegenaan zitten.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 18:34
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Rozijn schreef op 13-04-2005 @ 19:08 :
Randjesfietsen?
Jezelf tijdens de seks (of masturbatie) omhoog brengen naar het gevoel van bijna klaarkomen, maar nét niet over het randje van klaarkomen heen gaan (op het 'randje' balanceren). In feite je orgasme uitstellen dus, maar wel zorgen dat je op dat bijna-klaarkomen gevoel blijft zitten. Hierdoor wordt je orgasme over het algemeen heftiger/intenser/langer/lekkerder

Regels voor berichten