Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
"word" bij de laatste regel van de tweede strofe is met dt.
Een aardig gedicht. Toen ik begon met lezen dacht ik alweer een zoveelste liefdesgedicht te lezen, tot de kist er bij werd gehaald. Dat vond ik wel een grappig effect geven. Het zou leuk zijn als je dat concept zou uitbreiden (je laat mensen in eerste instantie denken dat het gedicht heel ergens anders over gaat.) Het gedicht loopt best lekker, maar nog niet helemaal perfect. Ik kan echt niet typen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind deze een stuk beter dan die andere waar ik commentaar op heb gegeven. Alleen weer die vreemde opmaak ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mja, spelfouten terzijde, weet ik niet of je die aanhalingstekens bij af nou expres zo hebt gedaan(als in dat het een bijnaam was voor de overledene) of dat het per ongeluk zo is gegaan. Dat je 'hart' twee keer achter elkaar gebruikt vind ik jammer, en trillend en bevend komt ook behoorlijk op hetzelfde neer, maar daar had ik de eerste keer dat ik het las eigenlijk helemaal geen moeite mee, dus dat is niet echt een kritiekpunt.
Eigenlijk snap ik niks van die kommas en aanhalingstekens nu ik het nog een keer terug lees ![]()
||
Citaat:
en de aanhalingstekens zijn confusing...
|
Verwijderd
|
Het heeft niet egt iets heel bijzonders,, ik kan mezelf er niet egt in vinden ook al herken ik de situatie heel goed,, die komma bij afvragen stoort omdat het het ritme waarin je zit verstoord.. dat uitroepteken zou ik weg doen, dan is die eerste strofe wel mooi vind ik
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|