Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: probeer de horeca. Mag je in werken vanaf je 16e. Ik weet niet hoe je met vervoer zit (openbaar vervoer, brommer?), maar in de (aangegroeide) dorpen van utrecht weet ik wel een paar adresjes voor je. pm maar even als je die wilt weten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() aan wat voor dingen moet ik dan denken? lijken me niet de doorsneebaantjes waar belasting overheen gaat, dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Oh, trouwens, ik doe gewoon VWO, en vind het ook niet echt hoogstaand werk, dus ga niet beginnen over niveau ofzo. Het niveau van werken in een supermarkt is zo hoog als jij zelf zou willen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() verder zijn er vast mensen die het geweldig vinden om hard door te werken maarja..er zijn ook mensen die een opleiding gevolgt hebben.. enne...tijdschriftjes lezen is leuker dan een winkel openen vind ik...dus? |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
blaadjes lezen achter de receptie vind ik nou niet echt hard werken, leuk dat je zo'n baantje hebt maar er zijn ook jongeren die (net als ik (winkel sluiten) lekker tegenovergesteld) een behoorlijk verantwoordelijkheid krijgen. En jah als het fout gaat zijn daar weer gevolgen aan verbonden enzo ;-). grtz ivo
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
HALLLLLLOOOOOOO!!!!!! Tigerly | 97 | 06-08-2015 10:49 | |
Studeren |
University College #5 SchelefrieS | 500 | 18-02-2008 19:17 | |
De Kantine |
Wees lief. En vul deze enquete in voor mijn P.W.S. Morphia | 111 | 05-01-2003 13:09 |