Advertentie | |
|
![]() |
||
Het gequote stukje van Zut Alors! vond ik inderdaad ook wat minder, ik zou in ieder geval dat "het gore lef" weglaten of zo. Het past niet echt bij de rest.
Citaat:
Verder vind ik het, hoewel er niet echt veel gebeurt, een fijn verhaaltje ![]()
|
Bedankt voor de reacties!
![]() Scharrelen vind ik gewoon een cool woord, en ik vond het in dit verband wel gaaf ![]() En ik wilde persé een baard in het verhaaltje voor laten komen, dus... ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar als je twee bedoelt, dan is het goed en moet je het gewoon laten staan. Maar ik ben het er niet mee eens ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Over dat scharrelen;
Ik las het ook en toen las ik het nog een keer en toen vond ik het heel erg leuk, omdat je met een paar eerder de interpretatie van Vogelvrij hebt, maar ik vond het leuk dat je met een paar echt twee bedoelt, wat weer kan leiden tot het idee dat het echt een koppel is zeg maar, dat paar : ) Leuk verhaal voor de rest, en ik vond die engelse zin juist leuk ! |
![]() |
|
Even over je titel:
Niet dat ik wel een goede kan bedenken hoor, ik ben een ramp in titels verzinnen, maar ik ben heel goed in het afkraken daarvan ![]() 'Het leven' dat is te groot, te ruim, te filosofisch, te ehh, melancholishc (schrijf je dat zo?). Ik zou hem dan eerder 'het bankje' genoemd hebben. Dat verraad niet te veel van je verhaal, aangezien je hele verhaal er over gaat en je er gewoon ook mee begint. Verder, tsja, wel een leuk stukje. Alleen, inderdaad, twijfel ik nog steeds of het over een zwerver gaat of niet. In het begin had ik dat idee totaal niet namelijk, pas helemaal aan het eind (Eens bestond dit bankje niet voor jou. En nu…) kreeg ik het idee dat het om een zwerver kon gaan, maar dat hoeft daar nog steeds niet, ook niet met die baard (hoeveel vrienden van mij laten wel hun baard een aantal dagen staan...) Het doet me meer denken aan een vriend van me die ooit eens twee dagen vermist is geweest en toen in de buitenlucht heeft geslapen. En zoals iemand anders ook al zei, in eerste instantie dacht ik aan een meisje, maar goed.... was wel een prima verhaaltje verder hoor Charlotte
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
De zin in het leven. Vosje7 | 0 | 19-04-2016 10:17 | |
Psychologie |
De psyche als direct exponent van de bron van het leven Arjan Dokelaar | 2 | 29-11-2008 08:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe kijk je als atheïst tegen het leven aan? Verwijderd | 107 | 22-10-2007 14:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Het leven is een film. Verwijderd | 12 | 17-10-2004 21:05 | |
ARTistiek |
[Verhaal] Het leven NecroDopey | 6 | 10-09-2002 10:22 | |
Psychologie |
Betoog: Het nut van het leven? Verwijderd | 18 | 18-07-2002 03:04 |