![]() |
|
Get a LiVe wil jullie met enige trots de exclusieve NO FUN AT ALL Benelux-reunie show voorstellen op 7 mei 2005!! Een droom is werkelijkheid geworden, niet alleen voor ons, maar zeker ook voor jullie! Hebben jullie nog eens zin in een avond hits zoals we ze toen gewend waren, reserveer dan binnenkort jullie ticket voor een onvergetelijke laatste show! Meer info op onze shows-pagina!
De eerste supportband voor onze NFAA show is bevestigd!! Flatcat zal van de partij zijn op dit grootse feest, en zij zullen jullie opwarmen voordat de headliners van de avond hun set starten! Wees gerust, hier zullen ze ook deze keer vast en zeker in slagen! ![]() kaartjes kun je bestellen via http://www.getalive.be oh ja tis dus in Peer, net over de belgische grens bij eindhoven..
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar peer???
||
Citaat:
Goed bereikbaar, niet te groot, niet te klein. Wat is het probleem met peer? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En wat verwacht je dan trouwens? Dat ze in de HMH gaan spelen? Dat is JUIST wat ze niet willen. Peer is een perfecte locatie lijkt mij (en toch nog zo'n 1000 man wat erin kunnen). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
SUPRISE!!! BOMBSHELL ROCKS als support van nfaa
''Surprise!! Bij deze willen we de allerlaatste band voor 7 mei bekendmaken!! En het is er niet zomaar een geworden: Bombshell Rocks, een andere Zweedse punkrock-legende zal die avond ook van de partij zijn om het beste van hunzelf te geven!! Dit wordt een onvergetelijke avond!! ROCK!!'' (bron:www.getalive.be) Dit word onvergeetelijk
||
Citaat:
No Fun At All is een supertoffe band, maar er zijn zeker bands in het genre die even vet of zelfs vetter zijn... vooral live!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|