Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(inet komt binnen op 100 meter van mijn kamer af, daar wordt het gesplitst in 3 draden: pc 1, pc 2 en een draad naar een switch. Vanaf die switch wordt het verdeeld naar pc 3 en een draad naar een volgende switch. die laatste switch verdeeld het weer naar pc 4 en pc 5, en dan zijn pc 4 en 5 degene waar dit probleem over gaat. Ingewikkeld, sorry ![]() Het kan niet anders ingedeeld worden, dus ik zit helaas vast aan het systeem van een router en 2 switches. Resetten van de router/switch heeft geen effect. |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://img76.echo.cx/my.php?image=inetsysteem2yk.png
Is schema van hoe internetverbindingen in elkaar zitten, wat makkelijker dan verhaal hierboven |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het kan echt niet anders ![]() Internet komt binnen in het kantoor van mn pa, achter in de tuin (pc 1 en 2). Dan moet het dus eerst naar binnen naar de woonkamer (pc 3) en daarna nog naar de zolder voor mijn kamer (pc 4 en 5) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik loop ff naar zolder, nog een x checken of het niet per ongeluk weer werkt na voor de zoveelste x gereset te hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
laptop draadloos netwerk internet explorer MissCzechMeOut | 4 | 19-12-2007 11:10 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Sitecom draadloos probleem aanhangsel | 0 | 20-08-2005 00:01 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Instant Messaging Enlightenment | 500 | 18-07-2005 14:22 | |
Software & Hardware |
[internet explorer] werkt niet meer zozze | 7 | 03-03-2004 12:28 |