Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ontopic: www.fok.nl |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() P.s. Als je er dan toch bent lees dan ook een keer zonder vooroordelen wat die mensen te zeggen hebben. Je zult erna niet kunnen ontkennen dat het niet de standaard "Lonsdale-jongeren" zijn. Die gasten op stormfront hebben een mening (waar je het niet mee eens hoeft te zijn) maar ze zijn in elk geval wel in staat (in tegenstellint tot mening Lonsdale-figuur) om die mening ook met standpunten te onderbouwen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
www.allenationalistenzijndomeninferieur.nl |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat woord hoor ik voor het eerst. Ben jij ooit op maroc.nl geweest, of dacht je, laat ik eens wat geks roepen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() beetje teveel gedronken gisteravond? Een vriend van mij zit regelmatig op die site. Daardoor ken ik het een beetje. Maroc.nl is een soort van scholieren.com, maar dan met een grotere diversiteit aan nationaliteiten. Er komen mensen die hartstikke tegen de Islam zijn, mensen die de Islam aanhangen (zowel progressievelingen, als conservatieven, Joden, etc. Als er bepaalde mensen op die site belachelijk worden gemaakt, zijn het de conservatieve Moslims, waar bijna iedereen de spot mee drijft. Maar mensen die extreem-rechtse gedachten koesteren ben ik daar niet tegen gekomen. Racisten worden meteen geband, en Maroc.nl-ers die tegen de Nederlanders zijn (ofzo) ben ik niet tegen gekomen. En uiteraard hebben tijdens die gevechten 2 partijen schuld, alleen heeft maroc.nl daar geen aandeel in. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Rechts radicaal Geweld (Uden + Venray Angel_123 | 2 | 23-04-2005 18:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
stelling:in het zuiden is er meer radicalisering omdat... heavyukkie | 99 | 14-04-2005 21:59 |