Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Simpel en duidelijk gedichtje...en idd lieffig
![]() Wat betreft die 1e strophe: ik zou de 3e zin wat anders verwoorden...ik vinem zo niet echt lopen...bv: "Mijn hand fijn en warm in haar hand" 2e strophe vink mooiig!, alleen zou ik die laatste zin weer anders doen>>deze zin komt ook een beetje terug in de laatste strophe dit vind ik niet zo mooi......dat zwakt die laatste regel totaal af...Je zou in die 2e strophe een zin kunnen 'maken' met iets van Vrij er in verwerkt...'Ik voelde mij vrij' of zoiets dergelijks....3e strophe vink wel mooi, alleen die 1e zin niet...4e en 5e strophe vink wel weer mooi!!...en die laatste strophe sluit het gedicht heel mooi af (tenminste als je die 2e strophe verandert) liefsx Mariamne |
![]() |
|
Ik vind hem bijzonder. je gaat er van glimlachen en denkt aan je eigen liefde( s )'de ronding van haar oor'dat vind ik prachtig klinken. dat maakt hem subliem
het enige wat ik jammer vind is, dat je hier schrijft: we staan dus samen langs dat veld die, DUS vind ik een beetje misplaatst. ik zou daar 'nu'voor zetten of zo. ik weet het niet, dat is mijn mening. maar ja, wie ben ik he? ![]() verder is ie: ![]()
|
Hmmm ik weet niet wat er te zeuren viel, ik vind zo wel oud als nieuw bijzonder intressant...het leest leuk weg, straalt wel liefde van af...Je KAN het wel, je laat het alleen niet vaak zien
![]()
|
![]() |
'nu' i.p.v 'dus' was geen optie, 'dus' moest erin. Het is een verhaallijntje, na het refrein pak ik de draad weer op, het gaat door. Het refrein is eigenlijk geen onderbreking, maar het komt wel als zodanig over, doordat je hier geen tekst, zeker geen rijmende tekst, parralel kan laten lopen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De lego voorbij Verwijderd | 13 | 07-06-2005 08:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
De liefde bloeit dood Verwijderd | 11 | 17-11-2004 22:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Gevangen in de Liefde Diary of Dreams | 8 | 22-06-2004 15:17 | |
Verhalen & Gedichten |
de Liefde.. -Melody- | 9 | 16-06-2004 20:30 |