Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2005, 15:30
souriceau
souriceau is offline
Ik wil dit jaar maar eens vakantiewerk gaan doen, en nu zat ik dus te denken aan een camping.

Maarja ik ben er misschien sowieso al een beetje laat mee, maar kan het nog altijd proberen natuurlijk.

Maar heeft er iemand ervaring met Recrajob? En met werken op een camping in het algemeen? Dus is dat leuk werk enzo?

Ik heb namelijk niet veel zin om in een winkel in de buurt te gaan werken ofzo, maar moet toch echt geld gaan verdienen deze zomer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2005, 15:32
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
op vakantiejob.nl staan wat vacatures voor op de waddeneilanden....
Oud 22-04-2005, 16:00
SaisPas
SaisPas is offline
Hoi souriceau, ik heb een vakantiebaan gevonden op een belgische camping in de ardennen via recrajob. Je bent alleen wel een beetje laat met zoeken, de sollicitaties waren in januari, februari al. Maar je kan het natuurlijk altijd proberen. En zullen ongetwijfeld campings zijn die wat later beginnen met zoeken. Ik ga in de meivakantie 2 tm 6 mei op die camping inwerken.
Oud 22-04-2005, 16:15
souriceau
souriceau is offline
Dus je hebt gewoon via die site van recrajob die camping gevonden, of op een andere manier?

En ja ik ben inderdaad wat laat, maar ik kan sowieso pas vanaf juni gaan werken omdat ik nog examen moet doen dit jaar.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 16:44
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb 2 jaar via top recreatie gewerkt...daar waren de sollicitaties ook al febr. maart en april.

ik kan ook pas van af juli hoor..dus vind juni nog vrij vroeg
Oud 22-04-2005, 16:55
souriceau
souriceau is offline
En hoe is het werk op zo'n camping dan?
Ik zou zelf het liefst in de horeca daar werken ofzo. Want dingen organiseren bijvoorbeeld is niet echt iets voor mij.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 17:33
rare kwast
rare kwast is offline
ik werkte dan wel in het recreatie team en das echt wel leuk...
op een camping is het ook leuk...lekker 's avonds hangen met alle werkers van de camping bij elkaar

goede contacten met de vakantievierders (als recrea team dan)
en genieten van het lekkere weer in de vrije uren
Oud 22-04-2005, 17:59
Verwijderd
Je kan sowieso wel gewoon bij een camping zelf solliciteren voor het recreatieteam oid. De RCN campings in Nederland hebben iig wel een actief recreatieteam.

Overigens heb ik zelf ook bij een camping gewerkt, dat is niet goed bevallen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 18:47
MTpower
MTpower is offline
Ik heb op een camping gewerkt, het probleem was daar dat de baas er nooit was, die zat altijd vanaf een afstandje alles te regelen waardoor er soms wel wat problemen waren. Waren veel dingen slecht geregeld ook altijd. Het werk opzich is leuk, met mensen omgaan, afwisselend, had toen ook leuke collega's (op de leiding gevende mensen na).
Je kan het altijd gaan proberen, vind je het niet leuk vraag je gewoon je ontslag aan of je probeerd er met je baas uit te komen

Maargoed, mij is het dus ook niet goed bevallen...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 20:01
Verwijderd
Bij mij lag het dus ook aan mijn managers zeg maar, en voor een deel aan mezelf. Niet aan het werken op een camping in het algemeen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 09:23
SaisPas
SaisPas is offline
Citaat:
souriceau schreef op 22-04-2005 @ 17:15 :
Dus je hebt gewoon via die site van recrajob die camping gevonden, of op een andere manier?

En ja ik ben inderdaad wat laat, maar ik kan sowieso pas vanaf juni gaan werken omdat ik nog examen moet doen dit jaar.
Ja, via recrajob, maar je kan ook direct op hun site kijken. Als je in de horeca wilt werken, heb je nog kans, daar zochten ze nog laatst mensen voor en horeca verdient best goed. En als jij juni t/m augustus kan is dat lang. Ik werk alleen in augustus op de receptie. Langer had ook gekund, maar je kunt niet zomaar tussentijds stoppen mocht het niet leuk zijn.
Oud 24-04-2005, 19:09
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
SaisPas schreef op 23-04-2005 @ 10:23 :
Ja, via recrajob, maar je kan ook direct op hun site kijken. Als je in de horeca wilt werken, heb je nog kans, daar zochten ze nog laatst mensen voor en horeca verdient best goed. En als jij juni t/m augustus kan is dat lang. Ik werk alleen in augustus op de receptie. Langer had ook gekund, maar je kunt niet zomaar tussentijds stoppen mocht het niet leuk zijn.
Ik heb ook even op deze site zitten kijken en het lijkt me echt ontzettend leuk. Maar hoe zit het met je talen? Ik spreek bijvoorbeeld bijna geen Frans, wel wat Duits&Engels..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 08:20
SaisPas
SaisPas is offline
Citaat:
suikerprinses schreef op 24-04-2005 @ 20:09 :
Ik heb ook even op deze site zitten kijken en het lijkt me echt ontzettend leuk. Maar hoe zit het met je talen? Ik spreek bijvoorbeeld bijna geen Frans, wel wat Duits&Engels..
Je hebt alleen voor de receptie een beetje frans nodig. Voor de rest van de taken is dat niet vereist.
Op deze camping is het overgrote deels Nederlands. Toch zullen er ook wel wat frans en duitssprekende mensen komen. Het is dus wel makkelijk als je het een beetje kunt, maar het hoeft niet.
Op Nederlandse campings komen enkel nederlanders en duitsers. Dus als je duits beter is kun je ook op een nederlandse of duitse camping gaan kijken.
Reageren

Regels voor berichten