Advertentie | |
|
![]() |
|
www.toprecreatie.nl nog nooit gedaan, ken ook niemand die het gedaan heeft, maar zat er gisteren toevallig naar te kijken
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
moe je 18 voor zijn...
||
Citaat:
In een animatieteam is inderdaad heel leuk, maar mijn ervaring is dat ze daar vaak mensen voor vragen met diploma's (activiteitenbegeleider ofzo) of met ervaring. Horeca vragen ze vaak nogal wat mensen voor, tenminste bij mij op de camping. Maar goed, nooit geschoten, is sowieso mis... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
18jr is niet echt noodzakelijk anders had ik geen quote geplaatst, wil je op een camping er tegenaan ook al ben je 17 mail dan naar casloot@zonnet.nl
|
![]() |
|
Ik heb me aangemeld bij De Animatie Compagnie voor deze zomer, vrijdag 7 mei tot en met zondag 9 mei heb ik een trainingsweekend. Je moet er 18 voor zijn staat op de site maar ik heb me vorig jaar er ook voor aangemeld en toen ben ik wel gevraagd tijdens de extreme hitte, toen ze extra mensen nodig hadden (maar ik kon niet).
||
Citaat:
Verder weet ik niets van verzekeringen ofzo, misschien iemand anders? Laatst gewijzigd op 20-01-2005 om 11:21. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik verdiende het horeca-vakantie-minimum (4,04 of 4,40 ofzo)... En toen was ik 18. Veel meer zal je ook wel niet kunnen vragen, je bent tenslotte vakantiekracht. Verzekeringen ed zijn niet echt nodig. Bij vakantiekrachten doen ze daar volgens mij nooit aan. Dan kan je net zo goed je eigen verzekeringen houden, anders moet je die na 2 maanden ofzo alweer omzetten. Beetje nutteloos. En ik neem aan dat jij geen zin hebt om voor je vakantiebaantje premies te betalen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Recreatiewerk op een camping is echt super leuk!! Ik heb het de afgelopen 2 jaar gedaan in de zomer's, vorig jaar was ik nog 17. Als je je inschrijft bij de animatie compagnie moet je idd een trainingsweekend volgen, dan kijken ze gelijk of je geschikt bent. Het maakt dan niet uit of je 17 of 18 bent. Ik zag zo'n weekend in het begin ook niet echt zitten, maar het is echt supergezellig en je maakt'n hoop lol met z'n allen! De meeste mensen komen alleen en je wordt ingedeeld in groepen, je maakt dus echt wel snel contact. Ik zou zeggen: probeer het gewoon, het is echt heel gaaf!! Je moet het wel leuk vinden om met kinderen te werken en een beetje gek zijn
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Vakantiewerk Majo29 | 0 | 27-01-2015 22:11 | |
Werk, Geld & Recht |
Vakantiewerk in frankrijk danielclement92 | 1 | 17-02-2012 01:48 | |