![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...ght=steunzolen
Misschien vind je hier ook nog wat. Ik heb totaal geen last van mn steunzolen en ze kunnen ook in alle schoenen.. alleen sandalen is wat moeilijker.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eigenlijk heb ik wel altijd mijn steunzolen in mijn schoenen, alleen loop ik thuis vaak op sloffen/ slippers. Wat schoenen betreft, ik kan gewoon bijna alle schoenen kopen hoor. Alleen moet je er wel beetje rekening mee houden of je steunzolen erin passen. In open schoenen vind ik dat niet goed zitten, dus vaak zijn het schoenen met veters, of laarzen met een rits bijvoorbeeld. Maar niet vandie ''ballarina schoentjes''. Daarnaast, tsjaa ik heb ook altijd wat duurdere schoenen gedragen, maar vaak passen daar ook beter mijn steunzolen in ![]() Allemaal niet erg dus, je ziet er helemaal niks van aan de buitenkant. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn hoogte hakje... 3 cm? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weet wel dat ik nooit hakken mocht van mn moeder en toen ik een hak mocht was t een lag en dan een blokhak en dan niet elke dag aan. nu heb ik wel hakken thuis, maar heb ze bijna nooit aan, want krijg last van mn voeten, maar voor nette gelegenheden zijn ze ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Steunzolen welke hebben jullie en hoe aangemeten? Annemarie99 | 16 | 29-04-2011 16:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Steunzooltjes Daantje_0705 | 18 | 11-06-2008 20:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
(IJzeren/Metalen) Steunzolen wie heeft ze ook/gehad? Annemarie99 | 15 | 13-02-2007 13:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Steunzolen Annemarie99 | 34 | 02-09-2006 16:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Steunzolen Daantje_0705 | 17 | 11-11-2005 11:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Steunzolen pluizeb33stje | 40 | 05-04-2005 12:25 |