Morgen moet ik weer naar de orthopeed voor de steunzoolcontrole Zelf denk ik dat ik weer aan een stel nieuwe zolen hang omdat mijn huidige zolen toch wel erg zijn doorgezakt. Heb namelijk knik-platvoeten en heb daardoor erg weinig welvingen in de voeten. Natuurlijk hoop ik dat ze gaat zeggen dat we gaan stoppen met die steunzolen maar dat denk ik niet. Zo in mijn vriendinnenkring heeft niemand meer steunzolen en ben daardoor de enigste die daadwerkelijk rekening dient te houden met de schoenkeuze. Wie hebben er thans nog meer steunzolen in het forum?
Vroeger toen ik nog klein was 2x per jaar, nog niet zo lang geleden om het jaar en thans ongeveer om de 2 jaar (als ik geen last heb). Heb nog altijd van die rampzalige ijzeren steunzolen, die iedereen vroeger ook altijd standaard kreeg. De orthopeed vindt die ijzertjes altijd het beste bij mijn doorgezakte voeten passen. Nou ja het zal wel, maar ik vind het krengen van dingen en dan worden die nieuwe streunzolen ook nog altijd aangemeten door middel van gipsafdrukken in de gipskamer van het ziekenhuis. Mijn moeder gaat altijd mee, dus er is geen discussie mogelijk...........dus nieuwe ijzertjes!
Natuurlijk lopen ze wel lekkerder dan als je geen steunzolen in hebt. Maar ik wil ook wel eens collegeschoenen, sneackers en ballerina's, maar daar passen de steunzolen niet in en heb daar ook niet de voeten voor om daar de gehele dagen op te lopen.
Groetjes,
Annemarie.
|