Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat die gramaticale fouten betreft. Ik moet toegeven dat ik er niet echt op gelet heb. Het is een tekst die een andere functie had. Die ik bij deze niet vermeld. Allezins bedankt voor de commentaar.
||
Citaat:
|
Sorry, maar ik word er een beetje onpasselijk van. Je kan een verkrachting ook van 'een afstandje' beschrijven en met veel minder details. Fijn dat je daar wel oog voor hebt, maar je had ook haar gevoelens sterk kunnen uitbreiden en hoe zij het bekeek, want dit vind ik toch een beetje te...
![]() Bruusk komt vaak voor, en een niet veel gebruikt woord; zoek een synoniem ervoor. Daarbij vind ik je eindzin erg slap. De rest is best heftig, en op het einde lijkt het net alsof ze opeens niets meer voelt en 'maar zal wachten tot hij eens een keertje zin heeft om op te staan...' Matig dus. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vind het niet mooi. Niet zozeer vanwege hetgene je vertelt, maar vanwege de manier waarop je dit doet. Het zal me een worst wezen of het een walgelijk onderwerp is of niet, het is gewoon slecht geschreven.
Ten eerste is je beginzin verschrikkelijk; 'een blik niet mis te verstaan' past totaal niet bij deze tijd, deze context en niet bij de stijl van dit verhaal. Daarnaast zijn er stukken in verleden tijd, gebruik je toch vrij vaak 'maar', zelfs twee keer aan het begin van een zin ( ![]() Daarnaast staat het ook wel netjes als je na een gesproken zin een Enter plaatst. Laatste tip: lees het zelf nog een keer over, want er staan bepaalde zinnen in die er beter niet hadden kunnen staan, en er zijn genoeg dingen die mooier kunnen. Het kan heus wel een mooi verhaaltje worden, walgelijk of niet. Niet weggooien dus!
|
![]() |
Ik vind het ook niet mooi. Even het onderwerp opzij, de zinsopbouw, woorden, beschrijving, ik vind het allemaal niet mooi. Je beschrijft haar gevoel van walging wel, maar toch komt het niet over. Ik voel niet met haar mee. Daarnaast kan dit verhaal heel rakend en kwetsend zijn. Misschien moet je in je topic titel even 'heftig' zetten. Nee, ik vind het slecht.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Vrouwenopvang Fryslân Verwijderd | 17 | 05-03-2007 14:12 | |