Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2005, 18:26
Verwijderd
Zit je in een band of regel je dingen voor bands? Heb je altijd wel in een band willen zitten maar ben je te verlegen of kan je gewoon niks?

Ik zelf heb in twee bands gezeten maar op het moment zit ik niet echt in een band. Wel regel ik tegenwoordig optredens voor de band Ask For Bob, doe ik promotioneel werk en ik heb zelfs wat back up vocals ingezongen op de nieuwe cd. Op het moment zijn we druk in de weer met het organiseren van een cd release party die over 2 weken is. (meer info hier)
Verder wil ik weer een eigen bandje beginnen waarin ik of ga zingen of ga drummen. Daar heb ik nu wel wat mensen voor gevonden maar een oefenruimte is er op het moment nog niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2005, 18:38
Jolene
Jolene is offline
Ik zit niet in een band omdat ik niet kan zingen en geen instrumenten bespeel.Het lijkt me wel erg leuk om in een bandje te spelen op de keyboard, maar ik kan alleen nog maar mieke heeft een lammetje
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 18:41
biep
biep is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 01-10-2005 @ 19:26 :
Zit je in een band of regel je dingen voor bands? Heb je altijd wel in een band willen zitten maar ben je te verlegen of kan je gewoon niks?
ik zit niet in een band, maar wel wat vrienden van me en ook mijn huidige vriend.
Daarom ging ik veel mee naar optredens, meestal wel heel erg leuk en gezellig, vooral ook de catering in de 013

Ik zou wel in een bandje willen, gewoon voor de gezelligheid (als ik naar 1 van de bandjes van mijn vriend kijk, wat ze allemaal samen doen: 1x per week uit eten, snowboarden, surfvakanties etc. heel leuk, zo'n hechte vriendengroep)
Maarja ik ben zo A-muzikaal als het maar kan, ik hou het wel bij paardrijden.
Oud 01-10-2005, 18:44
Gary X
Gary X is offline
Ik deed promotioneel werk voor Stardumb Records, voor de Stardumb related bandjes dus.

Ik probeer keyboard te spelen en ben op zoek naar een hammond orgel en daarna rauwe rakkers om een band mee te starten.
Oud 01-10-2005, 18:49
Verwijderd
heb ooit eens op de basisschool in de schoolband gespeeld, daarna niet veel meer gedaan. Ik ga binnekort iets doen met de band poep oog piet. Gewoon eenmalig.
Met citaat reageren
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik speel gitaar in een jazz en een post-rock bandje.
Verwijderd
Ik doe wat artwork voor regionale bands. Logo's, single/cd-covers, etc.

En ik regel ook weleens een optreden hier of daar voor lui, maar dat is meer opportunistisch.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 18:53
June bug
June bug is offline
Ik speel gitaar en zou opzich wel in een band willen zitten, maar ben nog nooit mensen tegen t lijf gelopen die ten eerste met mij in een band willen zitten, ten tweede de muziek willen spelen die ik ook wil spelen en ten derde hier in de buurt wonen/repeteren.
Oud 01-10-2005, 19:18
STP
STP is offline
Ik drum in een bandje www.gascoigne.nl en ik speelde in www.playroll.net en daar regelde ik ook alles voor. Ik had nogal luie bandleden, beetje jammer. Gelukkig zijn de verdelingen binnen Gascoigne wat beter!

Verder loop ik stage bij Kunst & Cultuur Drenthe waar ik een boel bandjes aan optredens help, promotioneel werk doe en oa ook de Drentse Popprijs organiseer.
Oud 01-10-2005, 21:45
grandmommy
grandmommy is offline
ik zit niet in een band maar ik treed wel gezellig elke drie maanden op in de plaatselijke bejaardensoos, ivm met m'n zangles. vroeger schreef ik weleens teksten voor de band van mijn ex-die-later-gay-werd maar toen was ik iets van 13 dus dat was allemaal heel triest en verwijtend en ' I want love' enzo. Ik zou ook wel in een bandje willen maar ik heb totaal geen connecties en geen tijd en net als Biep: ik houd het wel bij paardrijden. en een keer in de week een moppie zingen in de studio.
Oud 01-10-2005, 21:48
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Van mijn gitaarleraar moet ik in een bandje, en ik ben het met hem eens, maar het blijft moeilijk om genoeg mensen te vinden die ongeveer willen wat ik wil die ook nog eens in de omgeving van Nijmegen wonen.
Oud 01-10-2005, 21:51
Broeder
Broeder is offline
Ik kan gewoon niks
Oud 01-10-2005, 21:52
Broeder
Broeder is offline
Het antwoord is overigens 'nee'. Dat hoeft namelijk zeker geen logisch gevolg van de vorige reply te zijn.
Oud 01-10-2005, 21:52
capibara
capibara is offline
Ik schreeuw, en doe af en toe wat artwork/foto´s.
En wat bij een jongeren organisatie/popcollectief.
Oud 01-10-2005, 21:55
Broeder
Broeder is offline
Ik heb wel een keer solo een couplet gezongen in mijn basisschoolmusical als Scrooge Het ging iets van "geld is fijn lalala" maar dat zal eigenlijk wel niet kloppen.
Oud 01-10-2005, 22:10
Verwijderd
Hehe, doe met Blenderhead, Jeroen T. en helaas GEEN DRUMMER MEER een poging tot het spelen van wat trashy hardcore. Jay. Impact op m'n lifestyle is dermate groot dat we tot nu toe twee keer geoefend hebben en ik tot vervelens toe simpele songs zit te bassen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 22:36
AngelLena
AngelLena is offline
Ik word wel eens door mensen aangesproken die een band willen hebben ergens voor en of ik 1 weet, ik ken vrij veel bands waar ik zo af en toe als ik zin en tijd heb wat voor regel en met name 1 bandje doe ik zoveel mogelijk voor, die zitten bv nu in de clinch met de lui die hun demo af zouden mixen maar of baggerwerk leveren, of er gewoon helemaal niets mee doen, ik heb vanmiddag met 1 van de bandleden gesproken en ik heb ze advies gegeven over hoe ze dit moeten aanpakken, ook aangeboden dat als het hen zelf niet lukt, dat ik het dan voor ze doe. En ws ging het daar wel op neer komen. Dus ik ben benieuwd.
Oud 01-10-2005, 22:51
Broeder
Broeder is offline
Misschien moet de forumbazen maar gezamenlijk een band beginnen genaamd Forumbabes, of Lifestyle Rockz, of AngelLena en de Lifestylers.
Oud 01-10-2005, 23:20
Verwijderd
Angel & the Licks

Ik zit niet in een band, ik bespeel geen instrument. Misschien ben ik wel énorm getalenteerd, we zullen het nooit weten, drama.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 02:27
Carn
Carn is offline
ik drum wat af, momenteel bandloos. ik klaag niet.
Oud 02-10-2005, 02:36
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Mijn lifestyle bestaat voor het grootste gedeelte uit het ontwijken bandjesvolk, kunstenaars en andere vieze hippies.
Oud 02-10-2005, 02:40
Verwijderd
ik drum in een orkestje, heb net een nieuw bandje erbij waar ik bas speel, ik merch weleens bij close second en zet hier en daar wat shows op
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 12:40
11
11 is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 02-10-2005 @ 03:36 :
Mijn lifestyle bestaat voor het grootste gedeelte uit het ontwijken bandjesvolk, kunstenaars en andere vieze hippies.

je zoekt ze hier anders wel op

ff ontopic:

ik ben niet zo muzikaal dus geen bandje voor mij
Oud 02-10-2005, 12:41
Haligh
Haligh is offline
ik speel bas in een indiebandje :www.missingcoins.tk en regel daar ook wel shows voor, maar niet meer dan de rest van de band.

verder staan er plannen op tafel om nog een bandje erbij te beginnen.
Oud 02-10-2005, 13:03
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik speel dus ook in dat bandje.

en andere bandjes erbij zijn voor homo's
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2005, 13:05
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Ik mag de kleedkamers van de bands aan het einde van de avond schoonmaken.

Verder zit mijn moeder, die overigens ontzettend cool is, in verschillende bandjes, zangeres. Bijna al mijn vrienden spelen ook in bandjes.
Ik zelf zou ook wel graag ik een band willen zingen of gitaar spelen, maar het is nog niet op mijn pad gekomen en het past nog niet in mijn leventje.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 13:11
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 02-10-2005 @ 14:03 :
en andere bandjes erbij zijn voor homo's
je bent gewoon bang dat ik je ga verlaten .
Oud 02-10-2005, 13:22
Tom Violence
Tom Violence is offline
yea ik probeer soms gigs te regelen want ik heb connecties, maar geen invloed dus dat lukt niet zo. verder heb ik in een band gespeeld, heel kort en een reunie is er eigenlijk nooit van gekomen. nu ben ik solo.
Oud 02-10-2005, 13:54
Avelon
Avelon is offline
ik wil een toffe hippe band met mn broer want we lijken op elkaar
das vast een vet goede format
maar hij kan niets dus dat is lastig

verder wil ik dan maar in een adnere toffe band, en je zou denkend at dat in adam niet moelijk is, maar ik ben lui en de mensen die wel heel graag een band willen zijn niet tof genoeg voor een podium. ik ook niet want ik sta stil maar de rest van de band die moet dat goed maken ik wil vooral een hete frontman. verder zit ik een bandje en dat veranderd niets aan mijn leven behalve dan dat ik weet wanneer vrouwendag er weer aan komt want dan hebben we meestal een optreden
aangezien wij allemaal vrouwen zijn
Oud 02-10-2005, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 01-10-2005 @ 22:51 :
Ik kan gewoon niks
al wil ik ooit nog eens gitaar leren spelen,maar zolang ik geen geld heb om zon ding aan te schaffen is dat een langetermijnproject
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 15:00
Moustache
Moustache is offline
ik speel bas in een bandje en speel zo nu en dan is voor de lol met mensen samen
Oud 02-10-2005, 15:08
Ramble On
Ramble On is offline
Ik speel gitaar in een bandje, niet superserieus ofzo. En we hebben maar 1 keer in het halfjaar een optreden Het is wel heel leuk.
Oud 02-10-2005, 15:16
Luna
Luna is offline
neen ik zit niet in een band maar ik ga met 2vriendinnen wel dé zomerhitvoor 2006 schrijven dus over een jaar ben ik beroemd.
Oud 02-10-2005, 16:10
Verwijderd
ik zing en doe de sample's in ons indiecore bandje. verder organiseer ik samen met een aantal vrienden optreden voor bands in het lokale jongerencentrum en beheren we een digitale opnamestudio en een oefenruimte en invloed op mijn lifestyle, tja ik ben er wel 50% van mijn vrije tijd mee bezig denk ik.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 20:03
monolo
monolo is offline
ik wil wel in een band maar ik ben amuzikaal dus dat laat ik maar aan anderen over verder ga ik wel graag naar bands om het te compenseren
Oud 02-10-2005, 20:15
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
monolo schreef op 02-10-2005 @ 21:03 :
ik ben amuzikaal dus dat laat ik maar aan anderen over
Oud 02-10-2005, 20:49
Verwijderd
Ik zit niet in een band. Mijn vriend is hoofdredacteur van 3VOOR12/Tilburg, dus ik ga vaak mee naar concerten, en ik ken de hele lokale scene hier op mijn duimpje.

Verder kan ik wel zingen, ook lessen in gehad enzo. Maar dat vond ik saai en nu zing ik eigenlijk alleen nog maar als ik alleen ben met mijn ipod mee. En als ik dronken ben.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 20:51
Kaps
Kaps is offline
Officieel zit ik nog in een band. Maar we hebben al anderhalf jaar niks gedaan.
Nurk
De muziek was even goed als de naam
Oud 02-10-2005, 21:02
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
het lijkt me leuk om in een band te zitten en te zingen, maar ik weet nooit hoe ik dat moet aanpakken en ik wil geen contactadvertentie ophangen in de AH ofzo
l
Oud 02-10-2005, 21:10
Verwijderd
Ik heb offcieel een band. Alleen moet de drummer nog leren drummen.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 22:19
Verwijderd
Ik flyer voor bands.
En ik kan alleen djembé spelen dus ik denk niet dat een bandje voor mij is weggelegd.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 22:36
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 02-10-2005 @ 21:51 :
Officieel zit ik nog in een band. Maar we hebben al anderhalf jaar niks gedaan.
Nurk
De muziek was even goed als de naam
Wow dan wil ik het wel 'ns horen.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 22:37
Glory
Glory is offline
Citaat:
eXo schreef op 02-10-2005 @ 23:36 :
ik probeer je te stalken maar het lukt niet
Oud 02-10-2005, 22:38
Glory
Glory is offline
ot; oh erm ik heb nog een heele blauwe maandag in een punkband gezeten omgomgomg. baggerdeluxe. en verder kan ik artwork maken alleen dat doe ik nooit
Oud 02-10-2005, 22:39
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 02-10-2005 @ 21:49 :
Ik zit niet in een band. Mijn vriend is hoofdredacteur van 3VOOR12/Tilburg, dus ik ga vaak mee naar concerten, en ik ken de hele lokale scene hier op mijn duimpje.

Verder kan ik wel zingen, ook lessen in gehad enzo. Maar dat vond ik saai en nu zing ik eigenlijk alleen nog maar als ik alleen ben met mijn ipod mee. En als ik dronken ben.
oja ik ken trouwens de lokale scene van de bredase hiphopwereld maar ehmmmm, nouwen.
Oud 02-10-2005, 22:43
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
eXo schreef op 02-10-2005 @ 23:36 :
Weet wat je vraagt, aep...
Oud 02-10-2005, 23:00
Verwijderd
omg fucking nurk
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 23:39
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Ik zit in een punk-rock bandje en we bestaan pas 3 maanden.
Oud 03-10-2005, 00:17
Verwijderd
hoe heten jullie?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 07:21
vixen
vixen is offline
Ik zit niet in een band en dat wil ik ook niet. Ik speel bass, maar daar kan ik niks van. Ken wel veel mensen die in bands zitten en met mn geweldige managementopleiding geef ik dan ook adviezen waar niemand wat aan heeft.
Reageren

Regels voor berichten