![]() |
|
Verwijderd
|
Zit je in een band of regel je dingen voor bands? Heb je altijd wel in een band willen zitten maar ben je te verlegen of kan je gewoon niks?
Ik zelf heb in twee bands gezeten maar op het moment zit ik niet echt in een band. Wel regel ik tegenwoordig optredens voor de band Ask For Bob, doe ik promotioneel werk en ik heb zelfs wat back up vocals ingezongen op de nieuwe cd. Op het moment zijn we druk in de weer met het organiseren van een cd release party die over 2 weken is. (meer info hier) Verder wil ik weer een eigen bandje beginnen waarin ik of ga zingen of ga drummen. Daar heb ik nu wel wat mensen voor gevonden maar een oefenruimte is er op het moment nog niet. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Daarom ging ik veel mee naar optredens, meestal wel heel erg leuk en gezellig, vooral ook de catering in de 013 ![]() Ik zou wel in een bandje willen, gewoon voor de gezelligheid (als ik naar 1 van de bandjes van mijn vriend kijk, wat ze allemaal samen doen: 1x per week uit eten, snowboarden, surfvakanties etc. heel leuk, zo'n hechte vriendengroep) Maarja ik ben zo A-muzikaal als het maar kan, ik hou het wel bij paardrijden.
|
Ik drum in een bandje www.gascoigne.nl en ik speelde in www.playroll.net en daar regelde ik ook alles voor. Ik had nogal luie bandleden, beetje jammer. Gelukkig zijn de verdelingen binnen Gascoigne wat beter!
Verder loop ik stage bij Kunst & Cultuur Drenthe waar ik een boel bandjes aan optredens help, promotioneel werk doe en oa ook de Drentse Popprijs organiseer.
||
Citaat:
je zoekt ze hier anders wel op ![]() ff ontopic: ik ben niet zo muzikaal dus geen bandje voor mij
|
ik speel bas in een indiebandje :www.missingcoins.tk en regel daar ook wel shows voor, maar niet meer dan de rest van de band.
verder staan er plannen op tafel om nog een bandje erbij te beginnen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Enquête Urban Lifestyle fietsen (en maak kans op een prijs) elsdo23 | 1 | 08-05-2014 23:40 | |
Lifestyle |
Enquête Urban Lifestyle fietsen (en maak kans op een prijs) elsdo23 | 1 | 08-05-2014 21:32 | |
Lifestyle |
Vrienden & je lifestyle Verwijderd | 35 | 10-09-2006 22:14 | |
Lifestyle |
Lowlands Lifestyle Verwijderd | 500 | 22-08-2005 20:09 | |
Lifestyle |
Wear Yellow, Live Strong! MJM | 109 | 18-08-2004 11:05 |