Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2006, 20:27
Verwijderd
Wat voor invloed hebben jouw vrienden op jouw lifestyle en andersom?

Heb je veel vrienden en ben je superpopulair of heb je 1 goede en 20 kennissen?

Zie je ze vaak en wat doe je dan als je ze ziet, ga je winkelen, dronken worden, sporten of bijv. samen eten?

Heb je verschillende vrienden waar je verschillende dingen mee doet?

Of je heb je het te druk om veel vrienden te hebben?

Hoe belangrijk vind je het verschil tussen hun en jouw interesses?

Passen ze goed bij je qua lifestyle en interesses of houden zij van trance en jij van metal?

Tot slot, hoe heb je ze leren kennen en wat zegt dat over jou en je lifestyle?

Vertel het mijjj

Laatst gewijzigd op 07-09-2006 om 20:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2006, 20:40
P.:NTIL
P.:NTIL is offline

Een paar goede vrienden/waar ik veel mee omga, een redelijk aantal casual friends en een hoop kennissen.

Zie je ze vaak en wat doe je dan als je ze ziet, ga je winkelen, dronken worden, sporten of bijv. samen eten?

Winkelen, uitgaan, leuten, culturele activiteiten etc.

Er zijn er weinig die regelmatig over de vloer komen.

Nee.

Mijn smaak is eclectisch, he.

Passen ze goed bij je qua lifestyle en interesses of houden zij van trance en jij van metal?

Ik heb bijna alleen maar vrienden met dezelfde interesses of dezelfde humor.

Via uitgaan, via andere vrienden, sommigen via de middelbare school, sommigen via dit forum. .
Oud 07-09-2006, 20:55
Otis
Otis is offline

- ik heb wel wat vrienden ja, een stel 1erangs, heel veel 2erangs en nog meer kennissen.

-Dineren, lunchen, winkelen, FILMPJES PAKKEN, dronken worden. Wij zijn van alle markten thuis.

-Nee ik doe met iedereen ongeveer gelijke dingen.

-Ik heb het soms wel druk en vooral nu in september willen er wel wat mensen afspreken als ik ze voor t laatst voor de zomervakantie heb gezien ofzo maar ik maak uiteindelijk wel altijd tijd. ZO BEN IK DAN OOK WEER WEL.

-Ehh nou er moeten toch wel wat raakvlakken zijn en dat is bij de meeste toch echt wel. Zeker bij mijn '' BESTE'' makkers.

- Qua muziek sluit niemand echt perfect aan ofzo, maar dat zie je sowieso bijna nooit maar verder qua humor en interesses echt wel

- Mijn allerbeste makkers ken ik o.a. van HIGHSCHOOL en sommige ook via anderen inderdaad of van mn andere opleiding etc. En natuurlijk vergeet ik Het Forum Dat Mijn Leven Veranderde niet.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 21:00
Verwijderd
- Heb je veel vrienden en ben je superpopulair of heb je 1 goede en 20 kennissen?

ik heb 7 goede vrienden, wat mensen die wel vaker hier komen dan normaal en een aantal kennissen.

- Zie je ze vaak en wat doe je dan als je ze ziet, ga je winkelen, dronken worden, sporten of bijv. samen eten?

winkelen, uitgaan, terassen, films kijken, samen eten etc.

- Heb je verschillende vrienden waar je verschillende dingen mee doet?

ja. met één ga ik niet winkelen, want die haat winkelen intens. bijv.

- Of je heb je het te druk om veel vrienden te hebben?

nee

- Hoe belangrijk vind je het verschil tussen hun en jouw interesses?

niet zo heel erg belangrijk, maar het moet niet keihard botsen ofzo.

- Passen ze goed bij je qua lifestyle en interesses of houden zij van trance en jij van metal?

nee, volgens mij hebben ze over het algemeen wel een beetje dezelfde interesses.

- Tot slot, hoe heb je ze leren kennen en wat zegt dat over jou en je lifestyle?

andere vriendinnen, uitgaan, school.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 21:07
Verwijderd
Ik heb 1 beste vriend en 2 beste vriendinnen (zij weten ook alles over me) Daarnaast nog een paar goede vrienden/vriendinnen, en daarnaast nog een groot getal kennissen.
Verder is mijn broertje ook nog een HEEL goede vriend.

Mijn beste vriend zie ik elke dag (evenals mijn broer) de rest iets minder aangezien ze niet bij mij op school zitten. Wat we doen? Sporten, uitgaan, werken, winkelen.. eigenlijk alles wel een beetje.

Heb je verschillende vrienden waar je verschillende dingen mee doet? Met mijn broer en een vriendin zit ik op een dansvereniging. Met de rest doe ik wel een beetje hetzelfde.

Eigenlijk wel, maar al mijn vrienden wonen in hetzelfde boerengat of er vlak langs. Dus dat is wel aan te lopen/fietsen. Mijn broer/vriendin en nog een vriend werken ook bij hetzelfde bedrijf als ik, dus die zie ik standaart 3x per week.

Mijn vrienden en ik zijn heel erg hetzelfde, maar we hebben wel allemaal ons eigen ding. Dat is wel belangrijk.

Mijn vrienden ik houden allemaal van dezelfde muziek, met soms nog wat andere stijlen ernaast. Verder zijn we allemaal wel een beetje 'alternatief' ingesteld. Met uitzondering van mijn broeder die is gewoon een mode-homo.

Mijn beste vriendin ken ik al 10 jaar (vanaf de basisschool)
Andere goede vriendinnen ken ik van de middelbare school. Mijn broer is familie, en mijn beste vriend is zijn ex-vriendje..
En de kennissen die komen wel een beetje overal vandaan. Ik denk niet dat, dat iets over mijn lifestyl zegt. Hoogstens dat ik redelijk sociaal ben en snel met mensen in contact raak.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 21:13
Verwijderd

Een aantal goede vrienden, vrij veel kennissen. Meer vrienden dan vriendinnen. Door mijn werk leer ik veel mensen kennen en dat is

Meestal samen uit, naar een concert, film kijken of samen eten.

Ik doe eigenlijk hetzelfde met iedereen wel. Hoewel ik met een vriendin na een nacht uitgaan ook wel eens de hele dag op bed lig vrouwenseries te kijken, wat ik dan weer niet met jongens doe. Mijn vriendinnen kunnen beter koken dus daar eet ik liever, de anderen bestellen liever patat of andere ongezonde meuk.

Soms een beetje en dat vind ik wel jammer.

Niet zo, eenzelfde gevoel voor humor is denk ik het belangrijkst.

Meeste wel, maar er zijn een paar uitzonderingen.

Via middelbare school, HBO opleidingen, via via, uitgaan en werk voornamelijk.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 21:18
botulismf
botulismf is offline
Heb je veel vrienden en ben je superpopulair of heb je 1 goede en 20 kennissen? Ik heb een groep van zo'n 20 goede vrienden. De ene maand trek ik meer met de ene om, de andere maand met de ander. Iedereen kent elkaar.

Zie je ze vaak en wat doe je dan als je ze ziet, ga je winkelen, dronken worden, sporten of bijv. samen eten? Ik zie bijna elke dag wel iemand uit die groep. We eten samen, we chillen, we drinken koffie, kijken films, we pokeren, we bowlen, we maken muziek...

Heb je verschillende vrienden waar je verschillende dingen mee doet? Niet echt, al is niet iedereen in voor bowlen en speelt niet iedereen een instrument.

Of je heb je het te druk om veel vrienden te hebben? Voor vrienden maak ik graag tijd.

Hoe belangrijk vind je het verschil tussen hun en jouw interesses? Niet zo, maar de interesses liggen redelijk dicht bij elkaar.

Passen ze goed bij je qua lifestyle en interesses of houden zij van trance en jij van metal? Past naadloos.

Tot slot, hoe heb je ze leren kennen en wat zegt dat over jou en je lifestyle?Ik heb veel van hen leren kennen via mijn broer, eigenlijk allemaal wel via via.
Oud 07-09-2006, 21:21
Otis
Otis is offline
ik ga ook weleens met mn zielsverwanten gedichten schrijven met een glas goede bordeaux, kaarsen aan en het herontdekte autechre op de achtergrond, geestverruimend is het enige goede woord hiervoor.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 21:22
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulismf schreef op 07-09-2006 @ 22:18 :
Heb je veel vrienden en ben je superpopulair of heb je 1 goede en 20 kennissen? Ik heb een groep van zo'n 20 goede vrienden. De ene maand trek ik meer met de ene om, de andere maand met de ander. Iedereen kent elkaar.

Zie je ze vaak en wat doe je dan als je ze ziet, ga je winkelen, dronken worden, sporten of bijv. samen eten? Ik zie bijna elke dag wel iemand uit die groep. We eten samen, we chillen, we drinken koffie, kijken films, we pokeren, we bowlen, we maken muziek...

Heb je verschillende vrienden waar je verschillende dingen mee doet? Niet echt, al is niet iedereen in voor bowlen en speelt niet iedereen een instrument.

Of je heb je het te druk om veel vrienden te hebben? Voor vrienden maak ik graag tijd.

Hoe belangrijk vind je het verschil tussen hun en jouw interesses? Niet zo, maar de interesses liggen redelijk dicht bij elkaar.

Passen ze goed bij je qua lifestyle en interesses of houden zij van trance en jij van metal? Past naadloos.

Tot slot, hoe heb je ze leren kennen en wat zegt dat over jou en je lifestyle?Ik heb veel van hen leren kennen via mijn broer, eigenlijk allemaal wel via via.
jij ontkent duidelijk je nerdheid
Oud 07-09-2006, 21:29
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 07-09-2006 @ 22:22 :
jij ontkent duidelijk je nerdheid
Psst, da's geheim. =o
Oud 07-09-2006, 21:36
Verwijderd
Zeg 2,3 goede vrienden en veel kennissen.

Maar net waar we zin in hebben. Alle bovengenoemde dingen iig wel eens.

Nee eigenlijk redelijk gelijk.

Ik vergeet er dan wel eens eentje ja. Maar de beste blijven toch wel en de rest is minder belangrijk. En die zie ik dan wel als we met 'allemaal' zijn, want ja een vriendengroep jeweettoch.

Als zij willen paardrijden gaan ze lekker hun gang. Als ik maar niet meehoef. En af en toe iets doen wat we allebei leuk vinden is natuurlijk ook wel zo gezellig.

We gaan in ieder geval meestal met z'n allen naar Lowlands. Dus de muzieksmaak ligt redelijk gelijk. En voor de rest, ja behalve dat ik voetbal en zij allemaal niet vinden we wel dezelfde dingen interessant.

Middelbare school eigenlijk. En eentje omdat ze bij me op kraambezoek kwam, toen waren wij al vrienden voor het leven jaja.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 22:00
Broeder
Broeder is offline

Heb je veel vrienden en ben je superpopulair of heb je 1 goede en 20 kennissen? Niet zo veel

Zie je ze vaak en wat doe je dan als je ze ziet, ga je winkelen, dronken worden, sporten of bijv. samen eten? Drinken, roken, mompelen, rondjes draaien op een stoel ETC ETC.

Heb je verschillende vrienden waar je verschillende dingen mee doet? Ja.

Of je heb je het te druk om veel vrienden te hebben? HHHAHAHHAHHH

Hoe belangrijk vind je het verschil tussen hun en jouw interesses? Nee.

Passen ze goed bij je qua lifestyle en interesses of houden zij van trance en jij van metal? De meesten zijn ook ofwel nerd ofwel sociaal minder capabel !

Tot slot, hoe heb je ze leren kennen en wat zegt dat over jou en je lifestyle? INTERNET GOTHICFUIVEN HHAHHAHAHAH
Oud 07-09-2006, 22:05
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Ik heb één hele goede vriendin. De rest zijn kennissen.

Nu wat minder vaak omdat we een andere opleiding doen, maar als ik haar zie: Kletsen, een eindje lopen, samen naar de bios gaan.

Nee, niet echt. Al kunnen mijn beste vriendin en ik best veel samen doen.

Nee, zelfs als ik geen tijd, maak ik wel tijd.

Het maakt me niet zoveel uit. Je hoeft echt niet alles gemeenschappelijk te hebben.

We hebben overeenkomstige dingen die we leuk vinden, maar er zijn ook werschillen. Dat moet kunnen in een goede vriendschap.

We zaten toevallig bij elkaar in de klas en ineens klikte het. Ik heb er zelf niks voor hoeven doen en zij ook niet. We zijn allebei vrij stilletjes en willen niet opvallen. In het begin was onze vriendschap nog een beetje oppervlakkig, maar later is die heel goed geworden.
Oud 07-09-2006, 22:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb een paar soort van vrienden. Ik zeg 'soort van' omdat ik ze maar een paar keer per jaar zie, vanwege te ver uit elkaar wonen enzo. Maar ik heb eigenlijk vrienden voor verschillende activiteiten. Zo heb ik bijv. een Brabantse vriendin voor het miepen over relaties en het britcoms kijken (die ik ken via een soort van forummeeting, niet deze, in 2001) en ik heb een vriendin waarmee ik op de middelbare school heb gezeten en waarmee ik veel interesses deel. We luisteren naar dezelfde muziek, hebben dezelfde smaak en zijn allebei koffieleuten. Zij is mijn 'rondhang en chill vriendin'.
Dan is er ook nog een groepje gasten van mijn oude school waar ik erg goed mee op kan schieten maar hun zie ik altijd alleen maar bij festivals enzo.

Meer vrienden zou ik teveel moeite vinden. Dan moet je weer contact houden enzo en daar heb ik in veel gevallen gewoon niet zo'n zin in.
Oud 07-09-2006, 23:55
__
__ is offline
- een stuk of 5, 6 goede vrienden met wie ik regelmatig contact hou en andersom ook natuurlijk, en dan nog een stel andere vrienden waar ik bijna nooit 1-op-1 mee afspreek maar die ik wel als vrienden beschouw en ehhh ja

- ja van alles, uitgaan, film kijken, 'hangen', dorp/stad in of iets BAKKEN ofzo

- met mijn MÄNNLICHER vrienden ga ik niet zo snel winkelen bijvoorbeeld

- nee, het is soms wel lastig om af te spreken ofzo, maar dan houden we wel op een andere manier contact en proberen we gewoon zo snel mogelijk wél af te spreken. ach, op de een of andere manier valt er altijd wel tijd te maken. voor vrienden sowieso.

- tsja als we echt over niks hetzelfde dachten of de dingen hetzelfde zagen ofzo, zouden het denk ik niet zulke goede vrienden van me zijn

- qua muziek- en kledingsmaak e.d. passen ze niet allemaal bij me nee, maar qua humor enzo des te meer

- eigenlijk ken ik iedereen die ik tot mijn 'beste vrienden' reken wel van de middelbare school. volgens mij zegt dit helemaal NIKS over mijn lifestyle overigens
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 23:56
*oma*
*oma* is offline
We beïnvloeden elkaar wel, maar heb geen idee hoeveel.

Ik heb wel veel vrienden, een paar goede vrienden en een aantal kennissen.

Mijn beste vriendin zie ik heel vaak en andere vrienden zie ik regelmatig en dan doen we van alles.

Ja, met sommigen ga ik voornamelijk uit en worden we dronken en met anderen blijven we thuis en voeren we diepe gespreken (kan ook gecombineert).

Ik heb het wel druk, maar dat voornamelijk omdat ik al mijn vrije tijd meteen vol plan... met vrienden...

Maakt me niet zoveel uit. Ik vind zowel overeenkomsten als verschillen leuk.

Over het algemeen passen ze goed bij mij

Via school, werk, vakantie, vrienden, ehhh...
Oud 08-09-2006, 09:04
innogen
innogen is offline
Geen flauw idee, we zullen elkaar vast wel beinvloeden, maar kan daar niet echt een meetlat naast leggen ofzo.

Een stuk of wat echte vrienden, een paar andere vrienden en een hoop kennissen.

Sommigen zie ik paar keer in de week, anderen paar keer in de maand. Verschilt per persoon wat we dan gaan doen. Uitgaan, naar de bios, winkelen, gewoon thuis 'hangen', soms naar een museum oid.

Ja.

Nee.

Niet.

Dat verschilt. Ik heb vrienden die precies dezelfde muziek luisteren, mijn humor delen etc. maar ook die totaal anders zijn.

Van school, vrienden van vrienden, werk, concertjes, via forum.
Oud 08-09-2006, 09:20
DanceInside
DanceInside is offline
Ik denk niet dat we elkaar heel erg beïnvloeden. Ik ga om met metalheads, punkers, kakkers en mensen met allemaal een verschillende lifestyle. Je kan ze wel eens een band of een muziekstijl aansmeren. maar echt beïnvloede? nee.

Ik heb wel veel mensen waar ik bijna dagelijks mee omga. Maar echte goeie vrienden heb ik denk ik niet. Maar heb wel een aantal vrienden waar ik altijd mn verhaal kwijt kan.

Ligt eraan met wie ik heb afgesproken; uitgaan, naar een concert/festival, winkelen of gewoon rondhangen

uhu

ik zorg altijd wel dat ik tijd heb.

Ik vind wel dat er verschil in moet zitten. Heb je iets om over te praten, maar ook wel handig als je wel bepaalde raakvlakken hebt.

Sommige wel. maar anderen zijn totaal anders

Meeste ken ik van school of uitgaan. Dat zegt over mij dat ik op school zit =P en graag uitga en met mensen rondhang
Oud 08-09-2006, 09:50
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 08-09-2006 @ 00:55 :
[B]
- qua muziek- en kledingsmaak e.d. passen ze niet allemaal bij me nee, maar qua humor enzo des te meer
behalve stefan draagt er niemand overzeas of stuka broeken idd :')
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 10:12
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline

Ik heb negen heel goeie vrienden die ik echt vertrouw en die ik alles kan zeggen, daarnaast een pak meer gewone vrienden.

Sommigen zie ik elke dag, anderen veel te weinig. Maar als het echte vrienden zijn vind ik het niet erg om elkaar niet elke dag te zien, dan weet je dat het nog altijd een even goede vriend is, ook al zie je elkaar niet elke dag.
Tja wat doe ik met m'n vrienden...heel veel praten, uitgaan, ja dronken worden, samen filmpjes kijken of samen eten enz enz enz...

Ja, ze hebben namelijk niet allemaal dezelfde interesses, dus doe ik er vaak verschillende dingen mee.

Nee ik maak altijd wel tijd.

Niet erg, vind ik zelfs interessant, en heb zo al veel nieuwe dingen leren kennen. Maar er moeten natuurlijk gemeenschappelijke interessepunten zijn, anders loopt het mis.

Het is een beetje een verzameling van vanalles, sommigen "passen" goed bij mij, en anderen zou je totaal niet van zeggen dat hij/zij mijn vriend(in) is.

Ofwel via m'n studies, of m'n school vroeger, of theater vroeger, of van op café, of via via (via andere vrienden).
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 16:34
Elisabeth.
Elisabeth. is offline
- Drie échte goede vriendinnen, wat meer gewone vrienden, en veel kenissen, die ik eigenlijk ook vaak vrienden noem.

- Eten, film kijken, dronken worden, muziek luisteren, fietsen, picknicken, zwemmen, uitgaan, naar festivals/concerten, muziek maken, winkelen, gamen, ons vervelen en slap ouwehoeren.

- Ja, met één van mijn vriendinnen zou ik me nooit gaan bezatten, terwijl ik met mijn andere vriendinnen nooit muziek zou gaan maken. Met een andere vriendin ga ik weer vaak onze kont eraf dansen, enzo.

-Ik ben wel redelijk druk, maar dat zijn mijn vriendinnen zelf ook, en soms zien we elkaar een week niet, maar dan is het des te gezelliger wanneer we elkaar wel weer zien. Mijn gewone vrienden zie ik soms ook heel lang niet, maar we spreken elkaar wel over msn, en met uitgaan zie ik vaak iedereen wel.

- Verschil vind ik wel leuk, omdat ik dan juist geïnteresseerd raak. Het is wel belangrijk dat er wel wat overeenkomsten zijn natuurlijk.

- Mja, qua muziek luisteren we wel zo'n beetje allemaal hetzelfde, en we gaan ook vaak met elkaar naar concerten. Verder passen we ons gewoon aan elkaar aan.

- De meesten van school en door concerten, en dat zegt over mijn lifestyle dat ik op school liever zit te ouwehoeren dan dat ik iets leer, en dat ik van muziek hou.
Oud 08-09-2006, 16:55
__
__ is offline
Citaat:
Fake schreef op 08-09-2006 @ 10:50 :
behalve stefan draagt er niemand overzeas of stuka broeken idd :')
ja ik toch ook al lang niet meer
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 18:18
Metal
Metal is offline
Stiekem posts verwijderen, doerak.
Oud 08-09-2006, 18:18
Verwijderd

Ik heb weinig vrienden en heel veel kennissen.

Voornamelijk praten, filmpjes kijken, afzeikavonden houden bij foute films/programma's, dronken worden, uitgaan, eten.

Bijna hetzelfde, alleen de gespreksonderwerpen varieren.

Op dit moment wel maar ik maak graag tijd vrij voor mijn sociale CONTACTEN.

Belangrijk want anders heb je toch veel awkward silences.

Muziekstijl komt niet altijd overeen maar qua interesses meestal wel.

School, viavia, sport. Dat zegt over mij dat ik toch vrij normaal ben.

edit: Metal speciaal voor ~jOuw ~
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 18:28
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline

- Echte vrienden zijn op 1 hand te tellen, die staan ook wel heel dicht bij mij. verder nog wat gewone vrienden en kennissen enz.

- ja elke dag zowat, anders vervelen we ons. en we eten wel s samen, gaan samen naar de klote (vooral dat eigenlijk) winkelen samen, logeren bij elkaar, ja alles eigenlijk

- mn "echte" vrienden zijn net zoals ik dus we doen gewoon allemaal t zelfde.

- Ja, ik zou niet 80 vrienden kunnen hebben zoals sommige mensen. veels te vermoeiend. maar ik noem iemand ook niet snel n vriend dat is ook weer waar.

- belangrijk, ieder heeft zo zn eigen meuk maar er moeten zeker raakvlakken zijn.

- ja heel erg, met eentje is het echt zo dat we precies dezelfde muziek tof vinden. ze passen heel goed bij mij en ik bij hen, gelukkig.

- op de kunstacademie, en dat zegt over hun en mij dat we nogal "excentriek" zijn maarja. En met middelbare schoolvrienden heb ik nooit meer contact, geen behoefte aan ook eigenlijk.
Oud 08-09-2006, 20:52
teenager
teenager is offline
ik heb geen zin om alle vragen stuk voor stuk te beantwoorden.

ik heb 2 goede vrienden en een aantal kennissen maar eigenlijk hecht ik daar weinig waarde aan. die twee vrienden vind ik wel fijn om mee te praten of gewoon lekker te niksen maar voor de rest wil ik niet mensen nodig hebben om me goed te voelen ofzo.

ik kan ook niet opschieten met studiegenoten en ben graag alleen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 17:54
dark princess
dark princess is offline
ze hebben weinig invloed op mijn lifestyle en andersom ook denk ik

Ik heb heel veel kennissen, maar sinds de vakantie ook 2 vriendinnen

ik heb ze tot nu toe elke week wel een dag gezien, ik weet niet of dat zo blijft als iedereen weer druk is met opleiding en werk...we gaan dan winkelen, naar de bios, ergens wat drinken, bij elkaar eten of gewoon bij elkaar op visite

nee, wel veel verschillende kennissen waar ik verschillende dingen mee doe

als ik weer naar school ga wel en dat is maandag

Ik vind het wel belangrijk dat we een paar dezelfde interesses hebben, maar ieder een eigen insteek in het leven

wat dat betreft passen ze wel goed bij me qua lifestyle, want ik houd niet alleen van metal en zij helemaal niet van trance . De interesses zijn wel redelijk hetzelfde, maar natuurlijk niet helemaal, wat ik juist heel leuk vind

Ik heb ze leren kennen op vakantie (vakantie vanYMCA), een daarvan is van de leiding, de ander van de deelnemers. Dat zegt over mijn lifestyle dat ik van cultuur houd en zij ook en dat ik 'alleen' op vakantie ging en met vrienden terug kwam (ik houd er wel van om nieuwe mensen te leren kennen)
Oud 09-09-2006, 18:36
Haligh
Haligh is offline
nagenoeg geen en heb geen idee of ik dat wel op die van hen heb.

Heb je veel vrienden en ben je superpopulair of heb je 1 goede en 20 kennissen? ach ik ben zo popiejopie zeg.

winkelen, dronken worden, muziek maken, lusietren, roken, praten, naar optredens gaan ETC.

ja.

dat is een onzinnig argument.

Hoe belangrijk vind je het verschil tussen hun en jouw interesses? niet.

de 1 wel en de ander totaal niet.

verrschilt: door scholen, feesten, uitgaan, bands, andere vrienden, introducties, etc.
Oud 09-09-2006, 22:09
merels
merels is offline
Personen waar ik echt waarde aan hecht hebben invloed, anderen niet.

Ik heb drie hele goede en een groep gewone vrienden plus kennissen.

Alles, kkvraag.

Ja.

Nee, kkvraag.

Weinig belangrijk. Ik HAAT het als vrienden enigsinds op mij lijken.

Het is een samensmelting van verschillende subculturen .

Basisschool, middelbare school, uitgaan, sport etc etc. Kkvraag.
Oud 09-09-2006, 23:19
kuik
kuik is offline
well mijn vrienden hebben wel degelijk invloed op mij, maar niet zo heel groot. ik heb afgelopen jaar veel nieuwe vrienden gemaakt. ik heb nu een groep van 6 vriendinnen van de middelbare school waar ik veel mee omga en nog 1, maar die hoort niet bij dat groepje. en 4 echte vriendinnen van de VU en 2 nieuwe vriendinnen, ook al is dat nog niet echt echt. daarnaast heb ik nog veel mensen waar ik zo af en toe mee afspreek en kennissen natuurlijk ook. we koken en eten samen, chillen, drinken cappuccino, gaan uit, dansen, kijken films, winkelen, worden dronken, sporten, doen boodschappen en gaan met elkaar op vakantie. ik kom niet met allemaal overeen qua lifestyle en interesses, maar euhhh ja als je gewoon leuk met iemand kan praten en chillen en je op je gemak voelt dan is het toch goed. ik ken ze van school, van waar ik woon, introductie en via vrienden.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 14:15
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Ze hebben wel invloed in de zin dat ze me raad geven over bepaalde levensbeslissingen ofzo.

'Thuis' heb ik een groepje van 5 beste vrienden met wie ik alles doe en alles deel. In de stad waar ik studeer heb ik een paar hele goede vrienden die ik dagelijks zie, maar ook een groep mensen die ik eigenlijk voornamelijk zie met uitgaan en met wie ik me heel goed amuseer. Het overlapt allemaal zo'n beetje.

Samen eten/koken, uitgaan, op cafe hangen, naar concerten, winkelen, zwemmen, films kijken, gewoon "hengen".

Ja. Ik heb vrienden die ik heb leren kennen met uitgaan en die ik eigenlijk alleen maar zie met uitgaan, of om iets te drinken ofzo. Zij weten wel veel over me, maar zij zijn bv niet de eersten die ik bel als ik een probleem heb. Met mijn beste vrienden doe ik echter alles wel.

Nee

Interesses en hobbies bepalen niet echt of je qua karakter bij elkaar past. Je hoeft niet collectief dezelfde sport te beoefenen, het is wel interessant dat iedereen zo'n beetje z'n eigen ding heeft.
Een beetje hetzelfde gevoel voor humor vind ik wel belangrijk, mensen die altijd serieus zijn irriteren me. Wat dat betreft lijken we allemaal wel een beetje op elkaar.

We houden allemaal wel zo'n beetje van dezelfde muziek en dezelfde soort feesten/concerten, maar als ik naar een tentoonstelling of museum wil kan ik slechts sommigen meevragen. Ja, ik heb dus wel verschillende vrienden voor verschillende activiteiten, maar het is niet alsof ik enkel die activiteit doe met die vriend(in).

Vrienden van thuis ken ik van uit de buurt en van feesten, de rest van de universiteit en uitgaan.
Oud 10-09-2006, 14:40
Vice
Vice is offline
Niet veel.

School, uit eten, winkelen en zo.

Vast wel.

ja

beetje

beetje

school
Oud 10-09-2006, 15:11
Fayelinde.
Fayelinde. is offline
Ik kan het wel met iedereen vinden behalve met mijn klasgenootjes. Die mij allemaal verachten om mijn muzieksmaak (ik hardrock, grunge zij techno of r&b) en omdat ik stomme grapjes maak en omdat ik niet rook. Dat vind ik een beetje idiote redenen en daarom ben ik geen dikke vriendjes ermee.

Verder ken ik veel mensen en heb ook wel een paar echte goeie vrienden, kan er vanalles mee doen. Meestal gewoon er als een zoutzak bijzitten en praten of picknicken (eten kan ik sowieso goed ghehe) of winkelen of sporten wat dan ook...

Lala en ik ken iedereen via school of via via.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 20:43
idontcare
idontcare is offline
Ik denk dat je vrienden wel soort van onderdeel van je lifestyle zijn

ik heb 2 hele goeie vriendinnetjes, en daar weer een groep vriendinnetjes omheen die ik allemaal van de middelbare school ken. een andere groep ken ik weer door uitgaan en viavia en die zijn ook allemaal heel gezellig.

het meest toch wel dronken worden.

het wissselt allemaal een beetje.

de meeste vrienden snappen het wel als je het even heel druk hebt, maar als je ze een maand later weer eens ziet is het weer net zo gezellig

ik heb geen vrienden met compleet andere interesses, dus dat is wel belangrijk denk ik.

vrijwel allemaal houden ze van dezelfde muziek, sommige niet, maar dat geeft niet hoor. zo ben ik dan ook wel.

de helft via school, de andere helft viavia en door uitgaan enzo.

oooohh wat interessanttttttt
Oud 10-09-2006, 21:48
zeehond23
zeehond23 is offline
ik heb geen vrienden
Oud 10-09-2006, 22:14
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 10-09-2006 @ 22:48 :
ik heb geen vrienden
Ik wel, maar ik ben op lange termijn nogal onuitstaanbaar dus ze worden na een paar jaar krankzinnig of ze verhuizen naar Zeeland of ze gaan me opeens negeren en zeggen niet waarom of ze komen bij me in de klas terecht en dan gaan we gewoon stilzitten en niks zeggen. Op deze manier heb ik mijn geruime echte-vrienden-kring vakkundig uitgedund tot twee mensen, waarvan er één in de trial-fase zit want die kent me nog niet lang genoeg om te weten dat ik eigenlijk heel stom ben. De andere woont in Zeeland.

Ik heb wel tegen de dertig of veertig goede bekenden waar ik bier mee drink en die mij uitnodigen op feestjes en ik hen ook en we gaan samen naar festivals en concerten en wat al niet meer. Maar als ik kanker krijg dan ga ik ze niet bellen. Misschien dat ik het wel vertel op MSN haha.

En verder heb ik driehonderdduizend oppervlakkige kennissen waar ik leuke grapjes tegen vertel en dan moeten ze giechelen. En ik heb ook mensen die mij als hun beste mattie beschouwen maar ik vind ze eigenlijk alleen leuk als ze dronken zijn. Gelukkig is er internet, waar het er niet toedoet dat je social skills beneden peil zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten