Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2005, 20:00
lutzje
lutzje is offline
you
I love the way you moving
I love the way you speaking
I love the way you kissing
something you can't missing
you just you!
I love you
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2005, 20:49
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
lutzje schreef op 11-05-2005 @ 21:00 :
you
I love the way you moving
I love the way you speaking
I love the way you kissing
something you can't missing
you just you!
I love you
Inside..?

Best een grappig gedichtje, alleen something you can't missing is volgens mij niet helemaal correct.. Voor de rest is dit zo'n gedichtje dat een meisje maakt als ze verliefd is.. Beetje standaard..

[edit] En het is:
I love the way you ARE moving..
I love the way you ARE speaking..
etc. [/edit]
Oud 11-05-2005, 20:54
Sleepingsun
Sleepingsun is offline
Waarom in het engels als je die taal niet kan?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 20:58
lutzje
lutzje is offline
oeh jij moet nog een hoop leren dit is het 'vage' van het dichteren
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 21:04
Sleepingsun
Sleepingsun is offline
*grijns* breng er een bundel mee uit zou ik zeggen

laten we verder maar weer ontopic blijven
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 21:15
lutzje
lutzje is offline
haha ok
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 21:16
lutzje
lutzje is offline
ik ben echt heel slecht in engels en ik dicht echt helemaal nooit, omdat ik melig was heb dit echt in 1 minuut opgeschreven, hahah af te aden dus voor mij dan!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 21:27
vidaaa
vidaaa is offline
de laatste regel klopt en als je het Engels een beetje aanpast kan je degene waarvoor je het schrijft nog blij maken ook
Oud 12-05-2005, 13:42
Verwijderd
Citaat:
lutzje schreef op 11-05-2005 @ 22:16 :
ik ben echt heel slecht in engels en ik dicht echt helemaal nooit, omdat ik melig was heb dit echt in 1 minuut opgeschreven, hahah af te aden dus voor mij dan!!!!!!
Zo te zien is een cursusje Nederlands ook geen overbodige luxe...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 13:42
lutzje
lutzje is offline
bijna grappig
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 14:39
Verwijderd
Jammer genoeg is de ondergang van de Nederlandse taal pure ernst.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 14:54
lutzje
lutzje is offline
Citaat:
Riven schreef op 12-05-2005 @ 15:39 :
Jammer genoeg is de ondergang van de Nederlandse taal pure ernst.

RIP ik leef met je mee
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 15:05
CSN
CSN is offline
Wie is er dood?
Oud 12-05-2005, 15:06
lutzje
lutzje is offline
de nederlandse taal
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 15:13
Verwijderd
Niet zo zieken. Maar uiteindelijk geef ik Riven wel gelijk. Buiten dat is dit Engels gewoon echt slecht.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 15:14
lutzje
lutzje is offline
1--> ik ziek niet
2-->ik kan er nix aan doen dan mijn engels slecht is
3--> waarom stellen jullie je aan
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 15:15
Verwijderd
Omdat je met taal wil bezig zijn. Waarom wil je met taal bezig zijn als je nog niet eens de moeite wil nemen ze fatsoenlijk te schrijven?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 15:16
lutzje
lutzje is offline
ik wil niet eens met taal bezig zijn maar omdat deze geichten uber triest zijn zet ik ook een uber triest gedicht hier neer
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 15:21
Verwijderd
Volgens mij lees jij niet. Maar goed, als jij vindt dat de mensen hier über triest dichten, raad ik je aan hier gewoon niet meer te komen, dan zie je geen übertrieste gedichten meer en kom je ook niet in de neiging je eigen übertrieste gedichten te plaatsen.

Wat een houding...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 17:36
Porcelain
Porcelain is offline
Natuurlijk zijn alle dichters hier triest (daarom zitten er ook twee doppers bij de beste tien van doemaardichtmaar).

Flauw hoor, een forum afkraken.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 17:44
skull-head
skull-head is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 12-05-2005 @ 18:36 :
Natuurlijk zijn alle dichters hier triest (daarom zitten er ook twee doppers bij de beste tien van doemaardichtmaar).

Flauw hoor, een forum afkraken.
ben ik het helemaal mee eens.
Maar, ik ben het ook met Lutjze eens, ik bedoel, LAAT HAAR TOCH
als zij dit zo schrijfr, mag je daar rustig kritiek ophebben, maar waarom de vorm echt tot op de bodem afkraken als het uiteindelijk om de inhoud gaat. Zij brengt een boodschap, respect it or don't read it, got it?

en dan wil ik hiermee niemand beledigen, daarvoor heb ik teveel respect voor alle dichters, maar hier is Lutjze er ook één van, dus ik stel voor dat jullie ook voor haar respect hebben!
Oud 12-05-2005, 17:49
Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
skull-head schreef op 12-05-2005 @ 18:44 :
ben ik het helemaal mee eens.
Maar, ik ben het ook met Lutjze eens, ik bedoel, LAAT HAAR TOCH
als zij dit zo schrijfr, mag je daar rustig kritiek ophebben, maar waarom de vorm echt tot op de bodem afkraken als het uiteindelijk om de inhoud gaat. Zij brengt een boodschap, respect it or don't read it, got it?

en dan wil ik hiermee niemand beledigen, daarvoor heb ik teveel respect voor alle dichters, maar hier is Lutjze er ook één van, dus ik stel voor dat jullie ook voor haar respect hebben!
Respect moet je ook verdienen. Als je niet tegen kritiek kunt, blijf dan weg. Trouwens, Lutzje heeft een serieus attitude-probleem waar ze eerst maar eens aan moet werken.
Oud 12-05-2005, 17:53
Porcelain
Porcelain is offline
ik wil niet eens met taal bezig zijn maar omdat deze geichten uber triest zijn zet ik ook een uber triest gedicht hier neer.

Sorry Skullhead, maar hieruit blijkt niet echt dat lutzje serieus bezig is met dichten. Bovendien kraakt ze ook nog eens de rest hier af, die daar wel serieus mee bezig is.

En inderdaad, als je hier iets post moet je ertegen kunnen als mensen het niet mooi vinden. Mooi meegenomen als ze wél positief zijn, maar je moet niet boos gaan doen als iemand het afkraakt, want dat kan gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 18:13
skull-head
skull-head is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 12-05-2005 @ 18:53 :
ik wil niet eens met taal bezig zijn maar omdat deze geichten uber triest zijn zet ik ook een uber triest gedicht hier neer.

Sorry Skullhead, maar hieruit blijkt niet echt dat lutzje serieus bezig is met dichten. Bovendien kraakt ze ook nog eens de rest hier af, die daar wel serieus mee bezig is.

En inderdaad, als je hier iets post moet je ertegen kunnen als mensen het niet mooi vinden. Mooi meegenomen als ze wél positief zijn, maar je moet niet boos gaan doen als iemand het afkraakt, want dat kan gebeuren.
Jullie hebben gelijk, sorry van die vorige post, en helaas Lutzje, maar ik neem mijn woorden terug...

Ik er wel iets aan toevoegen, er zijn ook mensen die hier serieus besig zijn, maar waar niet eens op gereageerd word. Dus zo serieus lijkt Dansen op Papiers soms niet, sorry Halogeen en co.
Oud 12-05-2005, 18:34
Letter
Letter is offline
Dat is waar en wel jammer, dat mensen eerder reageren op een bekend DoPper dan een minder bekende. Maarrr dat komt ook omdat je als er 30 nieuwe gedichten zijn, niet op allemaal gaat reageren en dus een keuze moet maken. Dan kies je de gedichten die indruk maken of waar je iets aan hebt toe te voegen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2005, 20:31
lutzje
lutzje is offline
sorry jongens maar ik houd best veel van dichten en ik schaam me ook echt voor mijn slechte taal maar ik heb dyslectie en ik vind het moeilijk om over te praten ok het klinkt overdreven maarja het is niet anders. ik zal stoppen met jullie ltastig te vallen maar bedankt voor jullie krtiek iig.
thnx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten