Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Voel me nu net een stalker. Et klinkt ook echt zo onbenullig, mn verhaaltje... Maar voel me echt ZOO klote! ![]()
||
Citaat:
maar misschien zijn ze nu onderweg, en ligt z'n telefoon nog thuis ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dit is de eerste keer in 4 maanden dat ie zn telefoon niet opneemt (op de tijden dat ie aan t werken is na)
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En in de beschreven situatie is dat ook gewoon realistisch. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij sliep al... Zn vader nam op (niet echt aardig) en zijn reactie: "Had me maar door laten slapen". Ik heb mn excuses aangeboden en daarna kreeg ik een smsje dat ie van me houdt maar dat de reden waarom ik niet mee ging hem pijn deed en dat ie toch wel n beetje boos was... ![]() voel me dus nog steeds kut!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu goed, dat is hier niet aan de hand, maar het speelt wel in dit soort situaties. In elk geval vind ik dat ze geen zin heeft met die depressieve moeder mee te gaan een goed excuus. Dat moet je natuurlijk niet zo zeggen, maar je kunt gewoon zeggen 'ik heb geen zin'. Dat moeten mensen accepteren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat bedoel je met dat z'n vader niet echt aardig opnam? Hoe deed hij dan precies? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat wist hij, ik had em eerder al aan de telefoon gehad en toen vertelde ik dat. Ik snap alleen niet dat hij verwacht dat als ie 10minuten van tevoren belt om te vragen of ik mee ga uit eten dat ik dan meteen kán. En aangezien ik laatst ruzie heb gehad met die vriendin (dat ging onder andere ook over mn vriendje, dat het voor mij alleen nog maar om hem ging) vond ik t op dat moment belangrijk om dat niet af te zeggen (hoewel ze zei dat et best mocht. het was voor mij meer n gevoelskwestie) Ik hoop maar dat ie et me niet kwalijk blijft nemen, moet leren voor mn examens maar het lukt me gewoon echt niet om te concentreren. En wat betreft dat wakker maken; 2 minuten van tevoren kreeg ik een smsje dus zo vast sliep ie nog niet. En om iets uit te praten mogen ze MIJ altijd wakker bellen! ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar waarom klonk z'n vader dan onvriendelijk? Of begreep ik dat verkeerd.. |
![]() |
|||
Citaat:
Als hij boos is moet je hem lekker boos laten zijn, jij kan er niks aan doen en als hij nou ff nadenkt dan komt hij daar zelf ook achter. Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Haha jazeker het leukste moment van ruzie maken is het goedmaken ![]() maarja ruzie's & meningsverschillen horen nu eenmaal bij een relatie. Ik hoop wel dat hij nu begrijpt dat je vriendinnen ook belangrijk voor je zijn en dat je die niet zomaar aan de kant kunt zetten als hij je 10 min. van te voren opbelt. Veel plezier met goedmaken iig ![]()
||
Citaat:
Ben blij voor je! ![]() Ieder heeft wel zijn mindere momenten. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
De Kantine |
Wat kan jou dag goed verpesten? Verwijderd | 66 | 07-02-2006 18:53 | |
Psychologie |
mijn (vroegere) beste vriendin heeft iets helemaal voor me verpest cltcl | 5 | 05-06-2002 16:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Voorgoed verpest? HipHopSter | 1 | 20-01-2002 00:05 |