![]() |
|
![]() |
Ik ben nogal stevig gebouwd en loop in de zomer altijd te klooien met kleding, probeer altijd van alles om niet te laten zien dat ik vet heb. Maar kennelijk zijn er oplossingen voor. Ik wist niet dat dit kon maar kijk maar gauw op www.cherise.nl deze site heeft mij enorm geholpen! Het staat bij Lifestyle. Dus voor alle wat stevigere gebouwde meiden hier... ff kijken hoor!
Sorry dat ik hier de link neerzet maar anders moet ik de hele tekst hier kopiëren! Hebben jullie nog meer tips waar ik wat mee kan in de zomer? vind het echt heel vervelend dak zo dik ben! Kusjes Ikke Laatst gewijzigd op 26-05-2005 om 15:19. |
![]() |
||
Citaat:
Er is een groot verschil tussen stevig gebouwd zijn of dik zijn.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyway, tegenwoordig heb je toch leuke tankini's enzo, van die bikini's met zo'n topje, als je onzeker bent over je buik kun je die misschien eens proberen. En koop geen te kleine bikini of badpak, als het past is het veel mooier, juist ook in een bikini vind ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() (kom je bezoekers te kort?)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
V. Hildebrandt, arts en onderzoeker van TNO Arbeid, vindt dat zorgelijk. "Mensen die niet inzien dat ze te zwaar zijn, zijn minder snel geneigd meer te bewegen en af te vallen." Overgewicht vergroot de kans op suikerziekte, hoge bloeddruk en hart- en vaatziekten. Een forse buikomvang levert dezelfde risico’s op. A. van Drenth, arts bij de Nederlandse Hartstichting: "Het vet dat in de buik wordt opgeslagen, komt via de bloedbaan gemakkelijk in de lever terecht. Dat leidt tot een hogere productie van slecht cholesterol, waardoor de vaten vernauwen." Staatssecretaris C. Ross (Volksgezondheid) neemt de resultaten van de test uiterst serieus. Zij wil het belang van bewegen meer uitdragen. Dit najaar begint een grote campagne. De overheid wil dat in 2010 zeker de helft van de bevolking een half uur per dat ‘matig intensief’ beweegt. Nu voldoet nog geen 35 procent aan deze norm voor een gezonde leefwijze. Uit onderzoek van het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam bleek onlangs dat mensen die op middelbare leeftijd veel te zwaar zijn, gemiddeld zes tot zeven jaar eerder doodgaan dan mensen met een normaal gewicht. Hiermee is ernstig overgewicht wat betreft het risico op overlijden even gevaarlijk als roken. Van Drenth: "Het is menselijk om uit te zijn op het bevredigen van behoeften op korte termijn. Maar iedereen wil ook nog na zijn pensioen genieten van een gezond leven. Bewegen en op gewicht blijven zijn daarvoor erg belangrijk. Bron: Algemeen Dagblad Edit: In dik gedrukt: die mensen noemen zich ook stevig gebouwd
Laatst gewijzigd op 28-05-2005 om 19:34. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik snap wel wat je bedoelt, maar er wordt altijd zo'n ophef gemaakt over dat 'dik zijn heus niet erg is', maar als je dan als dik mens jezelf omschrijft als 'stevig gebouwd' of 'gevuld', geef je dus eigenlijk aan dat dik wél erg is, want je probeert het minder 'erg' te maken. Er zit imo inderdaad een verschil tussen 'gezet' en ik 'dik', maar ik denk dat het voor iedereen verschilt wát dan precies gezet, en wat dik is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|