Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe moet ik je nu voorstellen als we iemand tegenkomen? Mag je mijn vriend noemen? Hoe zie je mij nu? Mogelijkheden genoeg denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar gewoon vragen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
het is niet van poef, 1 seconde geleden was er niets en nu wel
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar goed. Er is niet echt een manier om zoiets te vragen. Zoiets voel je alletwee aan en je weet vanzelf wanneer het goed zit. Als het de eerste keer is (basisschool ff niet meegerekend want dat vind ik niet echt tellen) dan kan ik me nog best voorstellen dat het allemaal wat moeilijk gaat en dat je er onzeker over bent. Als je echt zekerheid wil dan werkt het nog altijd het beste om op de man af te vragen wat ie er van vind maar ook dat is moeilijk. Mischien weet de jongen waar het om gaat ook wel niet waar ie aan toe is en vraagt hij het aan jou en dan ben je natuurlijk ook overal vanaf. Hoewel ik het laatste niet zo snel zie gebeuren omdat jongens toch sneller zoiets hebben dat het wel goed zit dan meisjes die daar nou een keer wat onzekerder over zijn. Iig succes ermee ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Als je het gewoon wilt weten moet je het hem vragen, iets als 'zijn we nu een stel' oid doet het altijd wel goed. Ik (nu ik erover na denk) heb het helemaal niet gevraagd/gehoord. Maar toch is het wel helemaal duidelijk dat het 'wat' is hoor ![]() Verkering klinkt mss wat dom, maar dom is leuk moet je maar denken ![]() (shit man, ik begin echt té blij te worden... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1; Je doet je muil/mond open. 2; Je produceert geluid door je stembanden te bewegen. 3; Doe dit in de goede volgorde en maak zo woorden. 4; Ow, wacht 3 was de laatste stap. `t Werkt altijd!
Laatst gewijzigd op 13-05-2005 om 15:17. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe vraag je nou goed om hulp? Eend | 10 | 21-03-2008 14:29 | |
Eindexamens 2007 |
HOE kun je het beste leren? Diageo | 3 | 15-05-2007 14:25 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vraag je of ze een AIDS-test wil afleggen VELOCITY | 46 | 16-06-2004 14:22 | |
Liefde & Relatie |
hoe vraag ik het? Adagio | 13 | 27-05-2004 09:38 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 19:18 | |
Drugs & Alcohol |
hoe vraag je het? Secretly | 20 | 25-12-2001 19:20 |