Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2005, 12:51
Anki
Anki is offline
Zijn hier mensen op het forum die wel eens,of regelmatig een visioen hebben,of hebben gehad?
En hoe ga je daarmee om, hoe gedraag je je dan, wat voel je?
Ik ben gewoon nieuwsgierig.
Oud 31-07-2005, 14:41
Emperor
Emperor is offline
kheb eergisteren gedroomt dat ik met familie aan de kant van het water zat (een kanaal) en dat wij werden aangevallen werden door een haai

hoop neit dat het een visioen is
Oud 01-08-2005, 12:16
DarknessRose
DarknessRose is offline
ik heb iets heel geks gedroom vorige maand.
mijn broer was zijn mobiele telefoon kwijt, al een paar weken.
het volgende droomde ik.

Ik werd wakker (in mijn droom) en toen zag ik een draak uit het raam die de stad vernielde met zijn hete adem en zijn vlammen. De draak stond bijna tegen mijn raam aan, dus ik probeerde hem te stoppen. Ik vond alleen een fles met water naast mijn bed staan, dus ik probeerde hem ermee te slaan. Hij krijste wel elke keer wanneer ik ermee sloeg. Toen de fles naar beneden viel, zocht ik naar iets anders. In een la van mijn bureau vond ik de telefoon van mijn broer en ik gooide op de draak en toen viel hij neer: dood.

Toen werd ik wakker en ik vertelde de droom tegen mijn broer.
Hij keek in een laatje van het bureau en voilá: de telefoon!
Oud 02-08-2005, 22:18
Vejji
Vejji is offline
ik droom al dagen achter elkaar dat ik word doodgeschoten door een gozer op een scooter, echt waar
vind et zelf best wel freaky, maar denk niet dat et iets betekent
Oud 02-08-2005, 22:39
Verwijderd
Ik denk dat het intressanter is om het over de visioenen te hebben die wel zijn uitgekomen. Eenmalige nietszeggende dromen post je maar in het algemene Droomtopic.
Oud 09-08-2005, 20:59
jd
jd is offline
Ik droomde laatst dat *iemand* of dat ik ergens las, of het ergens op zag dat ik op me 35ste dood zou gaan....
Ik vond het wel een vage droom, maar hij leek heel erg real.

tja.. (ook weer een eenmalige droom, sorrie..maar is nu al gepost..)
Oud 09-08-2005, 22:03
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik heb het zelf nog nooit gehad, niet bewust tenminste.

wel vaak van die déja vu momenten, dus dat ik op dat moment herinner van hé. dit had ik laatst gedroomt.

maar niet bewust dat k het idee heb dat er iets gaat gebeuren wat k vanacht gedroomd heb.
Oud 10-08-2005, 00:57
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
ik droomde dat ik een ninja was met nog iemand, geen idee wie. In zo'n fokking middeleeuws dorpje wat erg lijkt op mijn eigen dorp. We waren steeds mensen aant liquideren totdat ineens de politie kwam. Toen smeerden we em in een wagen die andere ninja raakte overigens gewond. Een achtervolging van een km of 10 toen er een wegblokkade stond. We reden het bos in en toen stond daar een springschans ofzoiets. We vlogen uit de auto elk een andere richting op. Ik viel op een of ander ding wat op een waterglijbaan lijkt, maar ook weer niet. Totdat bij het einde de politie met een gun op me had gericht. En toen werd ik wakker...

Tja ik weet niet wat ik hier moet in zien. Misschien binnekort mn eerste rijles die fout af loopt? Als ik die al ga nemen want ik was van plan nog even te wachten

deja-vu's heb ik ook nooit eigenlijk
Oud 12-08-2005, 16:29
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
het hangt er ook af wat je wilt geloven. iedereen heeft zijn beelden over negatieve ervaringen (en dan noem ik niet simpele of redelijk kansmakende dingen). als deze dan uitkomen, is het dan misschien ook niet belangrijk te kijken naar die dingen die wel 'verbeeld' zijn, maar niet uitkomen. ik denk dat je daar een evenwicht tussen moet zoeken, want de verbeelding is groot.
Oud 13-08-2005, 16:10
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
DarknessRose schreef op 01-08-2005 @ 13:16 :
ik heb iets heel geks gedroom vorige maand.
mijn broer was zijn mobiele telefoon kwijt, al een paar weken.
het volgende droomde ik.

Ik werd wakker (in mijn droom) en toen zag ik een draak uit het raam die de stad vernielde met zijn hete adem en zijn vlammen. De draak stond bijna tegen mijn raam aan, dus ik probeerde hem te stoppen. Ik vond alleen een fles met water naast mijn bed staan, dus ik probeerde hem ermee te slaan. Hij krijste wel elke keer wanneer ik ermee sloeg. Toen de fles naar beneden viel, zocht ik naar iets anders. In een la van mijn bureau vond ik de telefoon van mijn broer en ik gooide op de draak en toen viel hij neer: dood.

Toen werd ik wakker en ik vertelde de droom tegen mijn broer.
Hij keek in een laatje van het bureau en voilá: de telefoon!
sorry, maar dat is een droom. Als je je telefoon kwijt bent, dan kijk je neem ik aan in alle laden e.d. Projecteerde jij soms die telefoon in zijn la? Of waarschijnlijk is hij het over het hoofd gezien tussen rommel ofzo.
Oud 13-08-2005, 16:12
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Johnnie-mannuh schreef op 10-08-2005 @ 01:57 :
ik droomde dat ik een ninja was met nog iemand, geen idee wie. In zo'n fokking middeleeuws dorpje wat erg lijkt op mijn eigen dorp. We waren steeds mensen aant liquideren totdat ineens de politie kwam. Toen smeerden we em in een wagen die andere ninja raakte overigens gewond. Een achtervolging van een km of 10 toen er een wegblokkade stond. We reden het bos in en toen stond daar een springschans ofzoiets. We vlogen uit de auto elk een andere richting op. Ik viel op een of ander ding wat op een waterglijbaan lijkt, maar ook weer niet. Totdat bij het einde de politie met een gun op me had gericht. En toen werd ik wakker...

Tja ik weet niet wat ik hier moet in zien. Misschien binnekort mn eerste rijles die fout af loopt? Als ik die al ga nemen want ik was van plan nog even te wachten

deja-vu's heb ik ook nooit eigenlijk
Again een droom. Niet bepaald een visioen omdat het nog steeds niet is uitgekomen. Pas als je hier kan vertellen dat het gister echt gebeurd is, kunnen we er serieus over nadenken OF het een visioen was of pure toeval.
Oud 13-08-2005, 21:56
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Firefly182 schreef op 13-08-2005 @ 17:10 :
sorry, maar dat is een droom. Als je je telefoon kwijt bent, dan kijk je neem ik aan in alle laden e.d. Projecteerde jij soms die telefoon in zijn la? Of waarschijnlijk is hij het over het hoofd gezien tussen rommel ofzo.

niet gelijk afschepen als zijnde een droom. niemand heeft het hier over projecteren etc. tuurlijk kan hij het over het hoofd gezien hebben, dat zal ook best wel. maar dan nog kan Darkness Rose in der droom gezien hebben dat hij in de la lag. of het een visioen is of toeval blijft natuurlijk terzijde.
Oud 21-08-2005, 11:36
mepsteen
mepsteen is offline
ik heb eens een deja vú gehad, waardoor ik wist wat er de komende 3 seconden zou gebeuren (niks interresants hoor)

Regels voor berichten