Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-04-2005 om 15:08. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond het minder leuk dan ik had verwacht. Het is allemaal wat te sensatiegericht, terwijl ik het meer als informatief had verwacht (wat uiteindelijk ook amusement kan zijn als je erin geïnteresseerd bent). Ook vond ik het irritant dat niet alles chronologisch was. Eerst een stukje van in het huis, vervolgens hun eerste ontmoeting ![]() Toch blijf ik het wel kijken hoor. Sommige voorbeelden herken ik ook van m'n colleges (over de Bolderkar had een docent het vorige week nog!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Muziek van Lord of the Rings zat er trouwens ook in -- bij dat stukje over hoe je kijkt) Ik zag trouwens weinig lijn in het programma. Dan had je een stukje in het huis, dan zei de psycholoog ineens weer wat, dan had je een kort experiment en daarna een filmpje van buiten (maar niet voordat een van de hoogleraren wat uitleg had gegeven). Ik kreeg op een gegeven moment het gevoel naar een slechte videoclip te kijken... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik verwachtte trouwens geen tweede Das Experiment (goede film trouwens!), maar een beetje meer diepgang moet er toch in zitten de komende weken??? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wilde eigenlijk "De Lama's" gaan kijken, maar dat was blijkbaar gestopt ![]() Ben toen maar dit gaan kijken en het lijkt me best wel een leuk programma.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind het wel leuk en interessant. Meeste filmpjes die ze laten zien heb ik op colleges al gezien. En mijn docent/tutor doet er ook aan mee. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |