Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2002, 23:45
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Heejzz..

Ik heb n tijd lang een heel goeie vriendschapsband met een jongen gehad, en ben zelfs op een gegeven moment verliefd op hem geworden....
Toen het op een avond eindelijk wat werd, heb ik het de dag erna verknalt, doordat ik 1 van mijn vrienden erover had vertelt, en die de arme jongen de kop helemaal gek gezeurd heeft over mij, waarop hij dus niet meer wist wat ie moest doen.... Het liep helemaal mis toen ik een angstaanval kreeg, omdat ik ineens helemaal alleen zat, en zelf niet meer wist wat ik moest..
Die jongen is toen naar buiten gegaan, (was in een cafe), en ik heb met mn beste vriend binnen gezeten.

Die jongen en ik hebben toen bijna ruzie gekregen, maar dat hebben we nog gesust... althans zo leek het..
2 weken later hadden we echt ruzie (kweet nie eens meer waarom ).. en dat heeft ongever 3 weken geduurd.... Toen deed ie, even ineens als hij onaardig begon te doen en me te negeren, weer aardig tegen me....

T ging een tijdje goed, totdat ik erachter kwam dat ie lange tijd leugens over een vriendin van me heeft lopen rondstrooien.. en hij liet mijn beste vriend behoorlijk vaak stikken... Dat werd me allemaal een beetje teveel, en toen hij online kwam op msn ben k daarover begonnen... Ik had al in de gaten dat ie tegen mij niet wilde liegen, maar stomme ik heeft toch lopen steuken.. Mijn beste vriend wilde dat gesprek namelijk hebben, en ik heb het hem uitgeprint.. Ik vond dat hij en zijn vrienden recht hadden op de waarheid enzow..
Vervolgens was ik alles zo spuugzat dat ik de bewuste jongen een mail heb gestuurd, waar in stond dat ik nix meer met hem te maken wilde hebben.. omdat ik er helemaal kapot aan ging.. (wat ook echt zo was hoor..)

En nu.. weer een aantal weken later, heb ik er zo'n spijt van.... Ik wil het weer goed maken met hem.. ik wil weer vrienden zijn..
Ik voel me zo down omdat er weer een breuk tussen ons is......
Het ergste is, dat ik ook nog steeds gevoelens voor hem heb.....
Nu weet ik dat het zeerwaarschijnlijk niets meer zal worden tussen ons, maar ik zou zo graag de vriendschap weer herstellen...... Ook omdat we alletwee in dezelfde vriendengroep zitten.. en ik kan er gewoon niet meer tegen om hem steeds te ontlopen enzo.. kwil het nie meer... Maar als ik ineens weer aardig ga doen, dan zal hij vast wel bot blijven doen...

I wish I could turn back time..
Mjah ok.... t zal never nooit meer zo zijn als vroeger.. dat snap ik.. Maar ik wil de vijandschap "opheffen".. ik wil weer normaal met elkaar kunnen omgaan.. weer met elkaar kunnen lachen om de meest onozele dingen..
Maar ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten aanpakken..........
Ik bedoel.. ik ben de onzin begonnen......... ik heb dat mailtje gestuurd.........

Iemand tips......?

*knuffel*

Laura

p.s Sorry voor de lengte van t bericht.. *schaamt*
Oud 11-06-2002, 10:48
Verwijderd
Hey laura,

tsja, jij hebt dat meeltje gestuurd. Ik zou daarom nu opnieuw een meeltje sturen, leg daarin uit dat jeheel veel spijt hebt van de breuk, dat het je toen alleen allemaal teveel werd, je je er tussenin voelde staan enzo. Leg gewoon alles wat je hier hebt neergezet ook aan hem uit. En dan zijn reactie afwachten, ik denk namelijk dat hij zich ook niet op zn gemak zal voelen bij hoe het nu gaat. Je kan voorstellen in ieder geval weer 'normaal' tegen elkaar te doen, dus niet meer ontlopen en negeren.. En dan maar zien of daar nog iets van een vriendschap weer uit kan komen..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten