![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Zolang je het niet gaat zien als je normale dingen doet, dan zal het wel niet zo erg zijn?!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar is idd heel normaal. En hoef je dus echt niet voor naar een oogarts. Als het goed is zie je ze ook niet altijd. Soms zie je ze, bij bepaalde omstandigheden.. lichtval e.d.
Laatst gewijzigd op 05-05-2005 om 00:54. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In de eerste plaats maak je maar geen zorgen. Ik denk dat jij het volgende ziet: Een soort water/plastickleur achtige slierten. En soms zie je allerlei vlekken vooral als de zon schijnt. Je ziet het waarschijnlijk niet als het avond is en je je kamerlicht aan hebt of wanneer je naar de tv kijkt dan zie je het soms niet. Maar je ziethet vooral en heel duidelijk overdag wanneer je uithet raam kijkt of naar de wolken staart. Als dit klopt, dan heb je klotsend traanvocht. Ik heb het nu al drie jaar en het gaat waarschijnlijk nooit meer weg. Dat is trouwens niet erg dat het niet meer weggaat, want het went vanzelf. Heb je trouwens eenbril met -glazen? Want vooral mensen die bijziend zijn hebben het. O ja er is geen operatie of behandeling voor. Je moet er gewoon aan wennen. Maar het is NIETS ernstig! Dus geen zorgen. Doei Anjali. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Bosroes Verwijderd | 8 | 14-12-2007 17:13 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |