het is heel stom, k weet het maar kan iemand mij effe precies uitleggen hoe ik met iemand van msn can netmeeten k heb van alles geprobeerd maar het lukt voor geen meter
In principe zou het gewoon moeten werken door in je chatvenster van MSN op het knopje 'Netmeting Starten' te drukken. Als dit niet werkt, heb je iig netmeting al gestart, en kun je ook gewoon de ander bellen op zijn IP-adres (of hij op jouw adres).
Om dat te doen druk je in netmeting op het telefoontje rechtsboven. Dan vul je het ip-adres van de ander in.
(In Win2K kun je je IP-adres zien door in een opdrachtvenster ipconfig te typen)
Als dit niet werkt dan ligt het misschien aan firewall instellingen op één van de 2 PC's.
Boeing 747-400 schreef: In principe zou het gewoon moeten werken door in je chatvenster van MSN op het knopje 'Netmeting Starten' te drukken. Als dit niet werkt, heb je iig netmeting al gestart, en kun je ook gewoon de ander bellen op zijn IP-adres (of hij op jouw adres).
Om dat te doen druk je in netmeting op het telefoontje rechtsboven. Dan vul je het ip-adres van de ander in.
(In Win2K kun je je IP-adres zien door in een opdrachtvenster ipconfig te typen)
Als dit niet werkt dan ligt het misschien aan firewall instellingen op één van de 2 PC's.
o dit snap ik wel, maar als de ander netmeeting dus niet open heeft kan ik nix doen??