Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2002, 15:55
iraterrorist75
iraterrorist75 is offline
Het was een gure middag in december. Angelo, IRA en Vliegh stonden een stickie te roken op het martinikerkhof. Uit het niets sloeg IRA, Angelo met een knuppel neer (Beetje agressief, niet???). Vliegh dook op de grond om de kilo hasj te pakken die Angelo had gejat bij de SM-maitresse van de slager (Ja das de nicht van een achterneef van Vliegh, ofzow?).

Angelo die inmiddels was opsgestaan uit de dood knalde met een "galvelnikov" Vliegh in z'n kloten, waarop hij "HOER" uitsgilde. IRA knuppelt onschuldige omstanders in elkaar (Weer dat primitive apen gedrag), tot de ME arriveert en wij ze allemaal neerslaan.

Langzaam kwamen ze terug en zo zaten ze met hun drieën op een bankje (gezelllligggg!!!!!) toen plotsklaps een agent opdook bedacht IRA (Hij moet er weer bij betrokken zijn!!) zich niet en sloeg (Jaja ik zei het toch) hem met een ketting neer. De agent was dood (Boehooeeeee!!!! GEMEEN!!! ). In paniek renden ze snel weg naar de Naberpassage.

In een hoekje (Spannend!! ) lag een zwarte tas (OEEEEHHHHH), nieuwsgierigheid won het van de angsten (voor de dommen onder ons :"Ze waren niet bang om....") en ze keken erin en.... witte plastic tassen en...... € € € € VIER MILJOEN EURO € € € € (Even heel snel geteld).
Vliegh pakte snel 1 miljoen euro (eigelijk veel minder maar dat mag hij niet weten ) en maakte zich uit de voeten. Hij ging gelijk naar de Glory en besteld in een achterkamertje 100.000 euro hasj en wiet.

Ondertussen stond Angelo met zijn deel bij de hoeren van Jurr, die was maar wat blij met die pegels. Met de rest van Angelo's geld begon hij een heel onschuldig fietspompzaakje (doet hij ook es wat) waar je coke per kilo kunt kopen (Hasjemenou!!!! !!!!)

IRA ging met zijn deel naar Ierland om met Sjen Vaihn te blowen en protestantse CONJO'S, die allemaal een hekel aan reggea hebben waardoor IRA besloot naar Jamaica te verhuizen (wiet int wild )
Angelo nam zijn hoer mee naar Jamaica en begon samen met IRA een palingkwekerij, die overigens diende om coke mee te smokkelen (improvisatie ). Waardoor Angelo en vooral IRA stinkend rijke miljoenairs werden (waren ze tog al?? ). De naam IRA kreeg een wereldwijde bekendheid in samenhang met coke (ja en ik bekritiseer een verhaal, nou en?). Sjen Vaihn werd vervangen door InZane. Angelo raakte verslaafd aan z'n eigen handel, hij raakte blut/falliet en moest voor de rest van z'n leven bietsen bij IRA (Wat alweer?? ach, tís tog nog maar even).
Oud 30-05-2002, 15:58
iraterrorist75
iraterrorist75 is offline
OKeej leuk verhaal maar de pesonages zijn helemaal overdreven. Je laat je kilohasj toch niet op de grond vallen of wel dan. Ik bedoel dan spoor je niet helemaal. Dan is een echt een draadje los. EN dan heb je nog het feit dat die drie dikke losers hun kilo hasj kwijtraken, JE BENT DAAR TOCH WEL EEN BEETJE ZUINIG OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

greetz
Oud 30-05-2002, 19:26
stroopwafel
stroopwafel is offline
meer een kantine/onzin verhaal lijkt me
Oud 06-06-2002, 13:17
Verwijderd

*blue*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten