Advertentie | |
|
![]() |
|
Maar wat ik niet helemaal snap, is ze er nu echt mee opgehouden na jullie gesprek, of doet ze het nog? Overigens ben ik het niet helemaal eens met het berichtje boven mij...Als je behoefte hebt aan elke dag bellen/sms-en, is daar heus niks mis mee hoor. En ik denk ook niet dat dat de oorzaak is van het flirten. En wie zegt dat ze hem niet respecteerd? Misschien is het voor haar gewoon onschuldig en ziet ze niet in wat er fout aan is..maar nogmaals, doet ze het nog wel?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wie zegt dat ze hem niet respecteerd..? jezus ze zit met andere kerels over sex te praten en te flirten. Ow wacht.. misschien ziet ze het als onschuldig en wist ze niet dat hij het kut vind... Ja, en als ik morgen wakker word ligt er 2 miljoen onder mijn kussen, contant. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zit nu gewoon in een positie, waar zij doet wat ze wil en dat het in het ene oortje inkomt en in het andere oortje uit komt wat ik zeg.. en de dingen waarover ik het niet mee eens ben. Het moet gewoon afgelopen zijn.. als ze voor mij gaat.. dan gaat ze voor mij en gaat ze niet lope "k*tte" met anderen.. ook al is het onschuldig. Dat vind ik gewoon niet kunnen.. ik denk.. dat ik er gewoon even paar weken ga kijken hoe ze doet.. zonder dat te laten merken. Ik hoop dat ze ermee ophoud, en mij begint te respecteren, want anders is ze mij niet waard. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Respectloos?
Ik vind het niet respectloos. Zij ziet er blijkbaar geen kwaad in. Daar kun jij over denken, maar pas als zij wéét dat jij het heel vervelend vindt en het dan nog doet. Dan is het respectloos. Bovendien vind ik dat je toch een beetje neigt naar overdrijven. Praten over seks is nog geen vreemdgaan. |
![]() |
|
![]() |
Maar het is niet onschuldig en ze snapt best dat ze fout zit. Ze is niet achterlijk, zoals ze hem wil laten geloven. Komnou, als hij dergelijke gesprekken had met andere meisjes dan zou zij niet zeggen: "he lieverd ik vind het prima dat je met je ex Diana flirt en over sex praat". Nee ze zou boos zijn. En terecht. Maar het is zulk gelul dat zij niet wist dat hij het vervelend zou vinden.
|
![]() |
|
Aha..
gewoon heel duidelijk tegen haar zijn... of je kiest voor mij, of je gaat maar lekker achter die jongens aan, maar dan niet meer langer met mij als vriendje.. Het is gewoon ontzettend laf van haar, om dit zo achter je rug om te doen... *spreekt uit ervaring
|
Verwijderd
|
Dit verhaal herken ik heel goed. Al was ik in dit geval de 'dader'. Ook ik was regelmatig over internet met andere meisjes aan het flirten en mijn vriendin vond dat absoluut niet leuk. Wat denk ik heel belangrijk is om te beseffen is dat het vaak voor degene die het doet heel anders lijkt dan voor degene die er het 'slachtoffer' van wordt. Wat voor jou kan lijken op flirten en een overmatige interesse in andere jongens kan voor haar een geintje lijken en onschuldig gedrag. Jouw pijn en verdriet hierom kunnen voor haar vertaald worden als overdreven jaloezie en wantrouwen in haar.
Heb je haar wel eens in ongeveer dezelfde woorden die je hier gebruikt hebt duidelijk te maken wat haar gedrag met jou doet? Als dat niet het geval is lijkt het me goed om dat alsnog te doen. Als dat wel het geval is is het misschien tijd om dat nog een keer te doen. Praat er iig nogmaals met haar over. Als zij haar gedrag werkelijk niet verandert, ondanks jouw pogingen en het jou zoveel pijn blijft doen zou ik zeggen dat je desnoods moet denken aan de ultieme consequentie: je relatie met haar verbreken. Spreekt ze ook af met andere jongens? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Smokin': ik vind dat jij ook wel overdrijft. Het is geen wereldramp. |
![]() |
||
Citaat:
Dus ze doet het nog steeds..ok dan is het misschien wat moeilijker, Ik ben benieuwd naar dat voorbeeld van het gesprek, want misschien valt het allemaal wel mee? En flirtne over msn is natuurlijk niet zo heel serieus, waarschijnlijk meent ze er niks van? |
![]() |
|
Ik kan me niet echt een beeld vormen bij het "flirten" over msn en sms; maar ik vind het feit dat ze over seks praat met anderen niet echt schokkend. Misschien is ze onzeker over haar seksualiteit/dingen die ze bij jou doet/whatever en wil ze erover praten met anderen? Dan kun je maar beter blij zijn dat ze dit over MSN bespreekt dan in de discotheek met een of andere jongen; is dit toch een stuk veiliger (zowel veilig voor de relatie als voor haar).
Maargoed; ik kan er verder niets zinnigs over zeggen want ik weet niet wat ze precies bespreekt als ze het over seks heeft: er zit een groot verschil in "Hoe kan ik het beste een jongen pijpen?" en "Ik ben zo geil".
|
Heb niet het hele topic gelezen, dus forgive me als ik iets dubbel zeg.
Ik vraag me af op wat voor manier je vriendin via msn over sex praat? Gaat het over sex in het algemeen, of echt over sex met elkaar? (Dat zij bijvoorbeeld zegt dat ze het leuk zou vinden sex te hebben met haar msner en wat ze dan allemaal zou willen doen, of iets in die richting) Wanneer ze het gewoon over sex in het algemeen heeft.. tsja, dan zou ik er niet zo'n heel groot probleem van maken. Ik praat onderling ook wel met vriendinnen/vrienden over sex, dat vindt mijn vriend ook niet erg. Om het nog wat completer te maken; ik ken ook een paar jongens (alleen via msn), waar ik ook wel eens mee over sex praat. Absoluut niet op een flirterige manier, gewoon in het algemeen. Bijvoorbeeld over het aantal sexpartners dat we hebben gehad, hoe oud we waren tijdens de eerste keer, hoe vaak we het nu ongeveer doen, etc. etc. Het stelt niks voor, die jongens ken ik redelijk goed en lang en van mij mogen ze dat best weten. Ik ken ze toch niet irl en de details hou ik echt wel voor me. Mijn vriend weet dat we het daar wel eens over hebben, maar hij ligt er niet wakker van, zolang ik er maar eerlijk over ben en het nog een beetje beschaafd hou. Wat ik al zei; ik weet niet op wat voor manier en in welke mate jouw vriendin over sex praat, maar maak van een mug geen olifant. Dat zou jammer zijn voor jullie relatie. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Het gaat niet zo goed Verwijderd | 6 | 21-05-2007 12:53 | |
Psychologie |
Het gaat niet echt makkelijk... *Ster* | 7 | 15-06-2005 20:04 | |
Psychologie |
Het gaat niet goed Jalissa | 14 | 26-05-2004 19:48 | |
Psychologie |
Het gaat niet goed :( *Speechless* | 15 | 28-04-2004 19:26 | |
Liefde & Relatie |
Het gaat niet goed tussen mijn vriend en mij Stefanie | 15 | 29-03-2004 16:00 | |
Psychologie |
Het gaat niet goed met me °Mel° | 13 | 26-05-2002 17:24 |