Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij leeft in een realiteit van verwarring, fantasie en 'vreemde associaties'. Ik ken je niet, maar ik mag blij voor je zijn dat jou belevingswereld niet overeenkomt met de belevingswereld in dit verhaal. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Het is niet duidelijk, dat is waar. Maar dit is deels te wijten aan het feit dat het vanuit een subjectieve ervaring beschreven is. De ik-persoon vertelt wat hij waarnam op die momenten. Hij laat zijn gedachten er niet achteraf nog eens goed overheen gaan zodat hij indelingen zou kunnen maken, of er iets van zou kunnen begrijpen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En nee, dat vond ik dus niet zo duidelijk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Het zou me ook niks verbazen als hij de documentaire 'Farenheit 9-11' had gezien en daarom Bush (de republikeinen) associeert met discriminatie, verduistering en manipulatie zoals die ook in die desbetreffende boeken beschreven wordt. |
![]() |
|
Ik ken je niet, maar je lijkt me een boeiend persoon. En het is bewezen dat nazi's meer spelfouten maken dan de gemiddelde mens, dus dat zou gewoon bij het verhaal moeten horen. Erik, misschien zouden we samen eens moeten dromen boven een glas sinas of iets sterkers.
||
![]() |
Citaat:
Verhaal is een beetje pretentieus. Géén ramp, maar de wereld -ik, zit niet te wachten op een verhaal dat een verband legt tussen Bush en Hitler. Want dat is echt véél te ver gezocht. Dat laatste stuk schrappen en je hebt een prima stukje. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder vind ik je laaste opmerking het meeste bij de inhoud van mijn verhaal in de buurt komen. |
![]() |
|
|