![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar er gewoon een hele grote groep mensen die er eigenlijk nieteens een verklaring voor hebben waarón ze zich er aan ergeren, meestal gewoon 'omdat'. Van die oude vrouwtjes in een jong lichaam zegmaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat vind ik dus echt vet gave actie! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik tong liever niet met mensen in het openbaar, dat vind ik een beetje ordinair. het ligt wel aan de omstandigheden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik erger me niet aan "kleffe stelletjes" maar ik wil er zelf geen zijn
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik erger me wel aan kleffende stelletjes. Dus het zou hypocriet zijn om dan zelf wel in het openbaar te gaan zoenen en leberen. En ik doe zeer zeker niet het zelfde midden op straat als dat we in zijn of mijn slaapkamer, douche, woonkamer, whatever doen.
In het openbaar doen we dus soms handjes vasthouden of wat onmerkbaar friemelen/opgeilen ofzo. Maar zeker niet uitgebreid zoenen.
|
![]() |
Zoenen, bij hem op schoot zitten, knuffelen... Maar soms als we ergens zijn waar zo veel mensen zijn dat je toch wegvaagt in de menigte... Dan geilt hij mij wel eens op...en ik hem, is bij hem niet zo moeilijk...
![]() En 1x zeiden we tegen vrienden; wij zijn bier halen...en bleven toen iets langer weg waarop hij een smsje kreeg; WAAR BLIJFT HET BIER!
Laatst gewijzigd op 18-05-2005 om 16:45. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben zelf behoorlijk klef met mijn vriend. Qua aan elkaar zitten, zoenen, handjes vast, schoot zitten enzo. Ach, ik vind dat mensen daar maar een beetje doorheen moeten kijken. Soms doen we dat ook wel eens om mensen te plagen, dat kleffe gedoe. Achja. Ik erger me er zelf ook niet echt aan, alleen als mensen zo uitgebreid gaan staan zoenen dat ze beter even een kamer kunnen gaan zoeken en daar verder gaan. Dat vind ik niet zo prettig.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ot: Ik vind het ronduit ordinair om mijn vriendin in het openbaar af te lebberen, daarom doe ik dat ook niet. Een kusje of een kusje in de nek vind ik nog wel kunnen. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De koran, de bijbel, Wilders en tolerantie voor de geschriften Daevrem | 196 | 10-10-2007 23:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
hemel en hel, ieders vrije keuze Donderzoon | 10 | 03-12-2006 20:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] nog geen naam Scrumches | 4 | 08-10-2004 11:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Mini rokjes en of hoofddoekjes janboring | 49 | 21-04-2004 21:46 | |
Liefde & Relatie |
scheiden is erger dan sterven de abt van sion | 58 | 22-04-2002 15:24 |