Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
- ze lopen letterlijk richting haar huis, maar zij voelt zich daar niet thuis - ze/hij denken/denkt dat het beter met haar gaat oid, maar eigenlijk gaat het juist steeds slechter met haar. Trouwens, "Met lieflijke onschuld in je ogen .... steeds verder weg van je thuis." kan gewoon helemaal aan elkaar zonder een witregel.
|
GeblokKeerd en een verlateN geest
![]() ![]() Inderdaad, je hoofdletters, maar je zei zelf al dat dat niet je sterkste punt is. Melancholisch sfeertje, dit. Dat sfeertje roep je opzich wel aardig op, ja, ik lees de zinnen wel met een bepaald gevoel. Toch kun je technisch nog wel wat verbeteren. WAAROM?! bijvoorbeeld, vind ik niet mooi. Het staat een beetje kinderachtig, ondoordacht. Lieflijke en Liefdevol vind ik wél weer leuk. Het valt me op in dit gedicht dat je van tijd verandert: Mijn hand is het enige dat je nog vast HEBT, je hand GLEED uit de mijne. Dat ervaar ik als storend, hoewel je het misschien wel expres hebt gedaan? Op het ritme van je hart. Mja, cliché, en ik vraag me af hoe snel je dan loopt(A) maar dat moet ik natuurlijk niet zo letterlijk opvatten. lopen we samen naar je huis steeds verder weg van je thuis. Die vind ik ook niet mooi, ik zou het in deze zin hebben gewaardeerd als hij goed liep, en je een ander woord gebruikt voor 'thuis'. Want het is opzich begrijpelijk, maar niet heel duidelijk wat je ermee bedoelt. Toch bedankt voor het oproepen van sfeertje. Was ik wel aan toe. Laatst gewijzigd op 18-05-2005 om 11:48. |
![]() |
||
Citaat:
Maar gleed is gewoon gleed hoor, want het is verleden tijd ![]()
||
![]() |
fouten fouten verbeteren
![]() maar kan iemand me dan vertellen waarom de enters en hoofdletters niet goed staan ![]() Citaat:
![]() ik wilde duidelijk maken dat ze wel een bak boven haar hoofd heeft, maar geen plaats om thuis te zijn. DoD, "- ze/hij denken/denkt dat het beter met haar gaat oid, maar eigenlijk gaat het juist steeds slechter met haar." klopt dus ik weet niet wat ik nog mee ga doen... ![]() dat "WAAROM?!" is miss meer iets wat je aan het einde van een gedicht zet, maar weglaten gaat me niet lukken denk ik ![]() gleed kan miss idd maar beter glijdt worden ![]() ik loop niet snel, ik heb een groot hart. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
WAAROM?! Niet weghalen? Verander het dan bijvoorbeeld in:
Waarom? Naja, ik geloof niet dat jij je daar ok bij voelt ![]() ![]() Samen lopen we, hand in hand over een doodlopend pad, geblokkeerd door lege, schuldige flessen. De rode inhoud stroomt door je aderen en neemt je gedachten mee. Evenzo je leven. WAAROM?! Met lieflijke onschuld in je ogen en liefdevolle tranen in de mijne, lopen we samen naar je huis steeds verder weg van je thuis. Aangekomen laat je zien wat er nog over is: twee lege kamers, een verlaten geest. Mijn hand is alles wat je nog vast hebt, maar vermoeid zet ik mijn laatste stap op het ritme van mijn hart. Je hand gleed uit de mijne, ik laat je naar de hel lopen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik begrijp alleen niet waarom je van die punt een komma hebt gemaakt, maar geen enter's toevoegen / weghalen??? ik zit er over te denken om dat "WAAROM?!" te veranderen in: 'welke gedachte kan erger zijn dan leven?' maar dan vind ik het helemaal niet meer lekker lopen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Het WoW 'Ik heb een guest pass key en ik heb het niet nodig' Topic Naimin | 13 | 21-09-2010 16:13 | |
Studeren |
Wiskunde B nodig voor Biomedische wetenschappen? Thedutchjelle | 9 | 05-07-2010 10:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
[ogen] Bril nodig? Severus | 16 | 21-10-2006 14:14 | |
Psychologie |
kweet het even niet meer:( (lang verhaal) Oktober | 7 | 05-11-2003 00:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Niemand nodig.... Secreet | 2 | 19-09-2001 19:19 | |
ARTistiek |
Okay... niet lachen.. een verhaal van mij... Ilsch | 12 | 03-09-2001 21:27 |