Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En goedkoop is juist goed. Ik bedoelde alleen dat ik niet per definitie op zoek ben naar iets zo goedkoop als Praag. Dus dat ik niet alleen zulke steden genoemd worden, maar dat iets duurder dan dat ook mag ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zagreb in Kroatie is ook erg leuk.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Is gewoon een persoonlijke mening, dus ja... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
trein of vliegen, ligt nog een beetje aan de bestemming ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() aangezien er qua prijs natuurlijk ook een verschil is. Wanneer je gaat vliegen naar Barcelona of met de trein naar een stad in Duitsland gaat. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heeft iemand ervaring met Wenen, Dublin of Kopenhagen? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb jij (of iemand anders) nog wat meer info? Is er genoeg te doen voor 4 dagen, hoe duur is het, zijn er nog dingen in de buurt die de moeite waard zijn? |
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof dat het aardig betaalbaar is. Edinburgh Castle is wel geweldig, zeker de moeite waard als je ook maar een klein beetje interesse hebt in cultuur. ![]() Of je er 4 dagen kan vullen, geloof het wel maar goed het is ook tien jaar geleden dat ik er ben geweest dus zou het niet met zekerheid durven zeggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je het tegen mij hebt: londen ben ik een jaar of twee geleden al geweest ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tja eten is er gewoon duur. Voor een big mac menu betaalden we geloof ik al 8 euro. Laat staan wat de rest allemaal kost. Qua cultuur vond ik er best wel wat te beleven, net zoals op shopgebied. UItgaan schijnt er ook erg leuk te zijn. Oslo kan ik je zeker aanraden! |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Leuke steden voor een stedentrip Guinie | 16 | 01-05-2013 07:07 | |
De Kantine |
Wat is jouw WTF moment van vandaag? snoopy | 500 | 06-05-2011 09:23 | |
Psychologie |