Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
bonuspunten en voor de rest vind ik dat iedereen een bezoek aan scandinavie moet brengen
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ga waarschijnlijk liften met een vriend naar Scandinavië en een maandje naar Curaçao om te windsurfen en wat vrienden te bezoeken die erheen verhuist zijn. Daarnaast wil ik met een vriendin van me nog wel naar London, Parijs, Berlijn of wat dan ook.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik ga in mn 3e jaar in engeland naar school n half jaar en in mn laatste jaar een half jaar stage in frankrijk...en ja dat heb ik nu al helemaal uitgestippeld ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb nog nooit gevlogen ik ben nog nooit buiten europa geweest ik ben nog nooit in spanje, italie of portugal geweest mijn vader is frans en we hebben een huisje in z-frankrijk en daar ben ik het vaakst geweest en kamperen (wel die hard hoor, zonder stoelen en kussens en luchtbedden en tafels) en toen ik 10 was ben ik met mijn ouders en broer gaan biken naar frankrijk 1500 kilometer in 2,5 week ![]() en over een maand ga ik voor het eerst naar londen wel ben ik op texel en terschelling geweest huhuhu en twee zomers geleden door tsjechie getrokken ben ik een wereldreiziger? nee absoluut niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh nee, we zullen vast ook wel de omgeving gaan verkennen, moeten nog even zien enzow. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
Liefde & Relatie |