Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2005, 16:20
thecatempire
thecatempire is offline
Hoeveel heb jij van de wereld gezien? Reis je vaak? Waar ga je graag naartoe in de wereld? En waar zou je nog wel eens naartoe willen? Wat doe jij zoal als je op vakantie bent?
En hoe lifestyle verantwoord is dit?
Ga je alleen naar t buitenland om in je hotel/strand/zwembad/bar te zijn of ga je ook nog wat van het echte leven daar proeven?
Ga je wel eens op stedentrips in het buitenland? Ga je wel eens alleen op stedentrips om te winkelen?
En oh ja, omdat Merels topic eerst verplaats en toen gesloten is :
Waar ga je van de zomer naartoe en wat ga je er allemaal doen? Ja en wat heeft dit met jouw lifestyle te maken?
Oud 08-03-2005, 16:25
Verwijderd
Ik heb nooit geld om op vakantie te gaan.

Als ik ga, dan doe ik het liefst een combi van uitgaan & uitstapjes. Ik wil wel iets van een land zien, niet alleen de clubs, water en het bed.
Culturele uitstapjes whoa.

Stedentrips zijn cool maar ik heb ook daar geen geld voor. Ik wil wel al járen naar Londen. Als ik naar Londen ga, ga ik lekker alle toeristische dingen bezoeken zoals het een echte toerist betaamt. En winkelen natuurlijk.
Verder wil ik nog naar heel veel landen en steden, en ik ga zeker ook nog veel op vakantie. Als ik groooot ben en geld heb.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 16:34
thecatempire
thecatempire is offline
ik ben op alle werelddelen geweest
haha
ik ben daarom ook heel wereldwijs enzo

ik wil ook altijd heel veel winkelen in t buitenland en dan dingen kopen die hier veeeeeel duurder zijn en daarmee patsen of natuurlijk dingen die ze hier helemaal niet hebben

ook ben ik een echte toerist want ik doe dit:
dromedaris-rijden in australie, the red centre kijken, huskysleeen in finland, shoppen in the big apple, snowboarden in canada, shoppen in stockholm, sightseeing in singapore, safari in zuid-afrika
nou eigenlijk zijn mn ouders dat, ik ga gewoon mee

van de zomer ga ik surfen in frankrijk en een stedentrip naar stockholm of de hoofdstad van denemarken (ik ben de naam vergeten ja)
en ik ga naar griekenland na mn examen

en freaky ik wil ook nog een keer naar londen
Oud 08-03-2005, 16:40
Fog
Fog is offline
mn ouders reizen wel graag, ben in alle landen van europa wel geweest, en in indonesie, en we liggen niet aan het zwembad, wel wandelen, klimmen, fietsen, oerwoudtochten, musea, duiken etc

ik zou 3 maanden alleen naar canada gaan maar dat ging op het laatste moment niet door..... ik heb verder zelf niet veel geld om op reis te gaan maar ben aan het sparen om naar japan te gaan over een paar jaar...en deze zomer ga ik naar denemarken en zweden met vriendlief en afgelopen kerst zijn we naar berlijn geweest.....
Oud 08-03-2005, 16:54
Verwijderd
Citaat:
franz schreef op 08-03-2005 @ 17:34 :

ik ben daarom ook heel wereldwijs enzo (...)

of de hoofdstad van denemarken (ik ben de naam vergeten ja)

Hmm..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 16:57
thecatempire
thecatempire is offline
ja als ik er niet ben geweest dan kan ik t ook nog niet weten he

vertel jij eens wat over je toeristenbelevenissen
Oud 08-03-2005, 17:01
*oma*
*oma* is offline
Ik zou wel heel veel willen reizen, maar daar heb ik nu het geld niet voor. Later wil ik het zeker gaan doen. Oja, en waar ik ben gweest, Ierland, Engeland, Duitsland, Italie, Hongarije, Frankrijk, Belgie, Polen, Lanzarote en natuurlijk good old Nederland

Ik vind het meestal wel leuk om naar een waddeneiland te gaan, heeft verder niets met mijn lifestyle te maken
Dit jaar ga ik een weekje naar Venetie, via school. Dan gaan we ook cultureel verantwoord doen enzo en het is goedkoop en het past bij mijn lifestyle

Laatst gewijzigd op 08-03-2005 om 17:20.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 17:02
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Hoi, mijn ouders gingen totdat ik oud genoeg was om echt te protesteren altijd naar frankrijk..eerst 2 weken naar Bretagne ofzo en toen naar mn familie maar als puber had ik daar genoeg van en toen zijn we wel naar andere landen gegaan en ook heel veel stedentripjes. Het verste waar ik geweest ben is de dominicaanse republiek en daar was t geweldig daar wil ik wel weer heen.

En vorig jaar was ik alleen op vakantie gegaan naar barcelona en dat was heel gaaf. Toen hebben we cultureel gedaan en veel gelopen en gekampeerd (en uitgegaan en geshopt ). Maar kamperen vonden we niet leuk dus toen gingen we in een jeugdhostel slapen, dat was geweldig want we zaten toen aan de ramblas voor maar 20 euro p/n voor een grote kamer enzo.

Dit jaar weet ik nog niet waar ik heen wil, het liefst naar brazilie, peru of guetemala maar dat is te duur. Ik ga waarschijnlijk sowieso 2 weken naar frankrijk met een groep meisjes en ik wil misschien nog naar griekenland of berlijn met mn vriendje.

vakantie heeft met mn lifestyle te maken omdat ik van reizen hou en van vrijheid om te doen waar je zin in hebt
Oud 08-03-2005, 17:09
Kreator
Kreator is offline
Ben 4x in de VS geweest, ben de tel kwijt met het aantal keren dat ik in egypte ben geweest, ben in Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Engeland en Spanje geweest
Oud 08-03-2005, 17:17
AngelLena
AngelLena is offline
Eeeuhm, Duitsland, België, Frankrijk, Mallorca, Tenerife, Ierland... dat was't wel zo'n beetje geloof ik tot nu toe. Ierland is echt vreselijk mooi trouwens 10 daagse trektocht doorheen gemaakt, was echt super

Van de zomer ga ik waarschijnlijk 10 dagen naar Athene, daar heb ik altijd al een keer heen gewild en Rome, Australië en London wil ik ook zeker nog een keer meemaken.

Ik ben het type die wel wat te doen moet hebben op vakantie, ik kan niet 10 dagen achter elkaar met m'n kont op het strand liggen, kan ik net zo goed naar Zandvoort ofzow, daarvoor ga ik niet op vakantie. Ik wil wel dingen van de locale cultuur en geschiedenis zien.
Oud 08-03-2005, 17:40
Apomes
Apomes is offline
Goh, ik hou van vakantie en ben al geweest in:
- Spanje
- Mallorca
- Italië
- Oostenrijk
- Zwitserland
- Nederland
- Frankrijk
- Duitsland
- Portugal
- Egypte
- Amerika (Florida, LA, SF, NY)
- China
-Tjsechië
maar voor GRIEKENLAND <3

wat doe ik nu op zo'n vakantie? wel vooral de cultuur opsnuiven (musea, parken,...), zwembad liggen & uitgaan.

Deze zomer ga ik naar:
- Salou (10 dagen)
- Londen (3 dagen, voor British museum en de Soho wijk)
- Wenen (3 dagen, voor Pergam. museum)
- Leiden (museum )

Volgende zomer:
- Rome

Zomer erop, als ik afstudeer:
- 2 maanden met de rugzak door Griekenland!

ik stippel alles graag op voorhand uit .
Oh en we zitten altijd op hotel, nog nooit camping ofzo.
Oud 08-03-2005, 17:40
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 08-03-2005 @ 18:17 :
Eeeuhm, Duitsland, België, Frankrijk, Mallorca, Tenerife, Ierland... dat was't wel zo'n beetje geloof ik tot nu toe. Ierland is echt vreselijk mooi trouwens 10 daagse trektocht doorheen gemaakt, was echt super

Van de zomer ga ik waarschijnlijk 10 dagen naar Athene, daar heb ik altijd al een keer heen gewild en Rome, Australië en London wil ik ook zeker nog een keer meemaken.

Ik ben het type die wel wat te doen moet hebben op vakantie, ik kan niet 10 dagen achter elkaar met m'n kont op het strand liggen, kan ik net zo goed naar Zandvoort ofzow, daarvoor ga ik niet op vakantie. Ik wil wel dingen van de locale cultuur en geschiedenis zien.
Hoezeer ik ook van Griekenland houd, maar 10 dagen puur Athene ?
Oud 08-03-2005, 17:45
Maharani
Maharani is offline
ik ga alleen naar warme landen
Oud 08-03-2005, 18:31
thecatempire
thecatempire is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 08-03-2005 @ 18:02 :

vakantie heeft met mn lifestyle te maken omdat ik van reizen hou en van vrijheid om te doen waar je zin in hebt
oh wat heerlijk ontopic
bonuspunten

en voor de rest vind ik dat iedereen een bezoek aan scandinavie moet brengen
Oud 08-03-2005, 18:45
merels
merels is offline
ik ga misschien met een vriendin mee en haar ouders naar spanje, maar dat doe ik meer omdat ik de eerste keuze ben van die vriendin. gewoon een relaxvakantie.

daarnaast ga ik misschien twee weken naar tsechie met wat vrienden, leuk en gezellig, en ik hoop dat ik wel een beetje de cultuurgewoontes en de mensen etc. leer kennen.

en met een vriendin een eurotour maken door oost-europa, tsechie, hongarije etc. want een eurotourdoor europa is te duur, en ik wil heel graag naar praag. Ik zou ook graag de zone zweden, noorwegen etc. willen doen,maar die landen zijn zo duur.

Die eurotour is waarschijnlijk omdat ik benieuwd ben hoe ik het eraf vanaf breng met overnachten etc, leer ik mezelf wat beter kennen en kom ik er ook meer achter wat ik leuk vind.

mijn 'droom' / eerste keuze is naar het roskilde! te gaan, maar ik heb niemand die dat ook graag wil. Naja een ander festival zit er eventueel ook wel in.

Maar als ik naar spanje, tsechie ga en die eurotour doe heb ik waarschijnlijk totaal geen geld meer voor festivals etc.
Oud 08-03-2005, 18:46
thecatempire
thecatempire is offline
ik wil ook wel naar roskilde
dat is toch een soort lowlands in denemarken alleen dan 10 keer leuker
Oud 08-03-2005, 18:49
merels
merels is offline
Citaat:
franz schreef op 08-03-2005 @ 19:46 :
ik wil ook wel naar roskilde
dat is toch een soort lowlands in denemarken alleen dan 10 keer leuker
ja, en groter, en altijd goede bands. Ja en in kopenhagen (licht er iets op) dus dat is natuurlijk aantrekkelijker dan biddinghuizen oid.
Oud 08-03-2005, 18:50
Ragnar
Ragnar is offline
Eens kijken waar ik allemaal geweest ben:
-NOORWEGEN, mooiste land ter wereld waar ik me ooit ga vestigen.
-VS.
-Canada
-Frankrijk
-Duitsland (zowat elke week )
-België
-Denemarken
-Italië
-Engeland
-Luxemburg
-Zwitserland
Oud 08-03-2005, 18:51
thecatempire
thecatempire is offline
yeah
tijdens het eten wist ik de hoofdstad alweer hehe
ja ik wil ook wel naar roskilde
helaas delen mijn vrienden niet mijn muzieksmaak
Oud 08-03-2005, 18:55
HenkMul
HenkMul is offline
Ik wil deze vakantie ook wel naar Roskilde, of naar Sziget. In ieder geval een buitenlands festival. Daarnaast ga ik met een paar vrienden wat culturele trips maken in enkele Europese hoofdsteden - welke? dat weten we nog niet. Misschien ga ik net als vorig jaar ook wel weer een paar dagen in m'n eentje naar Parijs (of Barcelona); er is niets beters dan af en toe als een zonderling een week lang je ogen uit te kijken naar al het moois in andere steden, zonder al dat gezeik aan je hoofd van medereizigers. .

Henk Mul !
Oud 08-03-2005, 19:04
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 08-03-2005 @ 19:55 :
Daarnaast ga ik met een paar vrienden wat culturele trips maken in enkele Europese hoofdsteden - welke? dat weten we nog niet.
, erg gaaf om te doen.

Ik ga waarschijnlijk liften met een vriend naar Scandinavië en een maandje naar Curaçao om te windsurfen en wat vrienden te bezoeken die erheen verhuist zijn. Daarnaast wil ik met een vriendin van me nog wel naar London, Parijs, Berlijn of wat dan ook.
Oud 08-03-2005, 19:29
Sunworshipper
Sunworshipper is offline
oh ik hou van reizen en ik heb altijd hele wilde plannen enzo hihi

ik ben onderhand geweest in:

belgie
frankrijk- cannes, parijs,marseille,perpignan,bordeaux
andorra
spanje-valencia ,barca en blanes ja
italie
griekenland (L)
turkije
mexico-cancun/playa del carmen
engeland-londen,new castle, jersey (eilandje)
duitsland
oostenrijk

oh en mn favorieten zijn nog steeds parijs waar ik al vaak ben geweest maar ik dig die stad nog steeds...en valencia was ook een erg mooie stad en natuurlijk ook barcalona maar ik vond valencia iets minder gehypet/toeristisch dus ook wat relaxter..en met leuke winkels.
En natuurlijk mexico was heel tof alleen jammer dat ik maar een miniscuul deeltje van het land heb gezien maar over n paar jaar als ik veel geld heb ga ik terug en dan ga ik kamperen tussen de maya's en niet loungen tussen de dikke yankees.

Oh en deze zomer ga ik eerst n week naar parijs weer omdat een vriendin van mij daar dan werkt.En dan wil ik de hele dag door parijs sjokken en naar dingen gaan waar ik nog nooit ben geweest want JE RAAKT DAAR MAAR NIET UITGEKEKEN Als het goed is gaan we dan vanuit parijs naar Biarritz , surfersparadise en dan daar n week lang naar surfdudes staren en bruin worden.

Mn ouders zijn aso en gaan gewoon zonder hun kinderen op vakantie , 1000 x naar indonesie en thailand enzo

Oh en ik wil nog n keer naar reykjavik om daar te housen want het nachtleven blijkt daar heel hip te zijn.
En ik wil ook nog naar de vs en naar brazil zoals iedereen.
En ook graag naar marokko en egypte (L) en dan wil ik marokko Laila en Omar van the bold naspelen...

okey dit waren mijn reismemoires doei

oh edit: ik ben anti strandsalou vakanties etc en prefereer hippe steden of culturele plaatsen zodat ik lekker in een museum of winkel met airco kan rondlopen.

Laatst gewijzigd op 08-03-2005 om 19:33.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 19:31
Hagel
Hagel is offline
Ik hou wel van dingen zien, ga graag naar musea en gewoon steden bekijken etc. Ik wilde deze zomer erg graag weer naar Noorwegen maar dat gaat niet lukken. Ik ben in Engeland, Noorwegen, Denemarken, Belgie, Duitsland, Luxemburg, Spanje, Frankrijk, Andorra, Oostenrijk, Italie, Mallorca, Joegoslavie, Zwitserland en Hongarije geweest. Deze zomer ga ik met mijn vriend 10 dgn naar Spanje.
Oud 08-03-2005, 19:32
Maharani
Maharani is offline
jaa ik wil ook naar Marokko, Dubai en alle arabische landen waar rijke olie sjeiks wonen.

en ik wil ook naar Brazilië en Suriname en en en en NY, India
Oud 08-03-2005, 20:46
merels
merels is offline
ja ik wil ook erg graag naar parijs (L)
ik wil graag frans leren spreken en sowiezo naar parijs, en misschien wel een jaar na mijn vwo<3, eerste keuze als ik er een jaar tussenuit ga.

oja ik ben naar griekenland, turkije, belgie, duitsland, frankrijk (parijs, nice, cannes, monaco), ibiza, italie, indonesie (ik was twee ), californie (las vegas, LA, beverly hills) geweest, oja en engeland, in torquay en london.
Oud 08-03-2005, 20:50
Verwijderd
Verder dan Rome ben ik nog niet gekomen.

Op rijm, uh.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 21:04
¡ am mE
¡ am mE is offline
Ik ben al overal geweest. Tokyo, Singapore, Bangkok en Australië staan op de planning. En Zuid Afrika. Dan kan ik met recht zeggen dat ik de hele wereld over ben geweest.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 21:07
Snuitermans
Snuitermans is offline
Oh, en Praag wil ik ook best weer heen.
Oud 08-03-2005, 21:08
Maharani
Maharani is offline
ik ging naar Praag met school, maar we hadden geen moer gedaan, alleen rondslenteren en goedkope swarovski armbandjes kopen.
Oud 08-03-2005, 21:13
Sunworshipper
Sunworshipper is offline
Citaat:
merels schreef op 08-03-2005 @ 21:46 :
ja ik wil ook erg graag naar parijs (L)
ik wil graag frans leren spreken en sowiezo naar parijs, en misschien wel een jaar na mijn vwo<3, eerste keuze als ik er een jaar tussenuit ga.

doet mijn vriendinnetje nu dus ook, die gaat er 4 maanden zitten : werken en leren

ik ga in mn 3e jaar in engeland naar school n half jaar en in mn laatste jaar een half jaar stage in frankrijk...en ja dat heb ik nu al helemaal uitgestippeld
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 21:49
Verwijderd
Citaat:
franz schreef op 08-03-2005 @ 17:57 :
ja als ik er niet ben geweest dan kan ik t ook nog niet weten he

vertel jij eens wat over je toeristenbelevenissen
Eh ja dat is wel waar. Nou ik kom net uit de republiek van Tsjechie en ik ga misschien ook wel naar Sziget dit jaar, maar misschien ga ik ook wel gewoon zomertouren door Nederland. Verder ga ik echt niet opsommen waar ik allemaal ben geweest want dat kost me veel te veel tijd en dat is toch voor niemand interessant .
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 22:06
Glory
Glory is offline
ik heb afgelopen zomer geroadtript door europa met mijn bf en dat was leuk en deze zomer had ik het plan om met de trein naar polen/oekraine/witrusland en op de terug weg berlijn te gaan.
en verder ben ik ook in wales en denemarken geweest.
Oud 08-03-2005, 22:08
JJ13
JJ13 is offline
ik hou niet zo heel erg van reizen. het verste wat ik ben geweest is italie, maar ik ben al vaak in rome geweest en dat vind ik echt geweldig. wel wil ik heel graag naar finland, maar niemand die wil mee
Oud 09-03-2005, 11:34
Verwijderd
Ik ga deze zomer met de trein naar Griekenland, Istanbul en Kroatie (naar die dingen wil ik sowieso) en als ik dan nog tijd over heb naar Berlijn, de boot van Italie-Griekenland en Bulgarije en Roemenie en Polen en Marokko maar dat gaat nooit lukken in een maand

Mijn ouders gaan altijd naar Frankrijk want ze hebben daar een huis waar ze nog niet kunnen wonen omdat er geen warm water/wc/douche/schone kamer is dus dat is wel lifestyle verantwoord
Vroeger ginen we altijd naar de Dordonge

En verder ben ik in Italie (Florence, Rome, Sicilie), Duitsland, Oostenrijk, Hongarije, Florida (Orlando, Ft.Meyers, Miami), Lanzarote en België geweest. Best wel suf eigenlijk.

Mijn ouders huren altijd huisjes, het liefst met een zwembad dus wat we dan doen is zwemmen, zonnen en rondrijden met de auto en ik haat dat. Maar gelukkig waren mijn laatste twee jaar wel leuk want toen heb ik ook cultureel verantwoord gedaan op een camping
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 11:43
Verwijderd
Citaat:
franz schreef op 08-03-2005 @ 19:31 :

en voor de rest vind ik dat iedereen een bezoek aan scandinavie moet brengen
vanavond komt mijn noorse minnaar weer ketsen

ik heb nog nooit gevlogen
ik ben nog nooit buiten europa geweest
ik ben nog nooit in spanje, italie of portugal geweest
mijn vader is frans en we hebben een huisje in z-frankrijk en daar ben ik het vaakst geweest
en kamperen (wel die hard hoor, zonder stoelen en kussens en luchtbedden en tafels)
en toen ik 10 was ben ik met mijn ouders en broer gaan biken naar frankrijk 1500 kilometer in 2,5 week
en over een maand ga ik voor het eerst naar londen
wel ben ik op texel en terschelling geweest huhuhu
en twee zomers geleden door tsjechie getrokken

ben ik een wereldreiziger?
nee absoluut niet.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 11:45
the exploding boy
the exploding boy is offline
Heb bijna heel europa wel gezien geloof ik, behalve norrwegen en finland, maar daar gaan we deze zomer heen.

En verder ben ik in canada, amerika, mexico en cyprus geweest een aantal keer.

En dan zie ik heel veel, want ik heb een birdwatch -vriendje dus we hopsen de heledag achter vogeltjes aan

maar reizen is super, alleen ik heb een tyfushekel aan vliegen
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 11:56
Kadaver
Kadaver is offline
Terugkijkend tot 2004

Nu: Shanghai
Begin februari: Beijing
Eind januari: Hong Kong
Begin januari: Singapore
Kerst: Jakarta/Manado
Oktober - december: Shanghai
Begin oktober: Nederland
Eind september: Hong Kong
Juli - September: Shanghai
April - Juni: Nederland
Begin maart: Krakow (Polen)
Eind februari: Rome
Begin Januari: Londen

En in 2003 woonde ik ook nog een tijdje in San Francisco. Ohja volgende maand ga ik naar Seoel toe. Ik ben wereldreiziger denk ik ja
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 11:58
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 09-03-2005 @ 12:56 :
Terugkijkend tot 2004

Nu: Shanghai
Begin februari: Beijing
Eind januari: Hong Kong
Begin januari: Singapore
Kerst: Jakarta/Manado
Oktober - december: Shanghai
Begin oktober: Nederland
Eind september: Hong Kong
Juli - September: Shanghai
April - Juni: Nederland
Begin maart: Krakow (Polen)
Eind februari: Rome
Begin Januari: Londen

En in 2003 woonde ik ook nog een tijdje in San Francisco. Ohja volgende maand ga ik naar Seoel toe. Ik ben wereldreiziger denk ik ja
steward oid? hoe kom je anders zo vaak in het buitenland? wel erg leuk lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 12:05
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 09-03-2005 @ 12:58 :
steward oid? hoe kom je anders zo vaak in het buitenland? wel erg leuk lijkt me.
Ik loop stage in China en ik heb het geluk dat ik wel eens op zakenreis moet (Nederland/Hong Kong). Verder krijgt de term 'stedentrip' een hele andere dimensie als je hier woont en heeeel goedkoop vliegtickets kan kopen
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 13:05
June bug
June bug is offline
Ben niet zo'n vakantieganger.. Mijn moeder vraagt me nog wel eens mee maar met mijn moeder op vakantie gaan is niet echt leuk. Ga in de zomer liever naar een festivalletje enzo.. En ik mis thuis altijd zo snel

edit: owja en ik ben in engeland en frankrijk en italie en spanje en oostenrijk en duitsland en in cyprus geweest.
Oud 09-03-2005, 13:09
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb nog niet zoveel gezien, ben alleen nog maar in spanje (rosas, benidorm, carrihuela ofzo) geweest en in londen en parijs. en ik wil nog heel graag een keertje naar italië, indonesië. zuid-amerika en new york en vast nog wel meer. en als ik op reis ben, wil ik altijd zoveel mogelijk doen en zien eigenlijk.
en waar ik van de zomer heen ga, weet ik nog niet helemaal.
Oud 09-03-2005, 13:26
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Hou van reizen.
heb vorig jaar 6 maanden in ny gezeten en nog 3 maanden in miami was echt super .
En heb alle europese landen wel is gehad.
Ben 2 keer naar afrika geweest. echt mooi land.
Canada
Rusland
Peru
Brazilie.

dit jaar weet ik nog niet. ligt eraan hoeveel vrij ik heb en geld
Oud 09-03-2005, 13:41
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Reizen. Heerlijk
Ben naar bijna alles in Europa geweest.
Midden-oosten-> Dubai, Bahrain
Azie: deel van Turkije, Filippijnen, Bankok
Oud 10-03-2005, 09:49
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Apomes schreef op 08-03-2005 @ 18:40 :
euhm...10 dagen Salou?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 10:12
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik ben in de meeste 'standaard' Europese landen wel geweest.
Verder heb ik 6 jaar in Portugal gewoond, waar we nog een huisje hebben en regelmatig heengaan. Dat is altijd leuk om oude vrienden en bekenden weer te ziennn..
Vorig jaar naar Turkije geweest en voor dit jaar nog geen plannen maar ik zou graag met een paar vriendinnen naar Italie willen want daar ben ik nog niet geweest.
En later wil ik heeel veeel gaan reizen naar alle delen van de wereld. Oh en ik ga ook nog een jaar studeren in het buitenland (of stage), het liefst een jaartje NY .
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 11:11
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Apomes schreef op 08-03-2005 @ 18:40 :

Oh nee, we zullen vast ook wel de omgeving gaan verkennen, moeten nog even zien enzow.
Oud 12-03-2005, 22:28
Verwijderd
Ik ben nog nooit buiten Europa geweest. (Ja Tenerife, dat is dan half Afrika ofzo).

-Nederland
-Groot Brittanie
-Ierland
-België
-Duitsland
-Italie
-Denemarken
-Luxemburg
-Frankrijk
-Spanje
-Portugal
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 22:30
Sjoerd
Sjoerd is offline
Ik reis best veel vergeleken met anderen. Ik vind het leuk. maar ik ben ook wel een huismus. 3 weken vakantie vind ik zeker lang genoeg en 4 meestal weer te lang.

- Florida
- Oostenrijk
- Frankrijk
- Griekenland (heel vaak)
- Zwitserland
- Luxemburg
- Duitsland
- Spanje
- Italie
- Belgie
- Denemarken
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 22:45
*ieuwzuh*
*ieuwzuh* is offline
ik ben geweest in:
-noorwegen
-brussel
-londen
-wales
-cornwall (engeland dus )
-berlijn
-luxemburg
-denemarken
-frankrijk
-nederland
kheb al onze buurlanden gehad hihi

en ik houd niet van superwarme landen...
Oud 12-03-2005, 23:04
655321
655321 is offline
- Engeland (Londen <3)
- Frankrijk
- Duitsland (Berlijn)
- Oostenrijk
- Zwitserland
- Zweden
- Finland (Helsinki)
- Spanje
- Italie
- Tunesie

Met mn papa en mama gingen we altijd super veel naar musea en eigenlijk heb ik dat best wel van ze overgenomen. Zee en strand is leuk maar dan wel in combinatie met culturele shite. Behalve kerken.. daar moet je stil zijn en mag je niet vloeken.
(..hard gepraat en gelach van mij en een vriendin in zo'n kerk in Barcelona en boze blikken van omstanders.. :
vriendin: ow kut je moet hier stil zijn!!
ik: He godverdomme Boukje, je mag hier niet vloeken!)
Reageren

Regels voor berichten