Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Als je wat download, gaat dat dan ook traag? Wat versta jij eigenlijk onder traag? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik geloof dat vrijwel alle 'wide-open' abonnementen wel met het voorbehoud komen dat de snelheid maar tot 2M gegarandeerd is. In het gebied tussen 2M en 8M is het afhankelijk van de drukte. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tenminste, de download en upload. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij wide-open abonnementen is dat ook wel zo. Daar is het risico van een slechte verbinding ook voor de klant. Het verschil is alleen dat bij een wide-open verbinding óók nog eens het risico van overintekening en grote drukte op het netwerk voor risico van de klant komt. Als ik met mijn gewone abo op 50 meter van de centrale zit, en ik haal toch maar 60% van mijn maximale snelheid, dan ga ik - en mag ik - zeiken bij mijn provider. Gebeurt me dat bij een wide-open abo in het gebied tussen 2M en 8M, dan kan ik er niets over zeggen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben ook erg ontevreden, vaak komt hij al niet boven de 100 KB/s uit. Ze garanderen de snelheid maar tot 1 Mbit.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En met het risico van overboeking zit je toch sowieso? Demon vermeldt duidelijk dat ze een overboekingsratio van 1:25 hanteren, dat zullen ze er ook wel niet voor niets bijzeggen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[internet]Hoe verbinden? martijn1985 | 7 | 03-07-2007 10:26 | |
Software & Hardware |
[gezocht]Internet snelheid tool Paperz | 3 | 28-10-2006 18:48 | |
Software & Hardware |
Internet snelheid vraag Pufsnuivert | 3 | 24-09-2006 17:09 | |
Software & Hardware |
[Internet]snelheid verbinding klopt niet Maradinus | 65 | 04-04-2006 22:57 | |
Software & Hardware |
[Netwerk/Internet] Trage verbinding / veel time outs Verwijderd | 8 | 16-01-2005 21:57 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] LAN-verbinding valt steeds weg Verwijderd | 3 | 24-11-2004 20:52 |