![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Oke, dat begrijp ik ook wel, maar dit is... anders.. Probleem is denk ik dat ik mijzelf met dit soort zaken helemaal gek kan maken, dat ik steds als ik iemand zie waaraan ik iets moois vind er aan moet denken (de vraag: ben ik nu homo?) Wat gewoon irritant is omdat ik het niet eens wil zijn (ook al heeft niemad die keuze) en daardoor mezelf meer zit op te fokken, onbewust als het ware. Maar bedankt voor jullie reacties, zal wel aan mij ligen dan. |
![]() |
||
Citaat:
Je naait jezelf op, geniet van het leven, vindt mooi wat je mooi vindt en als je homo bent, wat dan nog?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat helpt
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() "hee dat is een mooi konijntje" Uhm, neehoor, vast niet homo, je kan toch gewoon ook aan mannen iets mooi vinden... denk ik |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik kom ook wel eens meisjes tegen waarbij ik echt zeker weet - als ik nou niet hetero was, zou ik verliefd op haar worden. Sommige mensen hebben gewoon een uiterlijk dat mij iets doet. Maar ik word niet verliefd op meisjes, en seks zonder penis voldoet voor mij toch niet helemaal, dus ik maak me er geen zorgen om. Moet jij dus ook niet doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: ik kijk ook wel veel naar of ik een man er leuk uit vindt zien. maar toch weet ik vrij zeker dat ik er geen sex mee wil. dat veel mannen nou zo homofoob zijn en overal meteen bij denken dat iemand gay is ... bij meisjes wordt daar ook niet zo moeilijk over gedaan, waarom andersom dan wel
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben 100 % niet-homofoob maar je kan 't overdrijven he ![]() kontjes kijken moet je bij vrouwen doen ![]() maargoed ieder z'n ding, en je moet 't zelf weten, blablabla... toch blijft 't bah ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zou ook wel 'n geile spierbonk willen zijn, waar alle meisjes op geilen maar dan ga ik nog geen kontjes kijken bij mannen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb t niet over zo gespierd zijn dat je er uit ziet als deze dude: ![]() want dat is gewoon eng maar het lijkt me wel geinig om mee te maken dat veel meisjes omkijken enzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Over gespierde lichamen gesproken.. en om toch maar in het K1 circuit te blijven ![]() ![]() Extra info: Bob Sapp is zo +/- 2 meter hoog en weegt nu ergens tussen de 160 en 170 kilo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Remy Bonjasky: 1,93 en 103 kilo! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
0: uitsluitend heterosexueel gedrag 1: overwegend heterosexueel, maar incidenteel homosexueel gedrag 2: overwegend heterosexueel, maar meer dan incidenteel homosexueel gedrag 3: even veel heterosexueel als homosexueel gedrag 4: overwegend homosexueel, maar meer dan incidenteel heterosexueel gedrag 5: overwegend homosexueel, maar incidenteel heterosexueel gedrag 6: uitsluitend homosexueel gedrag. Uit Kinseys onderzoek kwam het volgende naar voren: 50% van alle ondervraagde mannen en 40% van alle ondervraagde vrouwen had vóór de middelbare leeftijd sexuele ervaringen met iemand van hetzelfde geslacht, 37% van alle ondervraagde mannen en 13% van alle ondervraagde vrouwen had tussen de volwassen en de oudere leeftijd minstens 1 keer sexueel contact met iemand van hetzelfde geslacht, waarbij een hoogtepunt optrad, en 4% van alle ondervraagde mannen en 2% van alle ondervraagde vrouwen had tijdens hun hele leven uitsluitend sexueel contact met iemand van hetzelfde geslacht.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je begrijpt wat ik bedoel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||