Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar eigenlijk vond ik ze in de weg liggen dus nee, ik slaap niet met een knuffel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja nja, me meisje is altijd beter, maar als zij dr nie is, dan mn knuffel. ![]() |
![]() |
|
Ik sliep vroeger ook altijd met een knuffel. Een konijn wat ik op m'n 4e van sinterklaas heb gehad. Nouja, meestal lag ik erop, omdat het anders zo verrot ligt als je een boek aan het lezen bent.
Nu staat ie op m'n verwarming, en pak ik hem heel soms nog wel eens als ik niet kan slapen. Ik heb ook wel eens de knuffel van m'n vriendin meegehad toen ik 3 weken op vakantie ging. Zo was ze toch nog een beetje bij me.
|
Hahahah Leuk om te horen dat ik niet de enigste ben
![]() Ik praat soms ook wel eens met de knuffels zeker als ik me alleen voel en ik pak ze ook altijd vast als ik aan het huilen ben. Vroeger deed mijn tante op de knuffels die ik van haar kreeg altijd haar parfum der op spuiten als ik in bed eentje vast had dan dacht ik altijd aan haar en voelde ik me niet zo alleen (ik had een super goede band met me tante) Maarja na de loop van de jaren gaat die geur er ook jammer genoeg uit gr,tieneke
|
Ik heb één knuffeltje naast me kussen liggen. Die is even oud als ik ben en dat is hem aan te zien ook. Het is een klein konijntje maar het heeft al geen oren, geen ogen en bijna geen vulling meer. Vroeg legde ik die altijd tegen de muur, dan werdt hij koud en dan ging ik erw eer mee knuffelen
![]() En er ligt ook een grote knuffelbeer. Die ligt wel in mijn bed, en onder mijn deken. Soms lig ik er tegen aan en soms in mijn armen ![]() Meestal valt hij s'nachts wel uit mijn bed.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
alleen een hondje met zo een baby knuffel vachtje (zo echt super zacht)
als ik me dan alleen voel kan ik tenminste nog iets vast houden, mee gooien, tegen me aan drukken je kan dus wel verzinnen hoe ie er uitziet ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Slapen bij vriendin Anonas | 12 | 20-09-2015 21:10 | |
De Kantine |
Invullen! :DELICIOUS | 67 | 16-08-2011 13:41 | |
Liefde & Relatie |
Hoe slaap jij met je partner? Alifar | 36 | 09-03-2010 10:47 | |
Lifestyle |