Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het wel schattig....
Zelf heb ik wel een knuffel van vroeger maar die ligt gewoon naast mijn bed en die pak ik alleen als ik bijvoorbeeld heel verdrietig ben (als er iemand is overleden bijvoorbeeld) of als ik eventueel bang mocht zijn ![]() |
![]() |
|
ik sliep altijd met een panda, tot ik voor het eerst op ponykamp ging, ik schaamde me kapot, en ik heb het mezelf afgeleerd door m'n knuffel eerst gewoon naast m'n bed neer te zetten en dan steeds verder weg enzo, en nu ben ik er gelukkig van af
![]()
|
Ik slaap met mijn beer Balou. Maar dat doe ik pas weer sinds ik een vriendje heb, min of meer als vervanging als we niet bij elkaar zijn. Dat voelt het niet zo leeg om me heen. Op een vage, verdraaide en gestoorde manier ben ik er dus volwassener op geworden
![]()
|
k'heb nog 3 knuffels op mn bed waar ik niet mee slaap, maar er is wel 1 knuffel die ik al heb vanaf mn geboorte waar ik af en toe echt in mn armen mee ga slapen, of als ik heel verdrietig ben pak ik hem vast enzo
![]()
|
Verwijderd
|
Ah, dus over het algemeen is het wel normaal dat iemand met een knuffel slaapt
![]() Ja ik heb sinds mijn 12e geen verkering gehad aangezien mijn mening over verkering is veranderd. Ik wil nu echt van iemand houden (of leren houden). Ik heb dus al een hele poos geen vriendin en ik ben af en toe nogal gevoelig en dan is zo'n knuffel toch wel fijn ![]() Er zeggen genoeg dat het normaal is dat ik nog met mijn knuffel slaap totdat ik een lieve warme zachte meid ontmoet voor "replacement" ![]() ![]() ![]() ![]() Maarja, als je 16 jaar met dezelfde knuffel slaapt kom je er ook redelijk lastig vanaf, toen ik 12 was ofzo heb ik een hele dag zitten huilen omdat ik mn knuffel bij iemand had laten liggen en dus zonder mn knuffel moest slapen ![]() ![]() ![]() Nu kan ik er opzich wel zonder slapen, maar toch.... |
![]() |
|
Mijn hele bed staat vol met knuffels, ben er gewoon verslaafd aan
![]() Maar ik heb 2 favorieten..een felgekleurd nijlpaard en mn beertje die ik al sinds mn geboorte heb ![]() Ik kan wel zonder als ik bij iemand logeer ofzo Knuffels zijn ![]() ![]()
||
Citaat:
maar ik zou hem nooit van z'n leven weggooien, als ik alleen in bed lig slaap ik er ook mee. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb al sinds mijn geboorte een knuffel, 'Vis' (jaja, je raadt het nooit, het is een... vis!) en daar slaap ik altijd mee. Hij is best klein dus ik kan hem precies met 1 hand vasthouden en ik ben het inmiddels zo gewend om iets in mijn hand te hebben, dat ik gewoon lekkerder slaap met 'vis'.
Ik kan natuurlijk ook prima zonder slapen, maar als het even kan met ![]()
|
![]() |
ja ik heb een zooitje knuffels in m'n bed liggen, eentje neem ik overal mee naar toe (geen idee waarom eigenlijk
![]() en er echt mee slapen doe ik alleen als ik me alleen, verdrietig of ziek voel en jongens met knuffels vind ik wel cute ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Slapen bij vriendin Anonas | 12 | 20-09-2015 21:10 | |
Lifestyle |
Slapen met bh aan -annabellah | 30 | 22-02-2011 20:12 | |
Liefde & Relatie |
Hoe slaap jij met je partner? Alifar | 36 | 09-03-2010 10:47 | |
Liefde & Relatie |
Slapen met een gewone vriend/vriendin binnen een relatie? Vip3r | 55 | 06-07-2006 15:30 | |
Liefde & Relatie |
slapen met een goede vriend/in hopefully | 25 | 26-04-2003 03:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
kun je slapen met je ogen open? Verwijderd | 3 | 21-10-2002 12:08 |