![]() |
||
Citaat:
![]() Maar waar is de buikspieroefening goed voor? Ben wel benieuwd. EN hoeveel buikspier oefening moet je doen? 10× per dag of meer?
||
Citaat:
ik heb trouwens lang ook een slechte houding gehad, maar dan meer het tegenovergestelde. heb er ook therapie voor gehad (cesar) en heeft echt geholpen! je weet dan gewoon beter waar je op moet letten en krijgt ook echt handige oefeningen. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb het zelfde probleem gehad.. omdat ik vrij lang ben en mijn rugspieren beter ontwikkeld waren dan mijn buikspieren.. dus buikspieren trainen !!! of ook heel goed .. gaan zwemmen is geen wonder middel kan een tijd duren maar helpt zeker ![]() reken wel op een jaar voordat je echt resultaat ziet N.B. je kan vast proberen om je bekken te kantelen met je buik en rug spieren .. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zwemmen is echt goed daarvoor en buikspier oefingen ook uiteraard ![]()
||
Citaat:
En voor de holle ruggers. Hoe ga je ermee om? Ik bedoel kwa kleding. Ik vindt het zo afschuwelijk dat die achterwerk zo uitsteek.
||
Citaat:
(ok weer ff serieus)
||
Citaat:
zwemmen jij ![]() Offtopic.. uuh amateur astronoom ? JWG misschien ? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk niet dat er iets is wat je kunt doen dat op (heel) korte termijn (tot na de examens is nog geen twee weken) helpt. Ga zo snel als het kan naar de dokter (waarom niet eerder dan na de examens als je zoveel last hebt?) en overleg met hem/haar. Dat lijkt mij het beste. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bij mij hielp het om op ballet te gaan. Probeer je constant van je houding bewust te zijn. Span je buikspieren aan en kantel je bekken een beetje naar voren. Dat helpt al wat.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en ga zwemmen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Succes
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
lordose (holle rug) veer2110 | 6 | 22-07-2012 21:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Holle rug, raar figuur? D: DaichiDechu | 17 | 27-05-2012 19:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat brengt snelle pijnverlichting bij rugpijn? Verwijderd | 15 | 28-07-2011 21:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Grote holling in m'n rug HOI-hoi-HOI | 26 | 18-09-2009 13:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Rugproblemen Devil-Eye | 33 | 09-06-2004 15:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
Holle rug Verwijderd | 17 | 31-03-2003 00:51 |