Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2005, 14:02
Brown eye
Brown eye is offline
Weten jullie misschien een goede reinigingslotion waarmee je waterproof mascara er makkelijk af krijgt? Met zeep krijg ik het niet goed af en m'n ogen worden er helemaal schraal van... beetje pijnlijk!
Oud 31-05-2005, 14:20
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik doe het (na lang zoeken en geirriteerde ogen later) met die van Etos eigen merk.
Dit zit in een doorzichtig flesje en bestaat uit een blauwe en doorzichtige vloeistof die je mengt door hem te schudden, werkt erg goed vind ik!
Oud 31-05-2005, 14:20
jet
jet is offline
ik heb die van oil of olaz... witte tube met ene blauwe dop. hij is heel vet

ik ben namelijk allergisch voor super veel spul, daar gaan mn ogen ongeveer open van liggen. maar deze helpt
Oud 31-05-2005, 14:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb die van de Kruidvat in een wit flesje met blauwe dop en een groen etiket. Ik kan heel slecht tegen make up reinigers enzo maar deze werkt goed en ik kan er tegen.
Oud 31-05-2005, 14:25
Princesita
Princesita is offline
Bij waterproof mascara gaat het er vooral om dat je een olie-achtig goedje gebruikt. Met producten op waterbasis gaat het er natuurlijk niet af, want het is waterproof Vaak staat er ook wel op het flesje of het voor waterproof make up is, en ik als het goed is krijg je dan dus een olie-achtig goedje. Ik kan daar zelf niet goed tegen, maar ik heb dan ook wel een heeel gevoelige huid
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 14:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Princesita schreef op 31-05-2005 @ 15:25 :
Bij waterproof mascara gaat het er vooral om dat je een olie-achtig goedje gebruikt. Met producten op waterbasis gaat het er natuurlijk niet af, want het is waterproof Vaak staat er ook wel op het flesje of het voor waterproof make up is, en ik als het goed is krijg je dan dus een olie-achtig goedje. Ik kan daar zelf niet goed tegen, maar ik heb dan ook wel een heeel gevoelige huid
Die van het kruidvat bij mij is niet zo'n tweelagen spul en ook niet echt olie of vetachtig maar die werkt wel. Misschien moet je die eens proberen want ik kan ook niet tegen zo'n tweelagen lotion.
Oud 31-05-2005, 14:39
Verwijderd
Die van Hema voor waterproof make-up werkt ook goed!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 14:47
Princesita
Princesita is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 31-05-2005 @ 15:32 :
Die van het kruidvat bij mij is niet zo'n tweelagen spul en ook niet echt olie of vetachtig maar die werkt wel. Misschien moet je die eens proberen want ik kan ook niet tegen zo'n tweelagen lotion.
Die heb ik ook ooit gebruikt geloof ik maar dat was op den duur toch geen succes Maar bedankt voor de tip Ik gebruik nu Dr van der Hoog reinigingsmelk, helemaal hypoalleergeen. Ik gebruik toch vrijwel nooit waterproof make up
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 14:48
JJ13
JJ13 is offline
die wattenschijfjes in n potje van de hema werken goed, maar ze zijn wel heel vettig.
Oud 31-05-2005, 14:48
Brown eye
Brown eye is offline
Thnx voor de reacties! Ik ga er dadelijk gelijk een halen, want mijn ogen zijn echt geïrriteerd!
Oud 31-05-2005, 15:06
Mara
Mara is offline
L'Oreal. Blauw met doorzichtig, moet je schudden, heb je ook voor waterproof. Wat duurder (geen idee hoeveel) maar je doet er aardig lang mee dus dan is 't mij 't wel waard
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 16:04
jet
jet is offline
Citaat:
Ave schreef op 31-05-2005 @ 15:39 :
Die van Hema voor waterproof make-up werkt ook goed!
als je neit allergisch bent wel.. maar mijn hele vel brandde het weg. afrader dus
Oud 31-05-2005, 16:07
Verwijderd
Ik haal mijn make-up er altijd af met babydoekjes. Het klinkt raar, maar het werkt goed. Je krijgt je gezicht er makkelijk schoon mee en ook (waterproof-) mascara gaat er goed mee af. Het prikt of irriteert ook niet in je ogen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 19:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
jet schreef op 31-05-2005 @ 17:04 :
als je neit allergisch bent wel.. maar mijn hele vel brandde het weg. afrader dus
Mij mij werden mijn hele ogen er ook dik en jeukerig enzo van.
Oud 31-05-2005, 19:19
Schranktür
Schranktür is offline
Ik gebruik van die doekjes. Werkt bij mij prima.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 19:21
leucomelas
leucomelas is offline
ik heb een roze flesje met twee vloeistoflagen die je voor gebruik moet schudden zodat ze door elkaar komen. het is volgens mij van hema eigen merk en het werkt prima bij mij, de make-up gaat er goed af en mijn ogen worden er totaal niet schraal van...
Oud 02-06-2005, 15:45
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
jet schreef op 31-05-2005 @ 17:04 :
Ik heb nu dus die van de Hema... ben er gelukkig niet allergisch voor! Hij werkt goed!
Oud 02-06-2005, 15:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 31-05-2005 @ 17:07 :
Ik haal mijn make-up er altijd af met babydoekjes. Het klinkt raar, maar het werkt goed. Je krijgt je gezicht er makkelijk schoon mee en ook (waterproof-) mascara gaat er goed mee af. Het prikt of irriteert ook niet in je ogen.
Ah, das echt een goed idee ja

Wat voor doekjes gebruik je daarvoor? Van die billen-poets doekjes?
Oud 02-06-2005, 16:58
naamloozzz
naamloozzz is offline
Ik gebruik eentje van niveau voor je ogen, je heb ook eentje voor alleen waterproof, probeer maar zal ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 19:16
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
reinigingsolie van het hema-merk, helpt heel goed en irriteert niet!
Oud 02-06-2005, 22:25
Roos
Roos is offline
Altijd zo irritant dat iedereen iets anders zegt in zo'n topic
Oud 02-06-2005, 22:32
Verwijderd
Voor waterproof make-up moet je altijd zo'n flesje met 2 vloeistoflagen kopen. Het merk maakt niet eens zoveel uit denk ik, gewoon Nivea oid.

Ik gebruik zelf altijd de remover van Garnier (groen flesje), die is heel relaxt en irriteert de ogen niet enzo. Maar of die voor waterproof make-up is weet ik niet, want dat gebruik ik nooit (omdat het er idd lastig af gaat en vaak wat minder handig op te brengen is.. tis wat plakkeriger ofzo.. en eigenlijk heb je het ook niet nodig).
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 22:39
11568
11568 is offline
Geen removerpads gebruiken, daar heb ik nu al 3 keer een oogontsteking van gehad. Iemand anders die ik ken ook.
Komt doordat het zo veel vet is, dat dat allemaal lekker in je oog drijft en ergens ophoopt en gaat broeien
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 22:41
11568
11568 is offline
Ik gebruik btw 3 in 1 van Vichy voor mijn ogen, een grote wit/blauwe tube.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 12:09
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 02-06-2005 @ 16:45 :
Ik heb nu dus die van de Hema... ben er gelukkig niet allergisch voor! Hij werkt goed!
Owkeej... dit wil ik even rechtzetten! Volgens mij kan ik er dus niet tegen! M'n ogen zijn helemaal rood en dik en ze jeuken verschrikkelijk! Mijn conclusie was dus iets te voorbarig! Ik ga maar eens op zoek naar iets anders...
Oud 03-06-2005, 12:18
Verwijderd
Ik heb van die pads...ik weet niet meer waar ik ze vandaan heb, maar ik vind ze wel goed werken en het is vooral ook erg makkelijk. (Van ontstekingen heb ik nog geen last gehad. Nu draag ik ook maar heel soms make-up en als ik die pads gebruik was ik daarna 'm'n ogen' en m'n gezicht goed, idd omdat ze zo vet zijn.)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 18:37
Jessy
Jessy is offline
HET antwoord voor alle make-up:

Baby olie van de kruidvat.

Blauwe fles krijg je alles mee weg.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten