Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2005, 15:49
Verwijderd
Mensen,

Ik vroeg me af of iemand van jullie weet hoeveel je verdient met het google ad-sense programma en hoe je betaald wordt (per click, view). Ik heb namelijk zelf een aantal websites met meer dan 7000 bezoekers per dag (uniek) en ik dacht misschien kan ik daar wat mee bijverdienen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2005, 16:12
namnatulco
namnatulco is offline
geen idee, mail ze daar bij google of check ff de site https://www.google.com/adsense/?sour...=US-HA-Jan0605
veel suc6, het verdient vast wel redelijk veel
Oud 23-05-2005, 16:58
Martine1986
Martine1986 is offline
1 of twee PCM's geleden stond er een artikel in over google ad-sense, kan het alleen niet meer vinden.
Daar stond iig in vanaf hoeveel bezoekers het lonend was om het te doen, en ook wat het betaalde enzo. Misschien dat ze een site hebben waar het op te vinden is ofzo?
Oud 23-05-2005, 17:35
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Vanaf 3000 bezoekers per dag is het best interessant. Moeten er wel wat op die banners klikken natuurlijk.
Oud 27-05-2005, 22:32
Ewd
Ewd is offline
je maakt me nieuwsgierig, ik wil graag weten welke pagina's .
anders bij tradedoubler, die vind ik wel goed. Maar uiterlijk is minder aantrekkelijk dan de text-bases google ad-sense
Oud 28-05-2005, 09:52
Gimme more beer
Citaat:
Ewd schreef op 27-05-2005 @ 23:32 :
je maakt me nieuwsgierig, ik wil graag weten welke pagina's .
anders bij tradedoubler, die vind ik wel goed. Maar uiterlijk is minder aantrekkelijk dan de text-bases google ad-sense
En je verdient gewoon minder. Google heeft blijkbaar veel effectievere ads. En in principe is dat ook zo, want ze matchen vrijwel altijd de content op de bezochte pagina.
Oud 28-05-2005, 10:07
Ewd
Ewd is offline
hmja, misschien is tradedouble e.d. een beetje leuk als je minder dan 3000 /dag hebt
Oud 28-05-2005, 13:26
Barry K
Barry K is offline
welke site als ik vragen mag?
Oud 29-05-2005, 12:09
Jades
Jades is offline
Mijn ervaring is dat met 1000 unieke bezoekers in Noord-Amerika ongeveer $40USD per dag te verdienen valt. Hoeveel je zal verdienen hangt af van de content van je site (daar worden immers de “banners” op afgestemd), de taal waarin deze geschreven is en het soort bezoekers. Heb je een forum o.i.d. dan zullen de opbrengsten lager zijn dan bijvoorbeeld een site waar veel nieuwe bezoekers op terechtkomen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 15:06
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-05-2005 @ 18:35 :
Vanaf 3000 bezoekers per dag is het best interessant. Moeten er wel wat op die banners klikken natuurlijk.
ik zou echt niet weten wie er nu nog zo dom is dat ie op banners (in het algemeen dan) gaat klikken, en dan op zo'n stomme reclame-site komt, waar je pc volgegooit wordt met spyware/trojans
Oud 30-05-2005, 15:20
Gimme more beer
Citaat:
namnatulco schreef op 30-05-2005 @ 16:06 :
ik zou echt niet weten wie er nu nog zo dom is dat ie op banners (in het algemeen dan) gaat klikken, en dan op zo'n stomme reclame-site komt, waar je pc volgegooit wordt met spyware/trojans
Napraten is slecht voor de gezondheid...
Oud 30-05-2005, 16:12
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
De Google website:
Citaat:
How much will I earn through this program?

The Google ads you are able to display on your content pages can be either cost-per-click (CPC) or cost-per-1000-impressions (CPM) ads, while AdSense for search results pages show exclusively CPC ads. This means that advertisers pay either when users click on ads, or when the advertiser's ad is shown on your site. You'll receive a portion of the amount paid for either activity on your website. Although we don't disclose the exact revenue share, our goal is to enable publishers to make as much or more than they could with other advertising networks.

The best way to find out how much you'll earn is to sign up and start showing ads on your web pages. There's no cost, no obligation, and getting started is quick and easy. You can sign up now from the AdSense home page at https://www.google.com/adsense .

Once you're a part of Google AdSense, you can view your earnings at any time by logging in to your account at https://www.google.com/adsense and clicking the Reports tab. You'll be able to see the total number of page and ad unit impressions, ad clicks, clickthrough rate, effective CPM, and your total earnings so you can get an idea of how well the program is performing for you and how much you can expect to earn over time in the program.
Je moet het denk ik maar gewoon proberen en kijken hoeveel je verdient. Wat heb je te verliezen?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 20:32
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-05-2005 @ 16:20 :
Napraten is slecht voor de gezondheid...
sorry hoor
Oud 30-05-2005, 21:57
Energie
Energie is offline
je kan het altijd uitproberen, en als je het niet leuk vind dat kap je ermee
Reageren

Regels voor berichten