Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe kom ik daar achter. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ik iig niet hoor er is een jongen die dat ook regelmatig naar mij stuurde nooit zo opgevat ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat je die vriend niet meer wilt zien, is op zoch wel begrijpelijk, omdat je er niet constant aan herrinnerd wilt worden, maar ook daar kom je ontzettend onredelijk over. Hij heeft jou teveel pijn gedaan en daarom wil je niet meer met hem omgaan, alsof hij er wat aan kan doen dat hij verliefd werd op dat meisje en alsof hij dat deed om jou pijn te doen. Het is logisch dat ze daarin met jou geen rekening houden, zou andersom waarschijnlijk ook niet gebeurd zijn...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk gun ik haar een relatie met wie ze wilt. Persoonlijk zou ik het liever niet hebben dat zij twee wat krijgen, omdat ik het er heel moeilijk mee zou hebben, maar juist omdat ik haar wel een relatie gun met wie ze wilt, vind ik dat ze er toch voor moet gaan. Ik vind het oneerlijk om iets anders te verlangen van d'r, en dat heb ik tegen d'r gezegd, dat ze zich niets van mij moet aantrekken. En nee, hij kan ook niets aan zijn gevoelens doen, maar het doet bij mij wel ontzettend veel pijn. Dat, én het gevoel dat hij tussen mij en m'n beste vriendin zou komen te staan, kan ik gewoon niet aan, dat vind ik te moeilijk. Ik kan dan niet met hem omgaan omdat ik er altijd zo'n kutgevoel bij zal hebben, en dat wil ik niet. En eigenlijk vind ik het ook wel een beetje matennaaierij van hem. Hij wist precies wat ik voelde en hoe erg ik er mee zat, en ineens loopt hij met haar weg, en dat doet ontzettend veel pijn. En dat wist ie precies en wist ook dat als hij iets met dat meisje zou krijgen, ik even niets van hem moet. En toch heeft ie zo gekozen. En dat is natuurlijk geen eerlijke redenatie, maar als je weet dat een vriend van je heel erg van iemand houdt, om vervolgens na een korte periode zelf ruwweg met d'r weg te lopen... een beetje rekening houden had wel gemogen. Hij heeft me verdomme 2 weken terug nog lopen aanmoedigen dat ik het haar moest vertellen want 'er is altijd hoop dat het wat wordt, wie niet waagt wie niet wint, elke dag niet verteld is weer een dag minder met haar, enz enz'. Dan vind ik het hypocriet wat ie nu doet. Ik vind het niet erg dat vrienschappen ophouden met bestaan, maar dit is niet de goede manier. En ik neem ze ook niets kwalijk dat ze met mij geen rekening houden. Ik heb zelf tegen ze gezegd dat ze met mij geen rekening moeten houden, omdat dat niet eerlijk is tegenover hen. Maar dat neemt niet weg dat het pijn doet En hoe het andersom zou zijn, dat kan ik niet zeggen. Zij heeft het heel moeilijk gehad met die keuze, en dat zou ik het ook hebben. En zij heeft er toch voor gekozen, omdat ik vond dat ik geen rol mocht spelen, want dat is oneerlijk, en dat weet ze zelf ook best. Laatst gewijzigd op 29-05-2005 om 01:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je het haar gewoon zegt krijg je direct antwoord en weet je waar je aan toe bent. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Denk je nou echt dat hij t leuk vond om het jou te vertellen, hij weet heus wel dat jij het er moeilijk mee hebt. En wat ik ook vreemd vind: Je vriendin moet zich niets van jou gevoelens aantrekken en lekker een relatie met je vriend beginnen omdat je haar die relatie gunt, maar ondertussen wil je hem niet meer omdat hij wat met haar begint. Ik snap dat het erg moeilijk voor je is maar dit vind ik echt oneerlijk tegenover je vriend. Hij is waarschijnlijk net zo verliefd op haar dan jij dat bent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet dat ik ze geen relatie gun, maar dat ik gewoon even geen zin meer heb in die vriend, omdat het me dan continu duidelijk zal blijven dat hij tussen mij en haar in zou komen. En als ik dan niet met hem om ga, is het nog steeds moeilijk, maar word ik niet continu geconfronteerd met hem. Misschien niet eerlijk voor hem, maar hij had wel kunnen bedenken dat ik hem dan voorlopig niet hoef omdat het te veel pijn doet. En nee, hij heeft mij al aangegeven dat hij niet hetzelfde voor haar voelt als ik. Maar laten we ontopic blijven, ik kwam vooral met dit verhaal om te zeggen dat je het - vanuit mijn oogpunt - maar beter wel kan vertellen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vanuit mijn oogpunt ook.
||
Citaat:
Ik ben ooit eens op een goeie vriend verlieft geworden, maar helaas wou hij niks met mij. Daarna hadden we een tijdje afstand en daarna waren we ineens heel close.. heel raar eigelijk. Maar spreek tegenwoordig niet meer met hem. Maar hij moest ff wennen aan 't idee, maar daarna had hij 'r wel begrip voor en zijn we gewoon weer vriende gebleven. En als ze wel wat wil, dat is 'r toch geen betere relatie dan dat. Een echt goeie relatie gebasseerd op vriendschap... Goed toch?!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriendin Kerstmannetje | 1 | 21-12-2014 11:03 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriendin Iceteaislekker | 2 | 11-06-2013 07:46 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriendin... TomTom16 | 18 | 14-06-2011 13:42 | |
Liefde & Relatie |
[Meisjes bekijk AUB] Verliefd op beste vriendin. MCanoniem | 4 | 24-02-2010 23:54 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op beste vriendin jjaacckk5 | 6 | 24-10-2008 11:14 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriendin Aguy | 17 | 18-07-2003 07:58 |