Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Meh, ik vindt het geen domme smoes hoor... Tkan echt waar zijn, ikzelf? k´weet het niet, als ik bijvoorbeeld dan mijn vriend zou tegen komen zou ik wel wat met hem beginnen maar ms is dat iets anders. Ms heeft zij niet precies dezelfde 'sterke' gevoelens voor jou als jij voor haar hebt... Tsja... w8 een tijdje af, if ur meant 2b
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Geef het gewoon even wat tijd, misschien wil ze zelf eerst even goed nadenken hoe dat dan allemaal moet in de toekomst. Kan uit eigen ervaring zeggen dat vrouwen eerst ineens schrikken als ze erachter komen dat iemand haar leuk vindt en als ze dan over de toekomst (studeren etc.) neemt ze gas terug al vindt ze jou ook wel leuk. Als je het op kan brengen zou ik haar ff tijd geven.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Moslims. Verwijderd | 291 | 24-11-2011 15:34 | |
De Kantine |
Shaai #582 Verwijderd | 500 | 20-04-2009 22:25 | |
Muziek |
Avril Lavigne goes System Of A Down [MP3] Master of Puppets | 129 | 19-02-2003 21:16 | |
Psychologie |
Lifw suckt ff! dewdrop | 10 | 30-09-2002 22:30 | |
Software & Hardware |
.tk domein probleem pietje63 | 24 | 04-02-2002 20:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hahaha moet je dit eens lezen anti-social | 29 | 29-01-2002 21:34 |