![]() |
|
![]() |
Ik vind het zelf wel geil om te doen, omdat ik daardoor mn vriend opwind.. Mjah maar gewoon om het in mn mond te hebben en langzaam hard te voelen. Alleen vind ik het vaak minder, als hy mn hoofd naar beneden duwt (dat is auw) maar vind het wel lekker als hy me by mn hoofd vastpakt..
Kortom.. I love it |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 11-06-2002 om 13:22. |
![]() |
|
![]() |
ik vind het wel leuk/lekker en hij oko whahaha..
Anyway, volgens mij is zo'nm soorrt topic net al geweest.. nouja maakt ook niet uit.. En absoluut niet vies,. ook al dacht ik de eerste keer wel van.. houd ie um wel schoon whahahaha doegies xxx Rosie
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het altijd wel leuk om te doen!!! En het gaat helemaal niet ongemakkelijk!!! Je moet gewoon rustig beginnen. En doen wat jij denkt dat hij lekker vind... vind hij het niet lekker merk je dat vanzelf wel!!! En ja ik krijg ook wel is pijn in mijn kaken... maar dan moet je gewoon ff andere bewegingen maken!!!
||
![]() |
[QUOTE]zotwijf schreef:
[B] Citaat:
kijk, was de eerste keer, dus waarschijnlik voor hem ook nog niet echt super, bedoel, dan weet je dus nog niet wat ie preices lekker vind. En dus duurde het best lang...vandaar ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Expiremteren met pijpen Bas1509 | 7 | 28-11-2016 11:38 | |
Drugs & Alcohol |
hulp voor bij de (water)pijp? Sonic Youth | 4 | 12-05-2007 00:04 | |
Seksualiteit |
Niet pijpen. Thom | 127 | 29-10-2006 15:23 | |