Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2005, 16:11
~NwLy~
~NwLy~ is offline
Oké, het gaat dus over een gewone vriendin van mij.... Om het goe te begrijpen moet ik eigelijk beginnen zo begin februarie...
Er was een jongen bij ons op school en via een quiz leerde hy (D.) mijn vriendin (L.) kennen... hij was opslag verliefs (zei hij) hij vertelde altyd dat ze alles voor hem was en dat hij haar heeeeel graag zag etc... Maar L. was in het begin niet verliefd op hem, maar na een tijdje wel (en nu nog altyd). Maar toen is ze erachter gekomen dat hij hetzelfde deed bij een 3tal andere meisjes, bam, wereld storte in en ik zag haar zo ongelukkiger worden Nu is dat nog altijd en ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik zeg altyd dat ze met hem moet spreken enzo, maar ze kan het niet(zegt ze)... Nu, twee weken ofzo heeft ze me verteld dat ze in haar polsen is beginnen snijden ik dacht dat ik flipte, ze is mijn beste vriendin en ik begon gwn te janken. Ik smeekte haar om ermee op te houden, maar toch blijft ze dat gvd doen Ze kan hem niet uit haar hoofd zetten en zegt dat alles in haar leve gwn s*ckt.... Ik kan het gwn nimeer aanzien/aanhoren, kga erzelf aan kapot, ik probeer haar te helpen, soms lukt dit, maar telkens als ze hem zie begint alles opnieuw Wat moet ik doen????

XxX
Oud 31-05-2005, 17:13
Myuki
Myuki is offline
aj

vertel die gast wat voor een klootzak hij is (je hoeft niet te vertellen hoe t met je vriendin is nu)

steun je vriendin... praat met haar.

het is blijkbaar zijn manier van doen, en hij is haar niet waard.
Oud 31-05-2005, 17:19
Whateverrr
Whateverrr is offline
Het enige wat je kan doen is je vriendin laten merken dat je er voor haar bent. Ze is er blijkbaar, als ik dit zo lees, wel echt kapot van. Probeer haar duidelijk te maken dat in zichzelf snijden geen zin heeft en dat ze een lieve/leuke meid is, die veel beter verdient!
Ga iets leuks met haar doen, samen een dag de stad in of whatever. Probeer haar een beetje af te leiden..
Oud 31-05-2005, 18:13
leucomelas
leucomelas is offline
praat veel met haar, zeg haar dat je er voor haar bent als ze iets kwijt wil. vertel dr dan ook dat er meer in het leven is dan jongens, heeft ze geen hobby's, vriendinnen etc?
zeggen dat ze niet moet snijden heeft geen zin, dat doet ze toch wel als ze dat wil. je kan dr wel vertellen dat ze jou daar wel pijn mee doet en dat je het liever niet hebt.
ook even die vent goed duidelijk maken wat voor een enorme lul hij is, niet dat hij zal veranderen, maar laat hem maar eens lekker kut voelen.
Oud 02-06-2005, 17:14
Bonevouwer
Bonevouwer is offline
ik denk dat ze gewoon een nieuw vriendje nodig heeft, die wel eerlijk is. Met de juiste liefde is ze er dan weer zo weer bovenop.
Oud 02-06-2005, 17:23
Smobbo
Smobbo is offline
afleiding vinden...
Ga leuke dingen met z'n tweeen doen. Zodat ze ziet dat er meer in het leven is dat dat kansloze kut vriendje van d'r.
Oud 02-06-2005, 17:26
I C U
I C U is offline
Die jongen is niet pluis. Bah!

Best klote dat je vriendin er zo kapot van is. Zoals al meer gezegd hebben: ga iets met haar doen, ga naar de sportschool of iets dergelijks, is meteen een mooie manier om andere leuke jongens te leren kennen (echt, op de sportschool zitten over het algemeen de leukste... ) Wees er voor haar, probeer niet constant over haar problemen te praten, maar luister naar haar, wat ze ook te zeggen heeft.

Succes in elk geval!
Oud 02-06-2005, 17:28
Counterfeit
Counterfeit is offline
hij is nerd
Oud 02-06-2005, 17:58
~NwLy~
~NwLy~ is offline
Vandaag heeft ze aan me verteld dat ze gaat proberen om hem uit haar hoofd te zetten, maar ze kan niet verzekere dat het gaat lukke...
Ik ga een van deze dagen wel eens weg met haar, hopelijk doet het haar goe thx iedereen
Oud 04-06-2005, 18:25
justalone
justalone is offline
Zorgen voor veel afleiding en zorgen dat ze weer zin in het leven krijgt door dus leuke dingen te gaan doen en natuurlijk veel praten, dat heeft bij mij ook geholpen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 18:43
evanescence
evanescence is offline
misc dat je samen met haar een psycholoog kan zoeken of iemand waar ze goed mee kan praten om over haar liefdes verdriet te komen...praten met vreemden kan namelijk soms goed zijn...
Reageren

Regels voor berichten