Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2007, 11:06
***ailá***
***ailá*** is offline
Ik heb al 2 dagen lang hoofdpijn in mn rechter voorhoofd (ja, het zit aan 1 kant en dat is kapot hinderlijk)

Ik doe gwn mn dagelijkse bezigheden, ben niet misselijk en het zit ook echt alleen in mn voorhoofd. Maar het gaat maar niet weg, niet na ff rusten of na een nacht slapen en af en toe klopt het. Paracetamol helpt niet. Weet iemand hoe het komt? en nog liever: hoe ik ervanaf kom
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 11:23
ekki
ekki is offline
Gewoon nog een paar dagen afwachten. Gaat vanzelf over.

(en als het te lang duurt zou ik naar de huisarts gaan, maar dat begrijp je zelf ook wel.... nu iig nog niet).
Oud 12-06-2007, 11:27
Thee Muts
Thee Muts is offline
Warmte? Weing gedronken? Stress? Medicijngebruik? Slechte ogen? Lichamelijk erg actief geweest? Drugs/alcoholgebruik? Ziek aan het worden?

Hoofdpijn kan echt wel miljoenen oorzaken hebben, denk niet dat iemand je zo kan zeggen waar het vandaan komt. Meestal gaat het ook vanzelf weer over. Als je je verder niet ziek voelt, blijf dan wel gewoon je dagelijkse dingen doen zou ik zeggen, maar probeer ook voldoende te rusten en te slapen. Heeft het niks me bovenstaande te maken en gaat het echt niet over, dan kun je altijd even langs de huisarts natuurlijk.
Oud 12-06-2007, 14:26
Moeders Koffie
Moeders Koffie is offline
Ik heb dezelfde klachten als ik in de stopweek zit, misschien is dat een mogelijkheid?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 15:02
***ailá***
***ailá*** is offline
ja.. dank jullie wel

@ hierboven: nee, ik ben niet aan de pil, dus daaraan ligt het niet.

Het is meer gwn vervelend, het duurt nu meer dan 48 uur en dat is lang als je pijn hebt Verder zit ik in een stressvolle periode, misschien ligt het daaraan
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 16:31
Verwijderd
misschien toch stress of misschien een goedaardig gezwel, geen bangmakerij maar je weet nooit.
Als het aanhoud raad ik je aan om langs de huisarts te gaan
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 16:35
DDM
DDM is offline
Citaat:
89ok schreef op 13-06-2007 @ 17:31 :
misschien toch stress of misschien een goedaardig gezwel , geen bangmakerij maar je weet nooit.
Dat zal wel meevallen denk ik
Oud 13-06-2007, 18:11
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
89ok schreef op 13-06-2007 @ 17:31 :
misschien toch stress of misschien een goedaardig gezwel, geen bangmakerij maar je weet nooit.
Dat zal wel niet hoor.

@ Ts: Ik heb soms ook dagen hoofdpijn aan één kant van mijn 'voorhoofd'. Meestal de eerste dag het ergste, gaat het weer even weg, komt het de volgende dag weer, en zo meestal drie dagen door. Gelukkig gebeurt dat amper, maar het is wel vervelend.

Probeer toch wanneer het kan rustig op bed te liggen met het licht uit en een zakje met ijs op je hoofd. Dat verkoelt en helpt bij mij vaak met het inslapen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 18:52
Drez
Drez is offline
migraine?
Oud 13-06-2007, 22:14
Verwijderd
Ik heb het ook, bij mij gaat het vaak na een dag of 3 weer over. Hoef je je geen zorgen over te maken, behalve als het een week gaat aanhouden.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 00:46
Confus1oN
Confus1oN is offline
Citaat:
Drez schreef op 13-06-2007 @ 19:52 :
migraine?
daar dacht ik ook meteen aan, zo voelt mijn hoofd namelijk ook altijd aan als ik migraine heb
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 14:48
Lintjuh
Lintjuh is offline
Ik heb hier ook last van in de periodes dat ik ongesteld ben.
Verder wanneer ik stress heb of te weinig heb geslapen.

Aleve en sarixell helpen hier goed tegen. Ook heb ik nu een zalfje wat ik bij beginnende hoofdpijn opdoe. De hoofdpijn gaat dan over.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 15:25
***ailá***
***ailá*** is offline
het is weg (na 4 dagen)
Wat een opluchting, ik werd er niet goed van
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 15:35
Verwijderd
Is wel weg, maar misschien helpt het - als ik te weinig drink krijg ik vrij snel hoofdpijn, en op warme/benauwde dagen zoals de laatste weken heb ik dat nogal snel. Misschien dat je daar ook last van hebt? Het kan in ieder geval geen kwaad om extra veel water te drinken.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 15:38
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-06-2007 @ 16:35 :
Is wel weg, maar misschien helpt het - als ik te weinig drink krijg ik vrij snel hoofdpijn, en op warme/benauwde dagen zoals de laatste weken heb ik dat nogal snel. Misschien dat je daar ook last van hebt? Het kan in ieder geval geen kwaad om extra veel water te drinken.
ja, dat is waar. Persoonlijk denk ik nu dat het gwn stress was. Ik had het heel druk met uni en nu is de druk er een beetje af (paar dingen gehaald enzo)

En mn flesje water gaat gwn overal mee
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 15:47
Verwijderd
Citaat:
***ailá*** schreef op 15-06-2007 @ 16:38 :
ja, dat is waar. Persoonlijk denk ik nu dat het gwn stress was. Ik had het heel druk met uni en nu is de druk er een beetje af (paar dingen gehaald enzo)

En mn flesje water gaat gwn overal mee
Oh dat kan ook heel goed ja, vermoeide hoofden kunnen ook wel eens pijn gaan doen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten