Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2005, 14:36
admete
admete is offline
ik heb een vriend en hij woont best ver weg dus vaak is het in het weekend afspreken.
alleen hij verslaapt zich heeel vaak en dan is het eigenlijk de moeite niet meer waard dat hij langskomt. en dan heb je zoiets van IK HAAT JE LOSER
(hij kan nog niet blijven slapen ivm irritante ouders en dat we 2 maanden iets hebben)
nou gebeurt dit eigenlijk elke keer dat hij naar mij zou komen. en dan heb ik zoiets van ja slaat toch nergens op als je om me geeft dan kom je wel. maar om nu te gaan zeggen dat ik het wel gehad heb met hem kan niet, want ik geef wel veel om hem. en praten kan hij niet als het om serieuze dingen gaat, dan gaat het zo van o ja uhm ja nou dan uhmmmm ik weet het niet sorry. schiet dus ook niet op.
dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2005, 14:45
Silent Moon
Silent Moon is offline
Maar wil hij ook wel komen? Ik vind het een beetje raar dat hij zich elke keer verslaapt. Hoe jij ook zegt: als hij echt om me geeft dan komt hij wel, lijkt mij ook. Misschien moet je het toch maar een keer vragen. En als jij echt niet wilt luisteren/praten dan schiet je er ook niet veel mee op. Het is moeilijk maar als het zo door blijft gaan is hij je misschien niet waard. Succes
Oud 05-06-2005, 14:45
Gumby
Gumby is offline
Citaat:
admete schreef op 05-06-2005 @ 15:36 :
ik heb een vriend en hij woont best ver weg dus vaak is het in het weekend afspreken.
alleen hij verslaapt zich heeel vaak en dan is het eigenlijk de moeite niet meer waard dat hij langskomt. en dan heb je zoiets van IK HAAT JE LOSER
(hij kan nog niet blijven slapen ivm irritante ouders en dat we 2 maanden iets hebben)
nou gebeurt dit eigenlijk elke keer dat hij naar mij zou komen. en dan heb ik zoiets van ja slaat toch nergens op als je om me geeft dan kom je wel. maar om nu te gaan zeggen dat ik het wel gehad heb met hem kan niet, want ik geef wel veel om hem. en praten kan hij niet als het om serieuze dingen gaat, dan gaat het zo van o ja uhm ja nou dan uhmmmm ik weet het niet sorry. schiet dus ook niet op.
Hai ,

Kan het zijn dat er dan problemen zijn met het openbaar vervoer? Deze kunnen namelijk voor vervelende vertragingen zorgen . Of je kan proberen om naar hem toe te gaan, zodat dit niet meer gebeurd, en je gewoon tijd met hem kan doorbrengen.

*gumby*
Oud 05-06-2005, 15:03
I C U
I C U is offline
Citaat:
Gumby schreef op 05-06-2005 @ 15:45 :
Hai ,

Kan het zijn dat er dan problemen zijn met het openbaar vervoer? Deze kunnen namelijk voor vervelende vertragingen zorgen . Of je kan proberen om naar hem toe te gaan, zodat dit niet meer gebeurd, en je gewoon tijd met hem kan doorbrengen.

*gumby*
Mwah, echt eerlijk zou dat niet zijn: zij moet dan naar hem toe komen omdat hij anders niet of te laat komt. Beetje lullig...

Als hij zich echt zo vaak verslaapt, zou ik een goede wekker voor hem kopen! Praat er met hem over, helpt dat niet, dan moet je zien of je dit wel wil... Er zijn zat andere jongens die wel op tijd komen.
Oud 05-06-2005, 15:12
evanescence
evanescence is offline
zo zijn mannen

niks aan te doen, maar ik weet wel hoe je je voelt
Oud 05-06-2005, 15:17
Gumby
Gumby is offline
Citaat:
I C U schreef op 05-06-2005 @ 16:03 :
Mwah, echt eerlijk zou dat niet zijn: zij moet dan naar hem toe komen omdat hij anders niet of te laat komt. Beetje lullig...

Als hij zich echt zo vaak verslaapt, zou ik een goede wekker voor hem kopen! Praat er met hem over, helpt dat niet, dan moet je zien of je dit wel wil... Er zijn zat andere jongens die wel op tijd komen.
Hai,

Het is misschien lullig, maar ze heeft ook niet vermeld of zij uberhaubt wel ooit naar hem toe gaat. Dus mocht dit niet het geval zijn, kan zij best naar hem toe gaan, vind ik . Maar hij zal idd met een goed argument moeten komen, waarom hij elke keer te laat komt, voordat ze actie onderneemt.

*Gumby*
Oud 05-06-2005, 15:21
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
admete schreef op 05-06-2005 @ 14:36 :

DUMPEN!!
je verdient wel beter en hij verslaapt zich elke keer beetje raar hoor 8-)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 15:25
I C U
I C U is offline
Citaat:
Gumby schreef op 05-06-2005 @ 16:17 :
Hai,

Het is misschien lullig, maar ze heeft ook niet vermeld of zij uberhaubt wel ooit naar hem toe gaat. Dus mocht dit niet het geval zijn, kan zij best naar hem toe gaan, vind ik . Maar hij zal idd met een goed argument moeten komen, waarom hij elke keer te laat komt, voordat ze actie onderneemt.

*Gumby*
Dat is waar! Maar ergens nam ik aan dat ze het eerlijk verdeelden... Als zij idd nooit naar hem toe gaat, mag ze dat ook wel es doen ja. Verder blijf ik bij mijn vorige post
Oud 05-06-2005, 15:43
admete
admete is offline
ja we verdelen het wel eerlijk. maar zelfs dan haalt hij me een kwartier tot half uur te laat op op het station ik heb 2 keer gehad dat hij op tijd was in 3 maanden ofzo
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 15:59
Optima
Optima is offline
oh ik heb daar ook zo'n PLEURISHEKEL aan.

Ik heb een vriendin die al-tijd te laat komt. Ik spreke gewoon geen tijd mee rmet haar af, maar dan loopt ze wel het risico dat ik er niet ben.

Mijn vorige vriend zei ook weleens af, ivm een irritante treinverbindingen. Op zich vond ik dat geen smoes( je kunt ook de bus pakken) want als je graag bij iemand bent doe je er alles voor. Tja dan krijg je een mix van teleurstelling verdriet en daarna boosheid...wordt je niet echt gelukkiger op
Oud 05-06-2005, 16:01
Loezzel
Loezzel is offline
Ik vind het een slap excuus dat er niet met je vriend te praten valt als het serieus wordt. Je moet hem maar eens goed de waarheid vertellen. Ik vind het een beetje suf dat ie je telkens laat zitten... Ik zou echt eisen gaan stellen als ik jou was. Nu laat je over je heen lopen...
Tuurlijk kan het voorkomen dat je vriend zich eens verslaapt. Mijn vriend komt ook altijd standaard te laat, maar hij laat me toch niet een half uur tot drie kwartier wachten...
Oud 05-06-2005, 16:24
Verwijderd
Hij is je niet waard.

Als hij jou de moeite waard vond en echt veel om je gaaf zei ik geen afspraken af of kwam ie niet te laat.
Mijn vriendje zei laatst ook een afspaak af omdat ie op school niet wegkon. Dat vond ik al stom, maar ja dat was gewoon een goede reden. Maar verslapen vind ik nergnso p slaan.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 16:39
Verwijderd
Sorry, maar met iemand die niet serieus over dingen kan praten wil je toch sowieso geen relatie?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 17:19
Gumby
Gumby is offline
Hai,

Misschien hoopt je vriendje dat je door deze vervelende manieren van hem, op hem afknapt en de knoop doorhakt, zodat hij het zelf niet hoeft te doen . Voor de rest kan ik me dan ook geen andere reden voorstellen, waarom hij zo vaak te laat komt.

En als je al helemaal geen serieus gesprek met hem kan voeren, tja, dan zit er toch iets niet goed

*Gumby*
Oud 05-06-2005, 17:29
Rieno
Rieno is offline
dan mag hij daar wel es snel wat aan veranderen als het mij zou gebeuren zou ik het echt erg vinden en ook zeker 5 wekkers zetten op 5 minuten interval en dan ook nog es verstoppen in mn kamer...zodat ik zeker mn bed uitkom..

en het ergste is, dit is geen grapje...ik zou het echt doen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 17:41
Iduna
Iduna is offline
Elke keer verslapen is een slecht excuus van hem. Als je je een keer verslaapt, is het niet erg, maar elke keer weer is echt dom. Dan zet je even een (paar) wekker(s) aan?

- Misschien wil hij niet komen, omdat hij toch maar heel even bij je kan zijn ivm niet kunnen blijven slapen?
- Niet over serieuze dingen kunnen praten, is niet raar. Dat kan nog altijd komen.
- Spreek af welke dag jullie elkaar gaan zien. Degene die naar de ander gaat, laat de reisgegevens bij de ander achter en belt wanneer de plannen onverwachts wijzigen (door openbaar vervoer).
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 10:05
Shitonya
Shitonya is offline
haha, hij gaat vreemd, speelt met je, vindt slapen belangrijker dan jou, oftewel: hij is je niet waard. Hij kan niet eens praten over serieuze dingen. Dan moet het ooit wel eens fout gaan. Dumpen die hap
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Rieno schreef op 05-06-2005 @ 18:29 :
dan mag hij daar wel es snel wat aan veranderen als het mij zou gebeuren zou ik het echt erg vinden en ook zeker 5 wekkers zetten op 5 minuten interval en dan ook nog es verstoppen in mn kamer...zodat ik zeker mn bed uitkom..

en het ergste is, dit is geen grapje...ik zou het echt doen
nadeel: als je ze zelf verstopt weet je waar ze zijn
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 10:56
Verwijderd
Ga in ieder geval niet achter z'n kont aanlopen. Laat hem dan maar het initiatief nemen als hij diegene is die zijn afspraken niet na kan komen. Maar als dit nog lang duurt zou ik zeggen: kappen ermee. Moeilijk misschien, maar op deze manier doe je jezelf alleen maar meer pijn.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 12:35
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
evanescene schreef op 05-06-2005 @ 16:12 :
zo zijn mannen

niks aan te doen, maar ik weet wel hoe je je voelt
OMG

Het is gewoon een zak...
Als hij niet de moeite kan nemen om op tijd te komen is hij voor jou ook de moeite niet waard...
(behalve als ie een heeeel sterke reden heeft natuurlijk, en niet 'verslapen'...)
Oud 06-06-2005, 17:45
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
admete schreef op 05-06-2005 @ 15:36 :
Ja, lekker tegenstrijdig, je haat die loser, maar toch geef je om hem???
Oud 07-06-2005, 09:44
WolterB
WolterB is offline
Ik houd er niet va als mensen echt ruim te laat komen.
Een paar minuutjes, okee, maar structureel een half uur of meer te laat, vind ik echt niet kunnen.
Zeg tegen hem dat je dit serieus heel erg vindt en wilt dat het verandert en vraag hem wat belangrijker is: zijn nachtrust of optijd bij zijn vriendin zijn.
Als hij het eerste het belangrijkst vindt, dan lijkt me wle duidelijk wat je moet doen
Als hij het tweede zegt, dan moet er wat veranderen
Oud 07-06-2005, 09:52
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Die gozer die geeft niet om je... of in ieder geval niet genoeg, anders was ie z'n bed wel uitgekomen. Opstaan is niet moeilijk gewoon wekkertje zetten, en vroeg opstaan. Als ie dat nog niet eens kan.....
Oud 07-06-2005, 11:57
MTpower
MTpower is offline
Achja, zo ben ik ook wel, ik verslaap me eigenlijk overal voor
Van die wekker word ik niet wakker, van zeurende ouders niet...
Maar als het om 'm'n vriendin zou gaan zou ik toch wel heeeel veel moeite doen om mezelf WEL wakker te krijgen
Slaat ook nergens op dat hij zich iedere keer verslaapt... een keertje kan gebeuren natuurlijk, maar zoals jij het zegt: Iedere keer.
Gewoon nog eens proberen erover te praten en koop eventueel een (goedkope) wekker voor hem als "hint". Als hij zich dan weer verslaapt zou ik hem gewoon dumpen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 12:04
Verwijderd
Er zijn weinig dingen zo irritant als mensen die structureel te laat komen of afspraken zelfs helemaal vergeten. Dat is een van weinige dingen waarmee je mij echt het bloed onder de nagels vandaan kunt halen.

Dus tenzij hij een verdomd goed excuus heeft à la mijn goudvis is doodgegaan, zou ik hem hooguit één kans extra geven en hem daarna gewoon een paar weekjes doodzwijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2005, 12:13
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Silent Moon schreef op 05-06-2005 @ 15:45 :
Maar wil hij ook wel komen? Ik vind het een beetje raar dat hij zich elke keer verslaapt. Hoe jij ook zegt: als hij echt om me geeft dan komt hij wel, lijkt mij ook. Misschien moet je het toch maar een keer vragen. En als jij echt niet wilt luisteren/praten dan schiet je er ook niet veel mee op. Het is moeilijk maar als het zo door blijft gaan is hij je misschien niet waard. Succes
indd
en hij wil je volgensmij alleen als je daar komt en voor sex en that's it, jah sorry maar ik bedoel, je zegt tog zelf dat je niet met em kan praten

het ligt er ook aan hoe lang en hoe vaak te laat, 2x in drie maand is indd best wel vaak (of weinig, dattie op tijd is)

ik ben zelf ook best wel vaak standaard te laat maar indd hij neemt niet egt de moeite, als ik echt iets heel belangrijks heb (examens, date met hele lieve leuke jonge) dan neem ik gewoon veeet ruim de tijd (dan nog presteer ik het om te laat te komen zal wel in mijn genen zitten) maar je doet wel je best, hij is té nonchalant
kzal met em praten als ik jouw was
Oud 07-06-2005, 12:26
ExVaal
ExVaal is offline
Of het nou je vriendje is of niet, mensen die consequent te laat op afspraken komen zijn bloedirritant.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 12:28
Poor twisted me
Citaat:
Vaal schreef op 07-06-2005 @ 13:26 :
Of het nou je vriendje is of niet, mensen die consequent te laat op afspraken komen zijn bloedirritant.
stel je voor dat je met zo iemand gaat samenwonen later....
dan kun je nog zelf je vuilnis buitenzetten, anders zet ie het te laat buiten
Oud 07-06-2005, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 07-06-2005 @ 13:26 :
Eigenlijk zijn dat soort mensen een beetje zielig.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 13:31
bracelance
bracelance is offline
dit soort problemen al na 2 maanden??

ik zeg uitmaken die hap...
Oud 07-06-2005, 13:34
Poor twisted me
Citaat:
bracelance schreef op 07-06-2005 @ 14:31 :
dit soort problemen al na 2 maanden??

ik zeg uitmaken die hap...
Inderdaad
Oud 07-06-2005, 14:27
HoneYy
HoneYy is offline
ik ken het ja... maar misschien kan je het idd beter uitmaken... hoe kan het nou goed gaan als je mekaar nooit of nauwelijks ziet... en als hij zich verslaapt moet hij misschien eens denken aan een wekker... of minder laat thuis komen na het stappen... t moet wel van 2 kanten komen... succes
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 10:31
admete
admete is offline
ik heb er zo met hem over gepraat en dan zegt ie van : ja maar lief, wat doe je nou moeilijk ik heb me gewoon verslapen.
ik ben gek op je en geef heel veel om je, meer doet er toch niet toe.
je maakt het jezelf altijd zo moeilijk. aan de ene kant heeft hij daar ook wel gelijk mee, maar aan de andere kant dan heb ik zoiets van ben je nou echt zo simpel. maar goed dan gaat hij gewoon het onderwerp onwijken zo van ja als ik maar gewoon doe of er niets aan de hand is maakt ze het ook niet uit. begint ie van ja en school dit en school dat en ik kan mn presentatie niet doen.
dan heb ik ook geen flauw idee wat ik dan moet zeggen.
zeg niet gelijk dumpen want dat je niet zomaar.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 10:38
Verwijderd
Besef je eigenlijk wel wat hij doet? Hij zegt 'je maakt het jezelf altijd zo moeilijk'. In feite bedoelt hij dus dat je je aanstelt omdat je volgens hem problemen maakt die er niet zijn. Dat getuigt altijd van een gruwelijke arrogantie waar ik mezelf kapot aan kan ergeren. Dat hij het niet erg vindt als jij te laat komt, OK. Kan iedereen begrijpen. Maar dat jij het erg vindt als hij te laat komt, daar heeft hij helemaal niets over te zeggen. Hij kan niet bepalen waar jij je aan ergert en waaraan niet, dus ik zou daar nog maar eens even een hartig woordje met hem over wisselen.

Daar komt nog eens bij dat ik het persoonlijk een groffe schoffering vind, als iemand zegt dat je er niet zo'n probleem van moet maken als hij fout zit. Slappe zak. Ook al heb je er moeite mee vroeg op te staan, probeer het dan tenminste voor degene van wie je houdt (wat dat er trouwens mee te maken heeft is mij ook volledig duister). Klinkt echt als een eersteklas lambal, maar vooruit. Ik zal niet zeggen dat je het direct moet uitmaken.

Je moet hem nog een keer heel duidelijk zeggen wat je vindt en als hij dan nog zo neerbuigend doet moet je het uitmaken. Want het gaat hier niet eens meer om het feit dat hij te laat komt, maar om het feit dat hij jou blijkbaar een aanstellende zeur vindt, alleen is hij te slap om dat in die woorden te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 10:48
juno
juno is offline
Ik ben ook een van die mensen die altijd overal te laat komen. Dat is geen onwil, maar er komt altijd wel wat tussen en ik moet altijd nog zoveel doen. Ik doe mijn best, maar ik ben nou eenmaal een teut en ik heb moeite met op gang komen als ik net wakker ben. En nou en, dan moet je even wachten. Is dat zo erg? Ik ben er toch?

(Ik heb een vriend die ook altijd te laat is, dus dat gaat prima, zo hoeft de een nooit op de ander te wachten. Ik zou gek worden van iemand die een kwartier te vroeg voor mijn neus zou staan-lazer op, je bent te vroeg, je mag nog niet, ik ben nog niet klaar.)

Als jij prijs stelt op stiptheid, en hij een nonchalante sloddervos is, dan gaat dat een structureel probleem in jullie relatie worden. Want jij ziet een probleem, namelijk dat hij niets om je geeft, dat er wat hem betreft helemaal niet is.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 11:23
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 08-06-2005 @ 11:48 :
Ik ben ook een van die mensen die altijd overal te laat komen. Dat is geen onwil, maar er komt altijd wel wat tussen en ik moet altijd nog zoveel doen. Ik doe mijn best, maar ik ben nou eenmaal een teut en ik heb moeite met op gang komen als ik net wakker ben. En nou en, dan moet je even wachten. Is dat zo erg? Ik ben er toch?
Met die uitspraak alleen al haal je mij het bloed onder de nagels vandaan
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 11:45
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 08-06-2005 @ 12:23 :
True, ontzettend irritant en hoogst arrogant dat die mensen het niet willen inzien. Want daar komt het wel degelijk op neer.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 14:44
bracelance
bracelance is offline
te laat komen is een asociale actie
Oud 08-06-2005, 14:45
Jules
Jules is offline
Citaat:
juno schreef op 08-06-2005 @ 11:48 :
Ik doe mijn best, maar ik ben nou eenmaal een teut en ik heb moeite met op gang komen als ik net wakker ben. En nou en, dan moet je even wachten. Is dat zo erg? Ik ben er toch?
Als je je best zou doen zou je je wekker wel een half uurtje eerder zetten.
Oud 08-06-2005, 14:52
bamiPoep
bamiPoep is offline
je vriendje is zeker buitenlander
Oud 08-06-2005, 14:55
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 08-06-2005 @ 15:52 :
waar slaat dat nou weer op?
Oud 08-06-2005, 16:27
Verwijderd
Ik vind het niet kloppen; iemand kan wel eens te laat komen, maar niet structureel met de smoes dat hij zich verslapen heeft.
Dan moet hij eerder naar bed gaan.

Ik zou er toch 10 keer over nadenken of jullie relatie wel echt zo goed is. NAtuurlijk dump je iemand niet zomaar, maar als het er zo beroerd aan toe gaat tussen jullie 2, dan is het het erover nadenken wel waard lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 16:02
Abercrombie
Abercrombie is offline
He's just not that into you...
Oud 11-06-2005, 16:55
juno
juno is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-06-2005 @ 12:23 :
Punctuele mensen en sloddervossen, dat gaat inderdaad niet samen.

Kijk, als het echt heel belangrijk is, een zakelijke afspraak vooral, verslaap ik me heus niet, dan ben ik zelfs al uren te vroeg wakker uit angst dat ik me verslaap. Maar met mijn vriend kan ik er toch wel op vertrouwen dat het einde van de wereld niet is als ik te laat ben, en met name dat vind ik heel belangrijk: iemand die er geen drama van maakt als het allemaal eens niet gaat zoals hij dat wil. Beetje flexibel zijn hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 16:57
juno
juno is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 08-06-2005 @ 15:52 :
Nee, een uit de klei getrokken polderjongen met melkboerenhondehaar en een stamboom die teruggaat tot de Batavieren en de Kaninefaten.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 17:45
snoodaard
snoodaard is offline
Wat jij moet doen is niet zo zeuren. 't jong komt toch z'n nest uit voor je.

Het feit dat hij zich verslaapt zegt niets over wel of niet om je geven.
Reageren

Regels voor berichten