Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kan het zijn dat er dan problemen zijn met het openbaar vervoer? Deze kunnen namelijk voor vervelende vertragingen zorgen ![]() *gumby*
||
Citaat:
Als hij zich echt zo vaak verslaapt, zou ik een goede wekker voor hem kopen! Praat er met hem over, helpt dat niet, dan moet je zien of je dit wel wil... Er zijn zat andere jongens die wel op tijd komen.
||
Citaat:
Het is misschien lullig, maar ze heeft ook niet vermeld of zij uberhaubt wel ooit naar hem toe gaat. Dus mocht dit niet het geval zijn, kan zij best naar hem toe gaan, vind ik ![]() *Gumby*
||
Citaat:
DUMPEN!! je verdient wel beter en hij verslaapt zich elke keer beetje raar hoor 8-) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is gewoon een zak... Als hij niet de moeite kan nemen om op tijd te komen is hij voor jou ook de moeite niet waard... (behalve als ie een heeeel sterke reden heeft natuurlijk, en niet 'verslapen'...)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en hij wil je volgensmij alleen als je daar komt en voor sex en that's it, ![]() het ligt er ook aan hoe lang en hoe vaak te laat, 2x in drie maand is indd best wel vaak (of weinig, dattie op tijd is ![]() ik ben zelf ook best wel vaak standaard te laat maar indd hij neemt niet egt de moeite, als ik echt iets heel belangrijks heb (examens, date met hele lieve leuke jonge) dan neem ik gewoon veeet ruim de tijd (dan nog presteer ik het om te laat te komen ![]() kzal met em praten als ik jouw was
||
Citaat:
dan kun je nog zelf je vuilnis buitenzetten, anders zet ie het te laat buiten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Kijk, als het echt heel belangrijk is, een zakelijke afspraak vooral, verslaap ik me heus niet, dan ben ik zelfs al uren te vroeg wakker uit angst dat ik me verslaap. Maar met mijn vriend kan ik er toch wel op vertrouwen dat het einde van de wereld niet is als ik te laat ben, en met name dat vind ik heel belangrijk: iemand die er geen drama van maakt als het allemaal eens niet gaat zoals hij dat wil. Beetje flexibel zijn hoor. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
VMBO (jaar 3 of 4) leerlingen gezocht voor onderzoek beroepskeuze Scompany | 2 | 18-05-2009 09:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Luister niet naar 'ze'! DomoBig | 2 | 20-08-2006 16:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Morituri te salutant Verwijderd | 0 | 05-03-2006 18:20 | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe vriend - moeder mag hem niet KiMZz | 32 | 23-03-2005 15:26 | |
Liefde & Relatie |
ik weet het even niet meer groezel538 | 15 | 14-10-2003 15:53 | |
De Kantine |
BrEeZaH TaLk, ThE ReAl tHiNg General Fault | 9 | 27-11-2002 21:17 |